Przetargi.pl
Usługa nadzoru prac konserwatorskich w procesie konserwacji tkanin obiciowych ze ścian Kapitularza Krakowskiej Kapituły Katedralnej

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31002 Kraków, ul. Kanonicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 421 68 48 wew. 624 , fax. 12 421 68 48 wew. 624
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
    ul. Kanonicza 25
    31002 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 421 68 48 wew. 624, fax. 12 421 68 48 wew. 624
    REGON: 387191300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru prac konserwatorskich w procesie konserwacji tkanin obiciowych ze ścian Kapitularza Krakowskiej Kapituły Katedralnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru prac konserwatorskich w procesie konserwacji tkanin obiciowych ze ścian Kapitularza Krakowskiej Kapituły Katedralnej. 2. Przedmiotem konserwacji jest wyjątkowy zespół tkanin wymagający specjalistycznego traktowania, jak również doświadczenia w przewidywaniu ostatecznego efektu pracy. Szeroko zakrojone prace naprawcze wymagają specjalistycznego nadzoru w zakresie konserwacji tkanin zabytkowych, niezbędnego do spójnego, konsekwentnego wdrażania zaproponowanej w programie prac konserwatorskich metody. W pracy zespołowej drobne subtelności i niuanse wymagają często natychmiastowych interwencji, które mają wpływ na pozostałych członków zespołu. Dlatego tak ważna jest, wynikająca z doświadczenia, znajomość możliwości wykorzystania różnych technik pracy. Wykonanie konserwacji tak rozległego zespołu tkanin wymaga organizacji dużego zespołu konserwatorów. Nadzór nad tą grupą osób wymaga częstych cyklicznych spotkań w postaci organizacji komisji konserwatorskich wewnętrznych niezbędnych do oceny stopnia ujednolicenia wybranej wcześniej techniki konserwacji tychże tkanin, ordynowania zadań i egzekwowania poprawności ich wykonania i poprowadzenia merytorycznego procesu konserwacji od demontażu aż do protokołu odbioru prac konserwatorskich. 3. Zamawiający informuje, iż na realizację prac konserwatorskich tkanin obiciowych ze ścian Kapitularza Krakowskiej Kapituły Katedralnej zostało ogłoszone w dniu 26.07.2017 postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, nr ogłoszenia 290265-2017-PL. Prace konserwatorskie tkanin obiciowych ze ścian Kapitularza Krakowskiej Kapituły Katedralnej stanowią część I wyżej wskazanego postępowania. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, wraz z załącznikami, opisująca przedmiot i warunki wykonania prac konserwatorskich zawarta jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.upjp2.edu.pl/content/p-krupa, jak również stanowi załącznik do tego postępowania. Wykonawca winien zapoznać się z tymi dokumentami które stanowią opis wykonanych prac konserwatorskich (dla cześci I zamówienia). 4. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie, tj. sukcesywnie i stosownie do okresu realizacji przez Wykonawcę prac konserwatorskich (dalej: WPK) wyłonionego w postępowaniu wskazanym w pkt 3. z uwzględnieniem zapisów harmonogramu określonego w przetargu, którego przedmiotem było wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia „usługi kompleksowej konserwacji tkanin obiciowych z kapitularza archiwum krakowskiej kapituły wraz z konserwacją szat liturgicznych” (znak sprawy: ZP.240.17-23), w którym uwzględniono podział na zadania i etapy roczne. Okres pełnienia nadzoru konserwatorskiego dostosowany będzie do czasu realizacji robót przez WPK: do 15 kwietnia 2020r i do postępu prac konserwatorskich z tym zastrzeżeniem, że wykonawca winien dostosować jego wykonywanie do harmonogramu prac konserwatorskich, który może ulegać zmianie. O zmianach w harmonogramie prac konserwatorskich wykonawca będzie każdorazowo informowany przez Zamawiającego, przy czym jego zmiany nie stanowią zmian umowy nadzoru i są każdorazowo wiążące dla wykonawcy. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności całościowe (kompleksowe) nadzorowanie (kontrolę) wykonania prac konserwatorskich tkanin w imieniu Zamawiającego (nadzór merytoryczny, zgodny z programem prac konserwatorskich), w tym doradzanie Zamawiającemu podczas całości wykonywania prac konserwatorskich, między innymi w zakresie: 5.1 realizacji programu prac konserwatorskich (zwanego dalej Programem): a) egzekwowanie realizacji Programu, b) proponowanie Zamawiającemu wprowadzania zmian do Programu, c) weryfikacja zasadności zmian Programu proponowanych przez WPK, d) uzgadnianie zmian Programu z Konserwatorem Wzgórza Wawelskiego, 5.2 realizacji prac konserwatorskich: a) uczestnictwo w przekazaniu WPK i zwrotów od WPK obiektów do konserwacji, b) udział w pracach komisji konserwatorskich z udziałem Zamawiającego, WPK i ewentualnie przedstawicielami innych instytucji w zależności od potrzeb, c) udział w pracach komisji odbioru zgodnie z harmonogramem prac wynikającym z umowy z WPK, d) opracowywanie merytorycznych opisów do protokołów z komisji konserwatorskich, protokołów przekazania, protokołów odbioru, e) bieżące odpowiadanie na zapytania i problemy wynikające z przebiegu prac konserwatorskich, f) doradztwo w zakresie kontroli harmonogramu prac WPK oraz jego podwykonawców w szczególności pod kątem identyfikacji I monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, g) doradztwo w zakresie weryfikowania miejsca (poza pracownią Zamawiającego), w którym prace WPK mają być przeprowadzane, h) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości lub zagrożeń w realizacji umowy przez WPK w tym w zakresie terminowości ich wykonywania, i) prowadzenie kontroli jakości wszystkich czynności wykonywanych przez WPK, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu rozwiązań i wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w konserwacji lub niezgodnych z programem czy też wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, j) ustalanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych/zamiennych, opracowanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego oraz sprawdzenie wycen dodatkowych, zamiennych /różnicowych, k) przygotowanie dokumentów koniecznych do dokonania odbioru końcowego wykonanych prac. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę musi być dostosowana do postępu prac przez WPK i zorganizowana w taki sposób aby nie następowały z jego winy opóźnienia w realizacji prac konserwatorskich, przy czym w okresie realizacji prac przez WPK, Wykonawca winien być obecny w miejscu wykonywania prac konserwatorskich co najmniej 1 raz w miesiącu w całym okresie trwania umowy. Konkretne terminy tych wizyt i adresy podwykonawców zostaną określone pisemnie po zawarciu umowy i będą aktualizowane według kwartalnego rozliczenia Wykonawcy prac konserwatorskich. Zmiana terminów obecności wymaga zgłoszenia pisemnego i akceptacji Zamawiającego. W przypadku gdy postęp prac konserwatorskich nie będzie wymagał wizyty w danym miesiącu, Zamawiający może wyrazić zgodę na anulowanie lub przesunięcie terminu wizyty. Dodatkowo, Wykonawca winien być obecny w miejscu prowadzenia konserwacji tkanin na każde żądanie Zamawiającego przesłane do Wykonawcy mailem z co najmniej z 24-godzinnym wyprzedzeniem wraz ze wskazaniem problemu do omówienia podczas spotkania. 6. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu: „Konserwacja unikatowych w skali światowej zabytków związanych z historią Krakowskiej Kapituły Metropolitarnej oraz udostepnienie ich w przestrzeni wystawienniczej w postaci interaktywnej multimedialnej ekspozycji dostosowanej do potrzeb różnorodnych grup docelowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 6. Dziedzictwo regionalne, Działanie 6.1. Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.1. Ochrona i opieka nad zabytkami” z Europejskiego Rozwoju Regionalnego nr Umowy RPMP.06.01.01-12-0177/16-00 – XVII/90/FE/17. 7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92522100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach