"Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 62-300 Września, ul. Słowackiego 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4370537 , fax. 061 4379730
- Data zamieszczenia: 2009-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 2 2
62-300 Września, woj. wielkopolskie
tel. 061 4370537, fax. 061 4379730
REGON: 30070614000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa konserwacji, przeglądów okresowych i napraw - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem przetargu jest usługa konserwacji, przeglądów okresowych i napraw aparatury oraz sprzętu medycznego, sprzętu RTV, sprzętu komputerowego, ambulansów medycznych oraz pozostałego sprzętu nie medycznego zgrupowanego w 19 pakietach, których wykaz stanowi załącznik nr 1. 2. Zamawiający wymaga , aby usługa wykonywana była przez 7 dni w tygodniu.Na wymienione w trakcie naprawy części Wykonawca udzieli gwarancji na czas podany przez producenta, natomiast na wykonaną usługę na czas nie krótszy nią 3 miesiące. Ponadto każdą naprawę i przegląd należy wpisywać do paszportu technicznego, który jest dostępny w każdym oddziale/pracowni Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczy niezbędne części zamienne do realizacji przedmiotu zamówienia dotyczącego napraw a należność za nie rozliczana będzie na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę , przy czym cena części zamiennych równa jest cenie ich zakupu , powiększonej maksymalnie o 7 % marży. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczania części zamiennych (w niektórych przypadkach ) - dla pakietu nr 18 (ambulanse). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, oraz wszystkie dokumenty wymagane w pkt. IX siwz. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymienionych i wymaganych w niniejszej SIWZ- metodą spełnia / nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie określonej w rozdziale XI i terminie wskazanym w rozdziale XII niniejszej SIWZ następujące dokumenty: 1.Ofertę na formularzu wg. wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ 2.Oświadczenia (dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu). a)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg. wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), c) aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do wysokości 100 000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz zapewnienie serwisu sprzętu komputerowego i oprogramowania dla 120 beneficjentów końcowych w ramach trwałości projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na obszarze Miasta Leszna
Dodano: 2015-11-26 - Usługi serwisowe w obiekcie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Poznaniu ul. Wiśniowa 13a
Dodano: 2014-06-13 - Serwis, konserwacja i naprawa sprzętu biurowego typu drukarki, kserokopiarki, faksy i niszczarki
Dodano: 2013-11-07 - Administracja, konserwacja oraz naprawy zakładowych sieci i urządzeń komputerowych
Dodano: 2013-01-31 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług serwisowych urządzeń mikrofilmowych i skanera dla Biblioteki Uniwersyteckiej przez okres 3 lat, nr sprawy 907/PN/37/12
Dodano: 2012-08-27 - Kompleksowa obsługa informatyczna Spółki Jarocin Sport Sp. z o.o. w Jarocinie
Dodano: 2012-04-03 - Naprawa i konserwacja kserokopiarek użytkowanych przez GDDKiA O/Poznań, Rejon w Nowym Tomyślu oraz Obwody Drogowe
Dodano: 2011-10-27 - usługa napraw, konserwacji i przeglądów okresowych.
Dodano: 2010-10-07 - Świadczenie usług w zakresie administracji, konserwacji oraz naprawy sieci komputerowych i urządzeń komputerowych dla Specjalistycznego ZOZ nad Matka i Dzieckiem w Poznaniu.
Dodano: 2010-03-29 - Usługi konserwacji i naprawy sprzętu komputerowego oraz biurowego (kserokopiarek) Izby Skarbowej w Poznaniu, Biura Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie oraz Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie
Dodano: 2010-02-05