Przetargi.pl
Usługa mycia stolarki okiennej i przeszkleń w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, ul. Andrzeja 16/18, ul. Koszarowej 17, ul. Pileckiego 2 w Sosnowcu

Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-028 Katowice, ul. Francuska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 070 169, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
    ul. Francuska 38
    40-028 Katowice, woj. śląskie
    tel. 326 070 169, , fax. -
    REGON: 32199700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa mycia stolarki okiennej i przeszkleń w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, ul. Andrzeja 16/18, ul. Koszarowej 17, ul. Pileckiego 2 w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Usługa mycia stolarki okiennej i przeszkleń w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, ul. Andrzeja 16/18, ul. Koszarowej 17, ul. Pileckiego 2 w Sosnowcu”. Miejsce wykonania zamówienia: a) Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, b) Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Andrzeja 16/18, 40-957 Katowice, c) Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Koszarowa 17, 40-068 Katowice, d) IV Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów w Sosnowcu, ul. Pileckiego 2, 41-200 Sosnowiec, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Informację na temat szczegółowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3a do SIWZ „Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia.” Załącznik nr 3 oraz załącznik nr 3a stanowi integralną część SIWZ. Przedmiot umowy należy wykonać czterokrotnie w pełnym zakresie. Wykonawca do wykonania usługi użyje własnego sprzętu specjalistycznego oraz środków higienicznych zakupionych we własnym zakresie, posiadających atesty higieniczne, dobrych jakościowo, których koszt zawarty będzie w cenie wykonania usługi, gwarantujących wysoki poziom usługi oraz zachowanie gwarancji na powierzchnie szklane, drewniane, metalowe itp. „Wytyczne pielęgnacji i konserwacji stolarki drewnianej okiennej” zawarte są w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 26 sierpnia 2020r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rodz. I ust. 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: ZP/5/2020/OG/PN” oraz ze wskazaniem nazwy Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza wadium. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w artykule 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego – jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz klauzulę jak w pkt. 6 poniżej. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP należy przekazać w postaci elektronicznej, w oryginale, podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do wystawienia dokumentu gwarancji lub poręczenia w przypadku składania oferty w formie elektronicznej. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie go do oferty. 9. w przypadku składania oferty w formie pisemnej wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP oryginał gwarancji lub poręczenia należy załączyć do oferty. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji wadialnej powinno jednoznacznie wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wszystkie podmioty muszą zostać wskazane w dokumencie gwarancji). 11. Oferty, które nie zostaną w sposób prawidłowy zabezpieczone wadium w wymaganej wysokości zostaną odrzucone. Odrzucone zostaną oferty zabezpieczone wadium niezgodnie z ust. 9 powyżej. 12. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ciągłości zabezpieczenia oferty wadium przez cały okres związania ofertą. W przypadku braku ciągłości zabezpieczenia oferty wadium – ryzyko z tym związane obciąża Wykonawcę. 13. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 23 marca 2018 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 poz. 1076), Wzór załącznika stanowi Załącznik nr 1D do SWIZ. Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 3, składa każdy z Wykonawców. b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach