Przetargi.pl
Usługa letniego utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Sierpc

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Piastowska 11a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Piastowska 11a 11a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa letniego utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Sierpc
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje oczyszczanie jezdni i chodników, opróżnianie koszy ulicznych, inne porządkowe prace interwencyjne oraz obsługę imprez plenerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Prace związane z oczyszczaniem jezdni: 1) usuwanie z jezdni występujących na niej zanieczyszczeń przy pomocy samojezdnych zamiatarek mechanicznych z częstotliwością w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu, 2) doczyszczanie ręczne w miejscach niedostępnych dla sprzętu mechanicznego, 3) odchwaszczanie powierzchni jezdni wraz z rynsztokami, 4) oczyszczanie dopływu do krat ściekowych i ścieków przy krawężnikowych, 5) uprzątnięcie łach piachu z ulic lub ich skrzyżowań naniesionych w wyniku nagłych obfitych opadów deszczu, 6) utrzymanie znajdującej się w pasach drogowych zieleni przyulicznej to jest utrzymanie trawników łącznie z dosiewaniem trawy (z materiału zakupionego przez Zamawiającego) i koszeniem w miarę potrzeb, 7) koszenie traw i chwastów na poboczach i rowach z częstotliwością w miarę potrzeb lecz nie rzadziej niż raz w miesiącu. 2. Prace związane z oczyszczaniem chodników: 1) usuwanie z chodnika występujących na nim zanieczyszczeń przy pomocy lekkiego sprzętu specjalistycznego nie powodującego uszkodzeń nawierzchni chodnika, 2) ręczne oczyszczanie chodników, 3) doczyszczanie ręczne miejsc niedostępnych dla sprzętu mechanicznego, 4) odchwaszczanie powierzchni chodników. 3. Opróżnianie ulicznych koszy: 1) wykonywane codziennie do godz.1000 w dni robocze i święta, 2) usunięcie śmieci z koszy oraz zebranie nieczystości znajdujących się wokół nich, 3) wywóz nieczystości sprzętem przystosowanym do ich transportu. 4. Inne porządkowe prace interwencyjne: 1) czterokrotne wykoszenie terenów zielonych na osiedlu Niepodległości w rejonie ulicy Paderewskiego (patrz Załącznik nr 6) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 2) usuwanie padłych zwierząt na terenie całego miasta oraz powalonych drzew, gałęzi, szkła i innych zanieczyszczeń występujących w pasie drogowym, 3) wykonywane na podstawie samodzielnie podjętych informacji lub po dokonanym przez Zamawiającego lub Straż Miejską, Policję, Państwowa Straż Pożarną zgłoszeniu telefonicznym, faksowym lub drogą elektroniczną. 4) wykonywane w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia, a w przypadkach zagrażających bezpieczeństwu publicznemu usuwanie przyczyny niebezpieczeństwa publicznego (tryb alarmowy) niezwłocznie, jednak nie później niż w czasie 2 (dwóch) godzin od powiadomienia przez ww. służby. 5. Obsługa czterech miejskich imprez plenerowych m.in. masowych: 1) sprzątniecie terenu przed imprezą, 2) rozstawienie, należących do Wykonawcy, stojaków z workami w ilości adekwatnej do imprezy, 3) wymiana wypełnionych worków w trakcie trwania imprezy z wystarczającą częstotliwością, 4) sprzątanie śmieci z terenu imprezy podczas jej trwania (orientacyjny czas trwania imprezy - 8 godzin), 5) sprzątnięcie terenu imprezy oraz zbieranie śmieci pochodzących z imprezy z terenów przylegających do lokalizacji imprezy, zabranie i utylizacja zawartości worków oraz śmieci do godziny 0800 następnego dnia po przeprowadzonej imprezie, 6) zabranie stojaków na worki po zakończeniu imprezy do godziny 1000 następnego dnia po imprezie. 6. Załącznik nr 6 do SIWZ wyszczególnia granice miasta, teren na Osiedlu Niepodległości, o którym mowa w p.4, pp. 1) oraz wykaz ulic miejskich z ich długością, powierzchnią i rodzajem nawierzchni oraz określeniem terenu do sprzątania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004 - nieodpłatnie
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach