Przetargi.pl
Usługa nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzozów””

GMINA BRZOZÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 36-200 Brzozów, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 133061061
  • Data zamieszczenia: 2023-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BRZOZÓW
    ul. Armii Krajowej 1
    36-200 Brzozów, woj. podkarpackie
    tel. 133061061
    REGON: 370440235
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzozów””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego. Zamawiający powierzy Inspektorowi nadzoru nadzór inwestorski nad realizacją umowy, w celu m.in. prowadzenia i rozliczenia kosztów związanych z robotami, skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy, wymaganej jakości wbudowanych materiałów, wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji zadania i w okresie gwarancji, rękojmi oraz wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz w ustalonym w umowie z wykonawcą robót terminie.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu robót oraz zmianę wartości całkowitej robót, uwzględniając procentową wartość pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacja zadania zgodnie z zakresem robót.Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem:Zadanie 1. Roboty termomodernizacyjne w Szkole Podstawowej nr 2 w Przysietnicy- wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Przysietnicy- wymiana źródeł światła oraz montażu ogniw fotowoltaicznych 40 kW w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Przysietnicy- przebudowa kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w PrzysietnicyZadanie 2. Roboty termomodernizacyjne w Szkole Podstawowej nr 1 w Humniskach- wymiana części stolarki okiennej, docieplenia części elewacji, docieplenia stropu ostatniej kondygnacji, izolacja fundamentów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Humniskach- przebudowa / remont instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Humniskach- montaż ogniw fotowoltaicznych 20 kWZadanie 3. Roboty termomodernizacyjne w Szkole Podstawowej nr 2 w Humniskach- docieplenie elewacji, izolacji fundamentów, docieplenia stropu w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Humniskach- wymiana źródeł światła w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Humniskach- montaż ogniw fotowoltaicznych 20 kW- przebudowa instalacji co i kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w HumniskachZadanie 4. Roboty termomodernizacyjne w Szkole Podstawowej w Górkach- przebudowa instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej w Górkach- przebudowa kotłowni i instalacji gazowej- montaż ogniw fotowoltaicznych 20 kWZadanie 5. Roboty termomodernizacyjne w Szkole Podstawowej w Grabownicy Starzeńskiej- wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Grabownicy Starzeńskiej- montaż ogniw fotowoltaicznych 20 kWSzczegółowy opis w/w zadań zawiera: dokumentacja techniczna, STWiORB, Program Funkcjonalno Użytkowy, przedmiary, załączone do niniejszego wniosku.W ramach przedmiotu zamówienia obejmować będzie nadzór nad robotami budowlanymi o łącznej wartości 7 610 468,63 zł brutto (6 187 372,87 zł netto).Zadanie 1 1 588 760,66 zł nettoZadanie 2 2 008 116,90 zł nettoZadanie 3 1 442 412,23 zł nettoZadanie 4 576 191,60 zł nettoZadanie 5 571 891,48 zł nettoWynagrodzenie będzie prowizyjne stanowiące procent liczony od wartości netto nadzorowanych (wykonanych i odebranych) robót, wynikające z umowy z Wykonawcą robót.Dopuszczona jest płatność częściowa za wykonane i odebrane zadanie.Zakres świadczonych usług obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu ustawy z dnia 7.07.1994r. prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) a ponadto:a) bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą,b) egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy,c) udział w radach budowy,d) prowadzenie i kontrola prawidłowości rozliczeń wykonanych robót,e) udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym inwestycji.f) monitorowanie zaawansowania realizacji poszczególnych projektów, g) skompletowanie od wykonawcy i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzą:- dokumentacja budowy,- komplet atestów, certyfikatów użytych materiałów i wyrobów budowlanych w języku polskim,- protokoły z prób i sprawdzeń, - dokumenty odbiorowe,- instrukcja użytkowania obiektu,- komplet instrukcji obsługi, dokumentacji techniczno-ruchowych i gwarancji urządzeń w języku polskim.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy z należytą starannością i na zasadzie zapewnienie najwyżej jakości usług, przy czym działania jego w ramach nadzoru inwestorskiego nie mogą powodować przeszkód i opóźnień w realizacji zadania,Pobyty na budowie mają miejsce minimum:• na wezwanie Zamawiającego, • koordynacyjne rady budowy – co najmniej raz na dwa tygodnie, Wykonawca zobowiązany jest dysponować zespołem inspektorów posiadających uprawnienia budowlane:1) konstrukcyjno-budowlanej,2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Wraz z zawarciem umowy wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnienia osób sprawujących nadzór nad przedmiotowym projektem.Dla całości projektu wykonawca będzie sprawował funkcję koordynatora zespołu inspektorów (inżyniera projektu). Zamawiający będzie mógł wydawać polecenia bezpośrednio inspektorowi danej branży lub inżynierowi projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2) Zamawiający wymaga spełnienia przez wykonawcę warunków w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeśli dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, tzn., że dysponuje lub będzie dysponował:• osobą pełniącą obowiązki inspektora nadzoru, posiadającą - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 220), do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej od co najmniej 5 lat,• osobą pełniącą obowiązki inspektora nadzoru, posiadającą - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 220), do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych od co najmniej 5 lat,• osobą pełniącą obowiązki inspektora nadzoru, posiadającą - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 220), do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych od co najmniej 5 lat,Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba pełniła funkcje inspektora w zakresie różnych specjalności.b) Wykonawca spełni warunek udziału w postepowaniu, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował usługi podobne polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla co najmniej 1 zamówienia, gdzie wartość robót brutto nadzorowanych wyniosła nie mniej niż 1.000.000,00 PLN.Za usługi podobne zamawiający uzna usługi w zakresie nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przy czym zamawiający za wystarczające uzna przedstawienie doświadczenia w zakresie co najmniej jednej z wymienionych specjalizacji. Zamawiający dopuszcza przedstawienie doświadczenia łącznie zrealizowanego w ramach 1 zamówienia w wyżej wymienionych specjalnościach. Zamawiający dopuszcza przedstawienie doświadczenia łącznie zrealizowanego w ramach więcej niż jednej umowy (zamówień) w wyżej wymienionych specjalnościach, w ramach nadzoru nad jedną inwestycją.UWAGA! Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza aby wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach