Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie ogłasza przetarg
- Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2241092 , fax. 032 2241092 wew. 225
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie
ul. Chopina 8 8
43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
tel. 032 2241092, fax. 032 2241092 wew. 225
REGON: 27766035100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup-mikolow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa monitoringu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usługi monitoringu w projekcie -Twoja firma - nowe horyzonty- realizowanej w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; -posiadania wiedzy i doświadczenia; -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz -wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę objętą przedmiotem zamówienia w ramach POKL (realizując usługę monitoringu w projektach związanych z udzielaniem dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej w tym monitorowanie udzielonego wsparcia) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości min. 100 000,00 zł odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ; -dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób mających pełnić funkcję członków zespołu monitorującego, które wykonywały zadania z zakresu monitoringu i /lub przygotowywania wniosków o płatność w co najmniej 5 projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; -dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby mającej pełnić funkcję członka zespołu monitorującego, która przeprowadziła monitoring w co najmniej 2 projektach realizowanych w ramach POKL; -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie obejmującej wartość zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2007 roku: Dz. U. Nr 223 poz. 1655), złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej; -kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, oraz staż pracy, w tym pełnienie funkcji kierowniczej Wykonawcy (zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ) oraz CV, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, -wykaz usług wykonanych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w ramach POKL w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji; -wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca w wykonywaniu zamówienia oraz ich życiorysy zawodowe, przygotowane zgodnie ze wzorami stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; -kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-mikolow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn.: Stworzenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Powiatu Myszkowskiego
Dodano: 2013-10-10 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 39/PN/13 NA ŚWIADCZENIE USŁUG INŻYNIERA PROJEKTU DLA ZADANIA PN.: WPROWADZENIE E-USŁUG W SZPITALU MIEJSKIM W ZABRZU SP. Z O.O.
Dodano: 2013-09-25 - Prowadzenie nadzoru nad realizacją projektu pn.: Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego jako narzędzia wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego
Dodano: 2013-08-29 - Świadczenie usługi związanej z zarządzaniem projektem: Ocena stanu populacji oraz ochrona ex situ wybranych dziko rosnących gatunków roślin rzadkich i zagrożonych na terenie Polski - pełnienie funkcji koordynatora finansowo-technicznego projektu
Dodano: 2013-05-17 - MONITORING PROJEKTU CZAS NA WŁASNĄ FIRMĘ
Dodano: 2012-09-25 - Opiekun Naukowy Projektu
Dodano: 2012-05-23 - Opiekun Naukowy Projektu
Dodano: 2012-04-27 - Opiekun Naukowy Projektu
Dodano: 2012-04-03 - Świadczenie usług Inżyniera Projektu nad realizacją i wdrożeniem projektu pod nazwą: Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Mieście na prawach Powiatu - Sosnowiec
Dodano: 2011-10-04 - Świadczenie usług Inżyniera Projektu wykonującego nadzór techniczny nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: Tworzenie map akustycznych dla obszaru Powiatu Będzińskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2011-10-03