Przetargi.pl
Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP „Orzeł” w Wejherowie Dotyczy: Rozszerzenia zakresu dofinansowanego projektu składanego w ramach procedury wskazanej w art. 6.9 Regulacji w sprawie wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014 – PROGRAM PL04, Rezultat: Efektywność energetyczna. na zadanie pn.: Instalacja fotowoltaiczna i wymiana oświetlenia wbudowanego na energooszczędne w obiektach Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 ul. Strzelecka 9, Wejherowo

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" ogłasza przetarg

  • Adres: 84200 Wejherowo, ul. Strzelecka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6724161, 6722509 , fax. 058 6724161, 6722509
  • Data zamieszczenia: 2017-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł"
    ul. Strzelecka 9
    84200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6724161, 6722509, fax. 058 6724161, 6722509
    REGON: 19879800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP „Orzeł” w Wejherowie Dotyczy: Rozszerzenia zakresu dofinansowanego projektu składanego w ramach procedury wskazanej w art. 6.9 Regulacji w sprawie wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014 – PROGRAM PL04, Rezultat: Efektywność energetyczna. na zadanie pn.: Instalacja fotowoltaiczna i wymiana oświetlenia wbudowanego na energooszczędne w obiektach Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 ul. Strzelecka 9, Wejherowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dokładny rzeczowy zakres zadań 1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, w zakresie BHP, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz poprzez egzekwowanie zgodności prowadzonych robót budowlanych z przyjętymi terminami oraz założeniami finansowymi; 2) Pełna współpraca z Zamawiającym w tym w szczególności przygotowanie i udostępnianie na żądanie wszystkich niezbędnych dokumentów dotyczących robót oraz udzielanie koniecznych wyjaśnień; 3) Zapoznanie się z dokumentacją projektową przekazaną przez Zamawiającego niezbędną do prowadzenia robót budowlanych; 4) Sporządzanie protokołów; 5) Udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy; 6) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu; 7) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót w tym przede wszystkim z projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; 8) Uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń a w razie potrzeby zlecanie Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości; 9) Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w tym przede wszystkim w projekcie budowlano - wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 10) Sprawdzanie posiadanych kwalifikacji i uprawnień do prowadzenia prac budowlano-montażowych osób zatrudnionych przez wykonawcę robót. W przypadku zatrudnienia podwykonawców przez Wykonawcę robót, weryfikacja prawidłowości złożonej oferty przez Wykonawcę robót budowlanych. W celu weryfikacji Zamawiający przekaże kopie umów z podwykonawcami załączonymi do oferty przez Wykonawcę robót budowlanych oraz w przypadku zmian poszczególnych podwykonawców w trakcie realizacji robót ; 11) Wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy. Powyższe dotyczy również zatrudnionych podwykonawców; 12) Wraz z Zamawiającym uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; 13) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 14) Wraz z Zamawiającym po jego uprzednim zawiadomieniu, organizowanie, przeprowadzanie i dokonanie, czynności odbiorowych od wykonawcy robót budowlanych; 15) Wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do rejestru zadań, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; 16) Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; 17) Bieżąca kontrola terminowości wykonywanych robót. Kontrola zgodności wykonywanych robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót. Podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji; 18) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych w razie potrzeby lub na życzenie Zamawiającego przy udziale wszystkich uczestników zadania wraz ze sporządzeniem protokołów z narad i przekazaniem tego protokołu stronom; 19) Udział w kontrolach zarządzanych przez Zamawiającego na terenie budowy; 20) Nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia pisemnego lub ustnego. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do rejestru obecności; 21) Kontrola prawidłowości prowadzenia rejestru zadań i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 22) Uzgadnianie z Wykonawcą i Zamawiającym zmian harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania; 23) Sprawdzanie pod względem merytorycznym protokołów odbioru i dokumentów finansowych wystawionych przez Wykonawcę robót na podstawie faktycznie wykonanych robót; 24) Współpraca z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek/wad w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody na ewentualne zmiany w zakresie projektu budowlano - wykonawczego; 25) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy; 26) Informowanie na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót); 27) Konsultowanie z Zamawiającym podejmowanych decyzji technicznych związanych z realizacją robót budowlanych, a polegających na kontroli zaawansowania robót, stosowanej technologii, innych możliwościach wykonania robót z zastosowaniem równoważnych materiałów i rozwiązań systemowych w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej; 28) Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego zadania oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych; 29) Zapobieganie roszczeniom Wykonawcy robót; 30) Identyfikowanie wszędzie gdzie jest to możliwe ryzyka powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawcy robót i stron trzecich i informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom; 31) Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stenem faktycznym na terenie budowy; 32) W przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót dotyczący realizacji zadania, wsparcie Zamawiającego, poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Wykonawcy co do przedmiotu sporu; 33) Udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. WADIUM. 8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 8.2 Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 8.3 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank KBS/Wejherowo 43 8350 0004 0003 0033 2000 0050 z dopiskiem na przelewie: wpłata w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP „Orzeł” w Wejherowie Dotyczy: Rozszerzenia zakresu dofinansowanego projektu składanego w ramach procedury wskazanej w art. 6.9 Regulacji w sprawie wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014 – PROGRAM PL04, Rezultat: Efektywność energetyczna. na zadanie pn.: Instalacja fotowoltaiczna i wymiana oświetlenia wbudowanego na energooszczędne w obiektach Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 ul. Strzelecka 9, Wejherowo 8.4 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w 8.3 specyfikacji, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8.5 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 8.6 Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8.7 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.8 Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 8.9 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.13 specyfikacji. 8.10 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.11 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.12 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.13 Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego ewentualnego zatrzymania określa art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach