Przetargi.pl
Usługa konserwacji automatyki i systemów sterowania wraz z urządzeniami wentylacyjno-klimatyzacyjnymi i chłodniczymi w obiektach Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-1/12

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji automatyki i systemów sterowania wraz z urządzeniami wentylacyjno-klimatyzacyjnymi i chłodniczymi w obiektach Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-1/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji automatyki i systemów sterowania wraz z urządzeniami wentylacyjno-klimatyzacyjnymi i chłodniczymi w obiektach Uniwersytetu Medycznego w Lublinie zgodnie z Wykazem urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Medycznego w Lublinie stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia - zakres obowiązków Wykonawcy, znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający przez usługę konserwacji rozumie racjonalną gospodarkę mająca za zadanie nie dopuszczanie do uszkodzenia (awarii) urządzeń wymienionych w załączniku nr 8 do SIWZ poprzez stosowanie systemu konserwacji planowo-zapobiegawczej. Konserwacja ma na celu utrzymanie w sprawności urządzeń wymienionych w zał. nr 8 do SIWZ poprzez wykonywanie czynności: a) czyszczenia, w tym utrzymania urządzeń w ruchu z zachowaniem parametrów projektowych i zadanych zgodnie z wymaganiami użytkownika, b) przeglądów, w tym badania prawidłowego działania, polegających na sprawdzeniu stanu faktycznego ze stanem wymaganym c) diagnostyki tj. oceny stanu technicznego poprzez badanie własności procesów roboczych i towarzyszących pracy urządzeń za pomocą obiektywnych metod i środków: - dla podwyższenia ich trwałości, niezawodności i efektywności działania, - w przypadku niespodziewanych i nieplanowanych zdarzeń (awarii), które powodują lub mogą powodować uszkodzenie urządzeń, systemów wymienionych w zał. nr 8 do SIWZ. Zamawiający będąc w posiadaniu urządzeń objętych gwarancją producentów wymaga od Wykonawcy posiadania autoryzacji: a) firm DAIKIN, VBW, FUJITSU, CLINT lub ich upoważnionych przedstawicieli do prowadzenia serwisu, obsługi (konserwacji) urządzeń produkcji w/w firm; b) firmy Honeywell lub jego upoważnionego przedstawiciela w zakresie automatyki (m.in. obsługi i programowania) sterowników produkcji w/w firmy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną decyzję marszałka województwa, zatwierdzającą program gospodarki odpadami, art. 17 ust. 1a w zw. z art. 26 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 85, poz. 1243 ze zm.). W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do postępowania z odpadami powstałymi w wyniku przeprowadzanej usługi konserwacji zgodnie z programem gospodarki odpadami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach