Przetargi.pl
„Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi remont, przebudowę, rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku magazynowego na Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji) ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Wyspiańskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 334474084
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji)
    Wyspiańskiego 10
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 334474084
    REGON: 36814674400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumpamieci.pl https://bip.powiat.oswiecim.pl/index.php/documents/document/6912
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający jest wpisany do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonym przez Powiat Oświęcimski – pod nr 1, data wpisu do rejestru 01.09.2017r.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi remont, przebudowę, rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku magazynowego na Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi remont, przebudowę, rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku magazynowego na Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 3.1. Przedmiot inwestycji Przedmiotem opracowania jest usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi remont, przebudowę, rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku magazynowego na Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ew.: 2884/3 i 2884/1 1688/3, 1903/2, 1691/4, 1895/41, 1895/23, 1895/37, 1688/12, 1895/35 położone w Oświęcimiu przy ul. Św. Maksymiliana Marii Kolbego 2A (jednostka ewidencyjna 121301_1, Oświęcim-miasto, obręb ewidencyjny Nr 0001, Oświęcim). 3.2. Charakterystyka inwestycji : Inwestycja polega na przebudowie, rozbudowie danego budynku magazynowego „Lagerhouse” (częściowo podpiwniczonego, trzykondygnacyjnego, wykonanego w technologii murowanej) wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej obejmuje roboty polegające w szczególności na: wykonaniu przebić w ścianach konstrukcyjnych dla nowych otworów drzwiowych i przejść kanałów instalacyjnych, rozbiórkę stropu nad piętrem oraz więźby dachowej nad wyższą częścią budynku, wykonanie fundamentów pod część rozbudowywaną (szyb windowy, schody zewnętrzne, taras) podbicie istniejących fundamentów , wykonanie nowych ścian działowych, wykonanie kominów na potrzeby wentylacji grawitacyjnej, wykonanie izolacji przeciwwodnej budynku, wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji wewnętrznych: wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania (w tym budowę węzła ciepłowniczego PEC), wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z budowa terenowej czerpni i wyrzutni powietrza, kanałów i agregatu wody lodowej, hydrantowej, elektrycznej i słaboprądowej, instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia awaryjnego, odgromowej, instalacji oświetlenia terenu wraz z lampami oświetlenia terenu i oświetleniem dekoracyjnym terenu, kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym wód opadowych i przepompownią wód opadowych. W związku z nowo projektowanymi odcinkami instalacji wewnętrznych terenowych rozbiórce podlegać będą odcinki sieci zastępowane nowymi. Zagospodarowani terenu wokół budynku obejmuje również: budowę układu komunikacyjnego wraz z parkingami i drogami wewnętrznymi, budowę i przebudowę zjazdów z ul. Leszczyńskiej i ul. Kolbego, budowę budynku gospodarczego (murowanego wyposażonego w instalację elektryczną o powierzchni zabudowy: 11,35 m2, kubaturze: 31,50 m3, budowę wiaty śmietnikowej, budowę fundamentów pod wolnostojącą rzeźbę i zagospodarowanie terenów zielonych (w tym wycinkę i nasadzenia drzew) ogrodzenie terenu wraz z bramami przesuwnymi przy zjazdach, budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. Przyłącze do PEC – nie objęte wnioskiem – wykonane będzie zgodnie z art. 29 a Prawa budowlanego. Parametry techniczne budynku Muzeum: Istniejące: • Powierzchnia zabudowy – 552,00 m2 • Powierzchnia użytkowa – 1220,96 m2 • Kubatura – 6592,41 m3 Projektowane: • Powierzchnia zabudowy – 56,00 m2 • Powierzchnia użytkowa – 226,06 m2 • Kubatura – 610,00 m3 Łącznie po wykonaniu inwestycji: • Powierzchnia zabudowy – 608 m2 • Powierzchnia użytkowa – 1447,02 m2 • Kubatura – 7202,41 m3 Szczegółowy zakres przedmiotu umowy oraz warunki jego wykonania określają postanowienia niniejszej umowy oraz projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz STWiOR. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO znajduje się w roz. I pkt. 3.3 siwz. 3.4. Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się między innymi do: 1) Zamawiający przewiduje maksymalnie do 3 wizyt w ciągu jednego tygodnia na terenie objętym nadzorem przez cały okres realizacji robót budowalnych, 2) Uczestniczenia w spotkaniach, naradach itp. organizowanych przez Zmawiającego, a dotyczących m.in. bieżącego postępu prac, zamykania etapów realizacji prac, innych okoliczności związanych z realizacja umowy. Spotkania ww. mogą odbywać się według potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż 1 x w tygodniu. Termin spotkania wyznacza Zamawiający lub jego upoważniony przedstawiciel powiadamiając Wykonawcę usługi nadzoru nie później niż 24 h przed planowanym spotkaniem. 3) W okresie trwania robót budowlanych i w okresie gwarancji konieczność odbycia wizyty związanej z pełnieniem nadzoru będzie każdorazowo uzgadniana z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego lub/i Wykonawcy robot budowalnych. 4) Sporządzania zestawień i rozliczeń, które będą wymagane przez Ministerstwo w związku z rozliczeniem dotacji na realizację przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie przepisy wydane przez organa administracji państwowej i lokalnej oraz inne przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z nadzorowanymi robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. 2) Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: - Ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2067 ze zm.), - Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 799 ze zm.), 3) Wykonawca w trakcie realizacji usługi jest obowiązany przestrzegać przepisów Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 2010 nr 109 poz. 719), Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650 ze zm.). 4) Wykonawca nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone pisemnie przez Zamawiającego. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą robót budowlanych mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną. 5) Inspektorzy nadzoru, w trakcie wykonywania swoich czynności (kontrolnych, pomiarowych itp.) mają obowiązek posługiwania się własnym sprzętem. 6) W związku z faktem, że teren i obiekty należące do Zamawiającego podlegają ochronie konserwatorskiej, realizując przedmiot umowy Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym oraz uprawnionymi przedstawicielami Zamawiającego. 7) Zamawiający zwraca uwagę na konsekwencje (odpowiedzialność karną za niszczenie lub uszkodzenie zabytku) wynikające z art. 108 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 2067 ze zm.). Branże i.nadzoru: konstrukcyjno – budowlana, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych oraz spec. w zakresie inżynieryjnej drogowej. 6. Szczegółowe warunki realizacji: 1) Spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w siwz. 2) Sporządzenie i obustronne podpisanie protokołu odbioru usług obowiązującego u Zamawiającego. 3) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186 ze zm.) oraz zgodnie z przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019, poz. 1145 ze zm.), ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)., umowie z Wykonawcą usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru oraz umowie na roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje się wymagań w zakresie ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy – według zał. nr 1 do siwz, 2) Uproszczony kosztorys ofertowy, wypełniony na podstawie druku – zał. 1a do siwz, 3) Oświadczenia wymagane w siwz do złożenia wraz z ofertą, 4) Dowód wpłaty wadium, 5) Postuluje się (nieobowiązkowe) przedstawienie parafowanego na wszystkich stronach wzoru umowy (zał. nr 6 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach