Przetargi.pl
Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. „Partnerski projekt budowy instalacji odnawialnych źródeł energii dla gmin województwa małopolskiego” w zakresie 122 mikro-instalacji fotowoltaicznych zasilających budynki użyteczności publicznej w gminach partnerskich

Gmina Kocmyrzów-Luborzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 32-010 Luborzyca, Jagiellońska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 871 410, , fax. 123 871 410
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca
    Jagiellońska 7
    32-010 Luborzyca, woj. małopolskie
    tel. 123 871 410, , fax. 123 871 410
    REGON: 53771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. „Partnerski projekt budowy instalacji odnawialnych źródeł energii dla gmin województwa małopolskiego” w zakresie 122 mikro-instalacji fotowoltaicznych zasilających budynki użyteczności publicznej w gminach partnerskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją części Projektu pn.: „Partnerski projekt budowy instalacji odnawialnych źródeł energii dla gmin województwa małopolskiego”, na nieruchomościach publicznych zlokalizowanych w: Gminie Bochnia, Gminie Bolesław, Gminie Bukowina Tatrzańska, Gminie Dąbrowa Tarnowska, Gminie Dębno, Gminie Gnojnik, Gminie Gręboszów, Gminie Iwanowice, Gminie Koniusza, Gminie Mędrzechów, Gminie Olesno, Gminie Pałecznica, Gminie Poronin, Gminie i Mieście Proszowice, Gminie Radgoszcz, Gminie Sułoszowa, Gminie Szczucin, Gminie Wielka Wieś, Gminie Wojnicz, Gminie Zielonki (gminy partnerskie). 2. Część Projektu, która objęta jest przedmiotem niniejszego zamówienia na wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie 122 sztuk mikro-instalacji fotowoltaicznych na budynkach publicznych Gmin Partnerskich, w tym:  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 1,96 kW, w ilości 1 sztuki;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 2,80 kW, w ilości 2 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 3,92 kW, w ilości 16 sztuk  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 4,76 kW, w ilości 1 sztuki;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 5,04 kW, w ilości 21 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 5,60 kW, w ilości 2 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 5,88 kW, w ilości 4 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 6,72 kW, w ilości 3 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 7,00 kW, w ilości 2 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 7,56 kW, w ilości 4 sztuk.  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 7,84 kW, w ilości 2 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 8,12 kW, w ilości 1 sztuki;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 8,40 kW, w ilości 1 sztuki;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 9,24 kW, w ilości 2 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 9,80 kW, w ilości 15 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 11,20 kW, w ilości 3 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 11,48 kW, w ilości 1 sztuki;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 12,88 kW, w ilości 1 sztuki;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 14,00 kW, w ilości 5 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 14,84 kW, w ilości 2 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 15,96 kW, w ilości 1 sztuki;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 16,80 kW, w ilości 1 sztuki;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 17,92 kW, w ilości 2 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 19,60 kW, w ilości 3 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 19,88 kW, w ilości 1 sztuki;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 22,40 kW, w ilości 1 sztuki;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 25,20 kW, w ilości 6 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 26,88 kW, w ilości 1 sztuki;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 28,00 kW, w ilości 1 sztuki;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 29,96 kW, w ilości 5 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 33,88 kW, w ilości 1 sztuki;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 35,00 kW, w ilości 1 sztuki;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 37,24 kW, w ilości 3 sztuk;  zestaw paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy min. 39,76 kW, w ilości 6 sztuk. Szczegółowe informacje, dotyczące zakresu rzeczowego Projektu, znajdują się GPT, stanowiących Część III SIWZ. 3. Wykonawca zapewni udział w realizacji zadania inwestycyjnego inspektorów nadzoru w następujących specjalnościach: Inspektor nadzoru branży elektrycznej, Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej. Zadania inspektorów nadzoru inwestorskiego będą obejmować wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1186) oraz czynności i obowiązków określonych w istotnych postanowieniach umowy IPU, stanowiących Część II SIWZ. 4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia będącej przedmiotem niniejszego postępowania. 5. Zamawiający wymaga, żeby minimalny deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia, wynosił 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Część II SIWZ. 7. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Kod podstawowy: 71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne Dodatkowe kody: 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V ust. 1. 2) niniejszej SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli: a) co najmniej jeden z Wykonawców spełnia samodzielnie warunek określony w rozdz. V ust. 1. 2) pkt. b), b) Wykonawcy wspólnie spełniają warunek określony w rozdz. V ust. 1. 2) pkt. c). 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5. 1. 2) lit. b)-c) niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zapis ust. 2. stosuje się analogicznie. 3. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w ust. 3. wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w rozdz. VA) ust. 1 i ust. 2 niniejszej SIWZ. c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 3. nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach