Przetargi.pl
Dostawa i montaż laboratorium językowego dla Technikum Obsługi Turystycznej w ZS im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie

Powiat Suski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suski
    ul. Kościelna 5 b
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52
    REGON: 07218167500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż laboratorium językowego dla Technikum Obsługi Turystycznej w ZS im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż laboratorium językowego dla Technikum Obsługi Turystycznej w ZS im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do SIWZ, który należy dołączyć do oferty, po uzupełnieniu przez Wykonawcę ceny i informacji o oferowanym przedmiocie zamówienia wg. wzoru określonego w formularzu. Przez ww. informacje należy rozumieć np. podanie ewentualnie nazw producenta, modelu (jeżeli dotyczy), a także określenie przez Wykonawcę oferowanego produktu (np. w sytuacji, gdy Zamawiający dopuszczał pewien zakres parametrów, Wykonawca powinien doprecyzować, jakimi parametrami będzie charakteryzować się produkt, który oferuje). Instrukcję wypełnienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia, wymieniony w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, zostanie dostarczony przez Wykonawcę, odpowiednio do: a. Zespołu Szkół im. bł. ks. Piotra Dańkowskiego w Jordanowie, Stanisława Maczka 131, 34-240 Jordanów. Zamówienie obejmuje dostawę ww. przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń zlokalizowanych w budynkach szkolnych a także instalacją, konfiguracją, uruchomieniem, nastawami, szkoleniem z zakresu obsługi, wsparciem w początkowym okresie uruchamiania (co najmniej wsparcie telefoniczne). Pomieszczenia zostaną wskazane przez Zamawiającego najpóźniej w dniu realizacji dostawy. Wyposażenie należy zamontować, w tym dokonać jego zabudowy i instalacji w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym (użytkownikiem). Układ należy uzgodnić na miejscu z użytkownikiem. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Nie zależnie od zapisów wskazanych w zdaniu poprzednim sprzęt i wyposażenie musi być zgodne z wymaganiami stawianymi pracowniom zawodowym – do realizacji zadań w pracowni opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi w języku polskim, certyfikatami, atestami dopuszczającymi do stosowania w szkole (o ile dotyczy) a także kartami gwarancyjnymi. Sprzęt, urządzenia i wyposażenie przeznaczone do podłączenia do zasilania z sieci energetycznej i/lub wodnej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbą miejsc i wtyków na kable zasilające/ odpowiednimi złączami, podejściami montażowymi, pozwalającymi na podłączenie do standardowych istniejących przyłączy (standardowe źródło zasilania, standardowe przyłącza wodno/kanalizacyjne, do dostosowania przez Wykonawców). Wszelkie przedłużki i rozprowadzenia po stronie Wykonawcy. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż określona w opisie przedmiotu zamówienia od daty odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonej np. protokołem odbioru, z zastrzeżeniami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pozycji. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia. Nie dopuszcza się przedmiotu zamówienia używanego, refabrykowanego, regenerowanego i przerabianego (refubished). Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach fabrycznych lub innych zapewnionych przez Wykonawcę, gwarantujących uniknięcie uszkodzeń w czasie transportu i rozładunku. Wykonawca wnosi i instaluje, a także montuje wyposażenie i na własny koszt i ryzyko uprzątnie pozostałości po dostawie, w tym ewentualnie odtworzy uszkodzone miejsca po montażu (o ile dotyczy). Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym okres gwarancji) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego wg. wskazań w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Ze względu na zróżnicowanie ofert dostępnych na rynku Zamawiający opisał przedmiot zamówienia z uwzględnieniem przykładowych przedziałów oczekiwanej tolerancji. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: przeznaczenie materiałów i urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, o ile występuje w opisie przedmiotu zamówienia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania-poziom minimalny. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów-o ile występuje ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy)-o ile występuje, konkretny produkt lub materiały – o ile występuje przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o nie gorszych lub lepszych parametrach (zgodnie z parametrami z załącznika nr 3 do SIWZ). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac towarzyszących niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, rozumianych jako dostarczenie, wniesienie, montaż, instalacja, rozruch, przekazanie do eksploatacji czy też wdrożenie itp. Zamawiający zastrzega sobie prawo, do uzgodnienia z Wykonawcą przed rozpoczęciem dostawy detali proponowanych rozwiązań, w tym konfiguracji, nastaw, koloru, rodzaju instalacji, dat wdrożenia i szkoleń czy tez układu sali. Wykonawca, jako koordynator, zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego z takim uzgodnieniem przez rozpoczęciem dostawy, w tym przyjechać na miejsce i dokonać stosownych pomiarów i oględzin, o ile jest to konieczne. Zamawiający nie narzuca obowiązku wykonania wizji lokalnej przed złożeniem ofert. Wymiar Sali ok. 3.30 mb x 9,35 mb, podłoga parkiet żółty wycyklinowany i odmalowany, ściany jasna, loco przyziemie budynku, z oknami doświetlającymi od jednej strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wraz z ofertą należy złożyć: a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. c) Wypełniony formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia wg. treści załącznika nr 3 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach