Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszo-jezdnego z odwodnieniem w ul. Kamiennej - sięgacza nr 34-36

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszo-jezdnego z odwodnieniem w ul. Kamiennej - sięgacza nr 34-36
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ciągu pieszo-jezdnego z odwodnieniem w ul. Kamiennej- sięgacza nr 34-36 w Pile- Gładyszewie Zakres zamówienia obejmuje zgodnie z przedmiarem robót wykonanie: 1)robót ziemnych 2)regulacji istniejących urządzeń(skrzynki zaworów wodociągowych, gazowych; regulacja włazów studni rewizyjnych 3)montażu rur osłonowych na kolidujących kablach-ok.38m 4)nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej o gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr.3cm i podbudowie z kruszywa łamanego o gr.15cm -pow. ok.903,00m2 5)nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o gr.8cm na podsypce cementowo.-piaskowej gr.3cm i podbudowie z kruszywa łamanego o gr.15cm -pow. ok.100,00m2 6)ułożenia geosiatki pod warstwy konstrukcyjne -pow.ok.845m2 7)krawężnika betonowego najazdowego 15x22cm z ławą z oporem z betonu B-20 o długości 435,00m 8)krawężnika betonowego najazdowego 15x30cm z ławą z oporem z betonu B-20 o długości 5,00 9)oznakowania pionowego jezdni 10)odwodnienia w skład którego wchodzą: -kanały z rur PVC 200mm o długości 17,5m -studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500mm z osadnikiem i wpustem deszczowym ulicznym-szt.2 -skrzynki rozsączające ze studzienką oczyszczającą-kpl.1 11) obsługi geodezyjnej i geotechnicznej 12) dokumentacji powykonawczej ( 2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej ( 6 szt. ) Przedmiot zamówienia określa projekt budowlany wraz z częścią kosztorysową oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5. dysponują osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje, odpowiednie do przedmiotu zamówienia - Kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności drogowej. 6.wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania związane z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt 1 i 4 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy, natomiast warunki wyszczególnione w pkt ,2,3,5,6 Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 2.Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych -wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. I ppkt 4 SIWZ 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu PostępowaniaAdministracyjnego- samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty - nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia) 5.Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania związane z budową, przebudową dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 6.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczeni i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3); Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniane osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7.Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków 8.Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach