Przetargi.pl
Usługa na świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i wydawaniu posiłków

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Szkolna 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 765 62 00 , fax. 032 765 62 19
  • Data zamieszczenia: 2011-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Szkolna 17 17
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 765 62 00, fax. 032 765 62 19
    REGON: 00344749200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa na świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i wydawaniu posiłków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu i wydawaniu gorących posiłków dla ok. 65 podopiecznych MOPS zamieszkujących w szczególności w dzielnicach: Michałkowice, Bytków, Stary Bytków, Osiedle Młodych i Węzłowiec przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 10 do 13, a w soboty, niedziele i dni świąteczne od 10 do 12. Gorące posiłki powinny być podawane na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Zamawiającego w punkcie - stołówce zlokalizowanej w wyznaczonym obszarze. Szacunkowo podawanych będzie około 22 272 posiłków w okresie trwania umowy. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przygotować tygodniowy, zróżnicowany jadłospis, który wywiesza w każdy poniedziałek w stołówce. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udostępnić lub wydać wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także wdrożone procedury HACCP. 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ponoszone wydatki w danym miesiącu na zakup wsadu( na przygotowanie posiłków wyżywienia) oraz ilość sporządzonych w tym miesiącu posiłków w celu skontrolowania ceny posiłku. Należy jednak nadmienić, że liczba sporządzonych i wydanych gorących posiłków może ulec zmianie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w w gorących posiłków będzie zrealizowana. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie wydane ilości gorących. Zgodnie z Rozporządzeniem ( WE ) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych, wymaga się od Wykonawcy sektora spożywczego opracowywania, wykonywania i utrzymywania procedury na podstawie zasad HACCP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.siemianowice.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach