Przetargi.pl
Mycie szklanej elewacji budynków UŚ dla jednostek: Wydział Filologiczny i Wydział Nauk o Ziemi w Sosnowcu oraz Wydział Prawa i Administracji w Katowicach

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40007 Katowice, ul. Bankowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 592 048, , fax. 323 592 048
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12
    40007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 323 592 048, , fax. 323 592 048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wyższa uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mycie szklanej elewacji budynków UŚ dla jednostek: Wydział Filologiczny i Wydział Nauk o Ziemi w Sosnowcu oraz Wydział Prawa i Administracji w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi mycia szklanej elewacji budynków w jednostkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i Sosnowcu, tj.: - Wydział Prawa i Administracji, ul. Bankowa 11b, Katowice; - Wydział Filologiczny, ul. Gen. Stefana Grota – Roweckiego 5, Sosnowiec; - Wydział Nauk o Ziemi, ul. Będzińska 60, Sosnowiec, zwanej dalej „usługą”. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2 do SIWZ. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: Część A: Mycie szklanej elewacji obiektu: Wydział Prawa i Administracji w Katowicach - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Część B: Mycie szklanej elewacji obiektów: Wydział Filologiczny i Wydział Nauk o Ziemi w Sosnowcu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4) Wykonawca będzie realizować przedmiot zamówienia w terminie: Część A: Rok 2017 r.: 01.09.2017 r. - 15.10.2017 r.; Rok 2020 r.: 01.04.2020 r. - 15.05.2020 r. Część B: Wydział Filologiczny, ul. Gen. Stefana Grota-Roweckiego 5, Sosnowiec: Rok 2017: 15.09.2017 r. – 30.09.2017 r. Rok 2018: 15.09.2018 r. – 30.09.2018 r. Rok 2019: 15.09.2019 r.- 30.09.2019 r. Rok 2020: 15.08.2020 r.- 31.08.2020 r. Wydział Nauk o Ziemi, ul. Będzińska 60, Sosnowiec: Rok 2017: 01.09.2017 r - 29.09.2017 r. Rok 2018: 03.09.2018 r. - 28.09.2018 r. Rok 2019: 02.09.2019 r. - 30.09.2019 r. Rok 2020: 03.08.2020 r - 31.08.2020 r. 5) Zamówienie winno być realizowane przez wykwalifikowane osoby, posiadające odpowiednie uprawnienia, a w szczególności posiadające ważne i aktualne badania wysokościowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami (zaświadczenie lekarskie zezwalające na pracę na wysokości powyżej 3m od podłoża), oraz dla osób wykonujących czynności alpinistyczne - zaświadczenia wydane przez upoważnioną Instytucję. Zamawiający ma prawo wglądu do tych badań i zaświadczeń celem stwierdzenia ich ważności i aktualności. 6) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu profesjonalnego sprzętu, przy użyciu odpowiednich materiałów i niezbędnych środków czystości oraz przez osoby uprawnione do wykonywania takich prac. 7) Odpowiedzialność za sprawy związane z bezpieczeństwem i higieną pracy pracowników zaangażowanych przy realizacji usługi spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. 8) Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za szkody poczynione w mieniu Zamawiającego przez pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę a realizujących zadania umowy. 9) Wykonawca zobowiązany będzie, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, do zawarcia na okres obowiązywania umowy, na własny koszt umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: - dla części A: 40.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia - dla części B: 70.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia Jeśli umowa z jednym Wykonawcą zostanie zawarta na 2 części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia ww. umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wymagana dla części „B”, tj. 70.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. 10) Mycie elewacji winno odbywać się w godzinach ustalonych z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, wskazaną w umowie. 11) Wykonawca winien wyznaczyć osobę, która będzie nadzorować wykonywanie prac na obiekcie. 12) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 13) Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów, na wniosek Wykonawcy, w celu uzyskania informacji pomocnych przy sporządzaniu oferty. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym ustaleniu terminu z nw. osobami: - Wydział Prawa i Administracji: Tomasz Witała (tel. 32 359 14 56); - Wydział Filologiczny: Daniel Młodzik (tel.502 622 749), Agnieszka Błach (tel. 503 354 466) - Wydział Nauk o Ziemi: Mirosław Musiał (tel. 32 368 92 31). kontakt w dni robocze w godz.: 07:30 – 15:30
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma oświadczenia: oryginał. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 1D do SIWZ. W przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien przedłożyć stosowne zobowiązanie tegoż podmiotu lub inny dowód na udostępnienie potencjału wraz z ofertą w formie oryginału. 4) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352); 5) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa pkt 5), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach