Przetargi.pl
Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w zakresie letniego oczyszczania dróg gminnych, chodników i zatok parkingowych

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5103125 , fax. 22 5103189
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    ul. Modlińska 197 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5103125, fax. 22 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w zakresie letniego oczyszczania dróg gminnych, chodników i zatok parkingowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w zakresie letniego oczyszczania dróg gminnych, chodników i zatok parkingowych 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) W zakresie letniego oczyszczania ulic: a) letnie oczyszczanie dróg gminnych, które będzie odbywać się zgodnie z krotnością określoną w formularzu cenowym. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczania 167 km dróg gminnych po obu stronach dróg wraz z opaską chodnika ( bezpiecznikiem), w tym odchwaszczania i wywozu zanieczyszczeń na wysypisko; b) likwidacja zanieczyszczeń powstałych po wypadkach drogowych ( m. in oleju, ropy, rozbitego szkła , elementów karoserii itp.) wraz z wywozem ich na wysypisko, na wezwanie zamawiającego, w czasie wskazanym przez wykonawcę w ofercie przetargowej (w przedziale: czas minimalny 1 godzina czas pośredni 1,5 godziny, czas maksymalny 2 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego), w szacowanej przez zamawiającego ilości 400 m? c) usuwania dużych rozlewisk wody z ulic bez odwodnienia deszczowego poprzez wypompowanie wody i wywóz przy pomocy wozu asenizacyjnego na wezwanie zamawiającego, w czasie wskazanym przez wykonawcę w ofercie przetargowej (w przedziale: czas minimalny 1 godzina czas pośredni 1,5 godziny, czas maksymalny 2 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego), w szacowanej przez zamawiającego ilości ok. 1 800 m? 2) W zakresie oczyszczania chodników i zatok parkingowych: a) Ręczne lub/i mechaniczne oczyszczanie całej powierzchni chodnika oraz zatok parkingowych z nakładów ziemi wraz z wycięciem przerostów trawy i chwastów, odcięcie brzegów trawników, wywóz odpadów oraz ich unieszkodliwianie. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia 211 419 m? chodnika i 10 102 m? zatok parkingowych. b) oczyszczanie chodników z psich odchodów, tj. sprzątanie odchodów pochodzenia zwierzęcego z chodników wraz z terenem przyległym (o max. szerokości 4 mb - łącznie z chodnikiem) . Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczania 81 570 m? chodników z psich odchodów. 3) Wykaz ulic gminnych oraz chodników i zatok parkingowych objętych letnim oczyszczaniem zawiera załącznik Nr 1 do wzoru umowy. 4) Wykaz chodników objętych oczyszczaniem z odchodów pochodzenia zwierzęcego zwiera załącznik nr 2 do wzoru umowy. 5) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą wykonywać roboty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 i ppkt 2 SIWZ opisanych w § 2 wzoru umowy, w ubraniach roboczych z widocznym logo firmy. 6) Realizacja usługi przez Wykonawcę będzie wykonywana zgodnie z zasadami określonymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2015r. poz. 1045) oraz ustawy z dnia13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2015r. poz. 1793). 7) Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia, a sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z przepisami obowiązującymi w dacie realizacji zamówienia tj: ustawy o odpadach (Dz. U. z 2015r. poz.1045) oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2015 r. poz. 1793). 2.2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z Klauzuli społecznej Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1 lit a) oraz pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) wymaga, aby Wykonawca na okres realizacji zamówienia, o którym mowa pkt 2.4. SIWZ zatrudnił: 1 osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dn. 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 149 ze zm.), 1. Osoba bezrobotna zostanie zatrudniona na pełny etat na podstawie umowy o pracę. 2. Osoba wskazana w pkt 1 będzie wykonywała czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia opisanych w pkt 2.1. ppkt 1,2 SIWZ oraz w §2 wzoru umowy. 3. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osoby bezrobotnej - Wykonawca w terminie 7 dni od daty podpisania umowy zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu dowód zatrudnienia osoby bezrobotnej wraz z zakresem obowiązków jakie ta osoba będzie pełnić przy realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osoby bezrobotnej oraz weryfikację udziału osoby bezrobotnej w realizacji zamówienia. Zakres i rodzaj prac został określony w pkt 2 ppkt. 2.1. SIWZ 5. W przypadku niezatrudniania przy realizacji zamówienia osoby bezrobotnej lub zatrudnieniu na zasadach innych niż to określono w §2 ust. 4 i ust. 5 wzoru umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dn. 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015r, poz. 2008 obowiązującym na dzień wymagalności kary umownej w przypadku niezatrudnienia osoby określonej w §2 ust. 1 wzoru umowy. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym ta osoba nie była zatrudniona, chyba, że okoliczność, o której mowa wystąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i na zwolnionym stanowisku została w okresie 10 dni zatrudniona inna osoba bezrobotna. Szczegółowe warunki zatrudnienia osoby bezrobotnej zostały opisane w §11 wzoru umowy. 2.3. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał opłaconą polisę ubezpieczenia a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji przedmiotu umowy na sumę nie mniejszą niż wartość wynagrodzenia brutto. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12 000, 00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach