Przetargi.pl
Usługa nadzoru inwestorskiego w branży- konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych nad robotami budowlanymi baraków drewnianych o nr inw. B-154 i B-159 w ramach realizacji projektu: Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 844 8003 , fax. 33 843 18 62
  • Data zamieszczenia: 2013-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
    ul. Więźniów Oświęcimia 20 20
    32-603 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 844 8003, fax. 33 843 18 62
    REGON: 00027601500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.auschwitz.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru inwestorskiego w branży- konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych nad robotami budowlanymi baraków drewnianych o nr inw. B-154 i B-159 w ramach realizacji projektu: Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego w branży- konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych nad robotami budowlanymi baraków drewnianych o nr inw. B-155 i B-159 w ramach realizacji projektu: Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015. Przedmiot zamówienia obejmuje: Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych podczas realizacji robót związanych z demontażem i montażem instalacji odgromowej; przy realizacji Zadania pn.: Prace konserwatorskie wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi dotyczące baraków drewnianych o numerach inw. B-154 oraz B-159 zlokalizowanych na terenie odcinka BIIa dawnego obozu Auschwitz II-Birkenau w związku z realizacją projektu współfinansowanego z grantu bezpośredniego Komisji Europejskiej pn.:Auschwitz-Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015. Pełnienie nadzoru w branżach j.w. tzn. nadzorowanie prowadzonych kompleksowych robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, odpowiednimi normami, projektem budowlanym oraz wykonawczym, kosztorysami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Obowiązki Wykonawcy Do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres czynności określonych ustawą z dnia 7 lipca 1994r - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z póź. zm.) w szczególności: a). Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej; b). Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zastosowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c). Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie wspólnie z Zamawiającym w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d). Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; e). Sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę prac konserwatorskich i robót budowlanych do inspekcji technicznych i odbioru końcowego; sprawdzania dokumentacji powykonawczej; f). Podejmowanie w toku realizacji Zadania, wspólnie z Zamawiającym, decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych; g). Przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą prac konserwatorskich i robót budowlanych, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur; h). Sprawdzanie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe; Potwierdzenie gotowości do ich odbioru, dokonanie odbioru; i). Dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy; j). Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; k). Składanie raportów o stanie zaawansowania realizacji Zadania oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą prac konserwatorskich i robót budowlanych co najmniej raz na trzy miesiące. Każdy Raport powinien zawierać co najmniej: wykaz robót rozpoczętych i zakończonych w danym okresie; analiza procentowa wykonywanych robót ; informacje o robotach planowanych na następny okres sprawozdawczy; siły, środki, sprzęt Wykonawcy prac konserwatorskich i robót budowlanych biorących udział w realizacji Zadania, dane dotyczące podwykonawców; informacje dotyczące realizacji robót nadzorowanych przez Wykonawcę z uwzględnieniem aspektów BHP, kontroli jakości, aprobat technicznych, gwarancji na materiały i urządzenia; analizę zgodności postępu robót ze Szczegółowym Harmonogramem rzeczowo-finansowym z opisem ewentualnych pojawiających się trudności oraz zastosowanych środkach zaradczych; krótki i rzeczowy opis problemów powstałych w trakcie wykonywania robót wraz z propozycją działań, które należy podjąć w celu ich wyeliminowania; dokumentację fotograficzną (minimum 10 zdjęć obejmujących cały plac budowy) z przebiegu aktualnie prowadzonych prac i przedkładanie tej dokumentacji Zamawiającemu w formie cyfrowej (pliki źródłowe ze zdjęciami w formacie TIFF lub RAW, które muszą być wykonane w jakości umożliwiającej wydruk w formacie min. 15cmx20cm w rozdzielczości min. 300 dpi, rozdzielczość matrycy 12mln pikseli) wymaga się, aby fotografie były ostre, wykonane przy dużej głębi ostrości, kadrowane w taki sposób, aby zachować piony i poziomy. Zdjęcia wraz z ich opisami powinny zostać wydrukowane łącznie na papierze fotograficznym. Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu zdjęcia z przebiegu prac na warunkach określonych we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego). l). Dokonanie analizy i zatwierdzanie Szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego; ł). Uczestniczenie w naradach organizowanych przez Wykonawcę prac konserwatorskich i robót budowlanych lub Zamawiającego przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy prac konserwatorskich i robót budowlanych oraz niezbędnych osób trzecich, sporządzanie z nich protokołów, które Zamawiający zatwierdza lub wprowadza poprawki w porozumieniu z Wykonawcą. Zatwierdzone protokoły są wiążące dla stron; m). Egzekwowanie od Wykonawcy prac konserwatorskich i robót budowlanych wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą prac konserwatorskich i robót budowlanych a w szczególności kontrola i egzekwowanie od Wykonawcy prac konserwatorskich i robót budowlanych wykonania i rozliczenia inwestycji w wyznaczonym, w Szczegółowym Harmonogramie rzeczowo-finansowym terminie; n). Dojazd i pobyt na placu budowy i/lub pracowni konserwatorskiej zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym; o). Dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji; p). W przypadku wyniknięcia po zakończeniu realizacji umowy kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prac konserwatorskich i robót budowlanych, Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzanie niezbędnych opinii, weryfikacji itp. przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę prac konserwatorskich i robót budowlanych gwarancji i rękojmi; r). Inspektor Nadzoru w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych podlegają w zakresie koordynacji działań Inspektorowi Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej; s). Wszelkie stwierdzone nieprawidłowości w przebiegu realizacji robót budowlanych Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu; t). Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w całym okresie obowiązywania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę prac konserwatorskich i robót budowlanych; u). Współpraca z innymi uczestnikami Zadania uprawnionymi przedstawicielami Zamawiającego, a w szczególności z Inspektorami nadzoru konserwatorskiego i archeologicznego; w). Posiadanie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa przez wszystkich Inspektorów Nadzoru przez cały okres realizacji umowy. 3.4.1 Wizyty na budowie Wykonawca dostosuje swój czas pracy do czasu pracy Wykonawcy prac konserwatorskich i robót budowlanych, w ten sposób, aby nie następowały z jego winy opóźnienia w realizacji Zadania przy czym w trakcie jego realizacji Wykonawca jest obowiązany do co najmniej: a) jednej wizyty Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdym tygodniu realizacji Zadania zarówno w trakcie wykonywania robót budowlanych na budowie jak w pracowni konserwatorskiej Wykonawcy prac konserwatorskich i robót budowlanych; b) dwóch wizyt Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w każdym tygodniu podczas realizacji robót związanych z demontażem i montażem instalacji odgromowej; c) obecności obu Inspektorów nadzoru inwestorskiego podczas inspekcji technicznych z realizacji Zadania odbywających się raz na trzy miesiące. Podczas inspekcji dokonuje się oceny zgodności prac i robót z dokumentem określającym stan ich zaawansowania oraz dokonuje się oceny jakości wykonanych prac i robót. Koszty dojazdu na plac budowy i/lub pracowni konserwatorskiej ponosi Wykonawca. Dokumentacja techniczna zawierająca projekty budowlane, projekty wykonawcze wraz z przedmiarami robót, programy prac konserwatorskich wraz z przedmiarami stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) . 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. Nr rachunku 90 1240 2975 1111 0010 4464 0881 z dopiskiem: Wadium Numer postępowania .... 8. Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać ustawowe przesłanki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium w wyniku okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.auschwitz.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach