Przetargi.pl
Usługa konserwacji urządzeń wentylacji, klimatyzacji i automatyki w obiektach Uniwersytetu Medycznego; UM-ZP-262-26/10

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 528 88 67 , fax. 081 5328927
  • Data zamieszczenia: 2010-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 528 88 67, fax. 081 5328927
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji urządzeń wentylacji, klimatyzacji i automatyki w obiektach Uniwersytetu Medycznego; UM-ZP-262-26/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja automatyki i systemów sterowania wraz z urządzeniami wentylacyjno-klimatyzacyjnymi i chłodniczymi w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Lublinie zgodnie z wykazami urządzeń zawartym w opisie przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowiącym załącznik do SIWZ. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1.konserwacja i ewentualne naprawy urządzeń wymienionych w SIWZ, 2.utrzymanie urządzeń w ruchu z zachowaniem parametrów projektowych i zadanych zgodnie z wymaganiami użytkownika, 3.ustalenie harmonogramu przeglądów i konserwacji zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń wymienionych w SIWZ, 4.transport i utylizacja odpadów stanowiących wynik przeprowadzonej konserwacji i naprawy. 5.prowadzenie dokumentacji w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw. Zakres konserwacji obejmuje: 1.Przeglądy w zakresie i czasookresie określonym w dokumentacjach techniczno-ruchowych urządzeń wymienionych w SIWZ, ale nie rzadziej, niż co 3 miesiące, 2.Bieżąca obsługa w tym codzienny obchód ze sprawdzeniem poprawności działania urządzeń wymienionych w SIWZ, 3.Kontrola, czyszczenie i wymiana zanieczyszczonych lub uszkodzonych filtrów stanowiących wyposażenie central wentylacyjnych, klimatyzatorów, nawiewników i urządzeń wchodzących w skład systemów, instalacji chłodniczych i grzewczych zgodnie z dokumentacjami techniczno-ruchowymi urządzeń wymienionych w SIWZ, szacunkowe przewidywane zużycie filtrów zostało zawarte w SIWZ, 4.Wymiana zużytych pasków klinowych i łożysk stanowiących wyposażenie urządzeń wymienionych w SIWZ, 5.Czyszczenie, kontrolowanie parametrów pracy i regulacja urządzeń wymienionych w SIWZ i ich elementów oraz wymiana tych elementów, 6.Czyszczenie, kontrolowanie parametrów pracy i regulacja elementów automatyki i sterowania urządzeniami wymienionymi w SIWZ oraz ich wymiana, 7.Czyszczenie, kontrolowanie parametrów pracy i regulacja elementów automatyki i sterowania wchodzących w skład instalacji doprowadzających czynnik grzewczy lub chłodniczy do urządzeń wymienionych w SIWZ, 8.Czyszczenie, kontrolowanie parametrów pracy i regulacja elementów wchodzących w skład instalacji doprowadzających czynnik grzewczy lub chłodniczy do urządzeń wymienionych w SIWZ, 9.Czyszczenie i regulacja elementów ciągów wentylacyjnych, regulujących i zapewniających osiągnięcie parametrów projektowych, 10.Kontrolowanie i konfigurowanie parametrów systemu sterowania automatyką wentylacji i klimatyzacji (sterowniki, programy) oraz wymiana niesprawnych. 11.Wymiana materiałów i części zamiennych wyszczególnionych w SIWZ do niniejszej specyfikacji w ramach wykonywanej usługi konserwacji instalacji wentylacji i klimatyzacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka roboczogodziny brutto dla napraw
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach