Przetargi.pl
Usługa konserwacji i serwisu w zakresie Oprogramowania Aplikacyjnego i motoru bazy danych w aplikacjach serwerowych oraz systemu Healthcare Business Intelligence na rzecz Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.

Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3645100, 3645124 , fax. 24 3645102, 3645249
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 28
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3645100, 3645124, fax. 24 3645102, 3645249
    REGON: 61141659000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji i serwisu w zakresie Oprogramowania Aplikacyjnego i motoru bazy danych w aplikacjach serwerowych oraz systemu Healthcare Business Intelligence na rzecz Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Usługa opieki serwisowej i nadzoru autorskiego nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap oraz systemem Healthcare Business Intelligence na okres 12 miesięcy. Przedmiot Zamówienia obejmuje: 1. Świadczenie: a. Usług serwisowych oraz usług związanych z konserwacją i aktualizacją Oprogramowania Aplikacyjnego Eskulap, systemu Healthcare Business Intelligence (BI) oraz motoru bazy danych w aplikacjach serwerowych. b. Usług serwisowych polegających na usuwaniu Błędów Aplikacji, które będą świadczone wyłącznie na podstawie Zgłoszenia Serwisowego złożonego za pośrednictwem Help Desk-u. Obsługa przez Serwis Zgłoszenia Serwisowego w zależności od usługi jest realizowana w systemie HD lub z wykorzystaniem innych mediów bądź wizyt osobistych, przy czym każdorazowo w HD ewidencjonowany jest status zgłoszenia. c. Usług wsparcia doradczego w ramach konsultacji i szeroko rozumianego doradztwa w zakresie obsługi Oprogramowania Aplikacyjnego Eskulap oraz systemu BI realizowane w zakresie usługi NE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta zawierająca następujące oświadczenia i dokumenty: - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg zał. nr 3 do SIWZ; - Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ – wg zał. nr 4 do SIWZ; Zaleca się złożenie w ofercie aktualnego wyciągu z KRS/CEIDG z uwagi na częste przerwy techniczne w ogólnodostępnej bazie danych przedsiębiorców. 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg. Zał. nr 5 do SIWZ. W odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje stosowne oświadczenie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach