Przetargi.pl
USŁUGA NADZORU AUTORSKIEGO i SERWISU ZINTEGROWANEGO SZPITALNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO InfoMedica / AMMS dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-617 Radom, ul. Juliana Aleksandrowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (48) 361 39 00 , fax. (48) 345 11 18, 3451043
  • Data zamieszczenia: 2020-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
    ul. Juliana Aleksandrowicza 5
    26-617 Radom, woj. mazowieckie
    tel. (48) 361 39 00, fax. (48) 345 11 18, 3451043
    REGON: 67020935600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA NADZORU AUTORSKIEGO i SERWISU ZINTEGROWANEGO SZPITALNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO InfoMedica / AMMS dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na nadzorze autorskim i serwisie zintegrowanego szpitalnego systemu informatycznego InfoMedica / AMMS funkcjonującego w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu przez okres 17 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta oprócz oświadczenia wymienionego w pkt III.3 musi zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ ; b) wypełniony formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy ; c) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-3 niniejszej SIWZ sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. d) dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt. 9.1, tj. pisemne oświadczenie Wykonawcy i/lub pisemne oświadczenia pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę potwierdzające, że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach