Przetargi.pl
Usługa konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jasienica

Gmina Jasienica ogłasza przetarg

  • Adres: 43-385 Jasienica, Jasienica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48334726200 , fax. +48334726262
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasienica
    Jasienica 159
    43-385 Jasienica, woj. śląskie
    tel. +48334726200, fax. +48334726262
    REGON: 07218225500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jasienica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Świadczenia usług na infrastrukturze oświetleniowej w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w zakresie wynikającym z projektu umowy. 2.Całodobowa obsługa za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu infrastruktury oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę. 3.Bezzwłoczne podjęcie działań interwencyjnych (zabezpieczających) w sytuacjach wyjątkowych takich jak: 1)kolizja drogowa w wyniku której uszkodzeniu uległa infrastruktura oświetleniowa, 2)stan infrastruktury oświetleniowej stwarzający zagrożenie dla otoczenia, 3)niesprawność fragmentów infrastruktury oświetleniowej stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4 kV, 4)inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich 4.Usuwanie niesprawności punktów świetlnych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego, liczonym w sposób następujący: 1)120 godziny w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, 2)120 godziny liczone od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach gdy usterka została zgłoszona (wykryta) w dniu poprzedzającym dzień wolny lub w dniu wolnym. 5.Zawiadomienia Zamawiającego o awariach infrastruktury oświetleniowej, których usunięcie w terminach określonych w § 3 ust. 4 jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 6.Zgłaszanie Zamawiającemu usunięcie niesprawności poprzez adres poczty elektronicznej lub telefonicznie 7.Nieodpłatne udostępnienie Zamawiającemu słupów energetycznych do zawieszania dekoracji świątecznych pod warunkiem każdorazowego zgłoszenia zamiaru powieszenia tych ozdób właściwym osobom wyznaczonym przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach