KOMENDA STOŁECZNA POLICJI ogłasza przetarg
- Adres: 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI
ul. Nowolipie 2
00-150 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 012126482 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ksp.policja.gov.pl/zam/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem kontenerów biurowych, sanitarnych i magazynowych na potrzeby Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą KSP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest najem kontenerów biurowych sanitarnych i magazynowych na potrzeby Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą KSP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumentach zamówienia.2. Okres obowiązywania umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.04.2023 r.3. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Jagiellońska 49, 03-301 Warszawa4. Informacja o prawie opcji: Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia okresu najmu kontenerów od 1 do 6 miesięcy od zakończenia podstawowego okresu najmu w przypadku wydłużenia czasu oddania do użytku siedziby Wydziału dw. z Przestępczością gospodarczą KSP. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na tożsamych warunkach jak zamówienie podstawowe. Oświadczenie o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający złoży najpóźniej 30 dni przed końcem podstawowego okresu obowiązywania umowy.5. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 184 760,00 PLN.6. Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie Art. 436 pkt 4 lit. b oraz art. 439 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe zasady wprowadzenia ww. zmian umowy zawarte zostały w dokumentach zamówienia. Maksymalna zmiana wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie art. 439 ustawy wynosi 10%.7. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.9. O udzielenie przedmiotowego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy oraz na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 129, ze zm.).10. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego Podwykonawcy podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70310000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wynajmu kontenerów biurowych na potrzeby Polskiego Kontyngentu Wojskowego IRINI Sycylia Włochy
Dodano: 2021-04-23 - Usługi dostarczenia, rozładunku i ustawienia wraz z podłączeniem do instalacji oraz wynajem wraz z serwisowaniem kontenerów sanitarnych
Dodano: 2020-12-08 - 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczona przez WYKONAWCĘ Usługa dostarczenia, rozładunku i ustawienia wraz z podłączeniem do instalacji oraz wynajem wraz z serwisowaniem kontenerów sanitarnych typu umywalkowo-prysznicowego oraz przenośnych kabin sanitarnych
Dodano: 2020-09-11 - Usługa dostarczenia, rozładunku i ustawiania wraz z podłączeniem do instalacji oraz wynajem wraz z serwisowaniem kontenerów sanitarnych typu umywalkowo- prysznicowego w kompleksie wojskowym w miejscowościach: Siedlce ulica Składowa K-951, Grabianów- Strzelnica oraz Stare Łepki
Dodano: 2020-07-02 - USŁUGA NAJMU I SERWISOWANIA KONTENERÓW SANITARNYCH ORAZ UMYWALEK WOLNOSTOJĄCYCH NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 23BLT”
Dodano: 2018-11-20 - Zakup, dostawa i montaż dwóch kontenerów sanitarnych wraz z garderobą zlokalizowanych w namiocie dla potrzeb imprez okolicznościowych przy Pałacu w Chrzęsnem w ramach zadania: Budowa namiotu halowego na terenie pałacu w Chrzęsnem, gm. Tłuszcz
Dodano: 2018-03-28 - Organizacja lodowiska sezonowego wraz z jego obsługą
Dodano: 2017-11-14