Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261847581 , fax. 261847577
- Data zamieszczenia: 2018-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
Żwirki i Wigury 9/13
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261847581, fax. 261847577
REGON: 146268471 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozgst.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa konserwacji i naprawy sprzętu drukującego oraz kserokopiarek w jednostkach wojskowych i instytucjach przydzielonych na zaopatrzenie gospodarcze Jednostki Wojskowej Nr 6021. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa konserwacji i naprawy sprzętu drukującego oraz kserokopiarek w jednostkach wojskowych i instytucjach przydzielonych na zaopatrzenie gospodarcze Jednostki Wojskowej Nr 6021. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV: 50000000-5, 42960000-3, 302321100-5, 50660000-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 1, 5, 6 i 8 /zał. 8 - dotyczy części II zamówienia/ do SIWZ. /dotyczy każdej z części osobno/ ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: dwie osoby wykonujące pełną obsługę serwisową stanowiącą przedmiot zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666, z późn. zm.). ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz nr 5 i nr 6 do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta WYKONAWCÓW, o których mowa w ust. 14, została wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie fizycznych kopii tkanin historycznych na wystawę stałą MHP
Dodano: 2024-06-27 - usługa przeglądów gwarancyjnych urządzeń w nowym budynku w Szpitalu Bielańskim (ZP-76/2024)
Dodano: 2024-06-20 - Wykonanie fizycznych kopii eksponatów druków i rękopisów na wystawę stałą MHP
Dodano: 2024-05-29 - KONSERWACJA I NAPRAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO I SPRZĘTU AGD
Dodano: 2024-05-20 - „Świadczenie drobnych, codziennych usług konserwacyjnych na terenie budynku przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie”
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie obsługi technicznej w zakresie bieżącej konserwacji i napraw awaryjnych 35 lokali położonych na terenie m. st. Warszawy
Dodano: 2024-04-09 - Obsługa techniczna wind zlokalizowanych w budynkach internatowych w Oddziale Terenowym Zachodniopomorskim
Dodano: 2024-03-28 - Wykonywanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych
Dodano: 2024-03-12 - OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON i XEROX dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
Dodano: 2024-02-29 - Konserwacja budynków komunalnych zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w branży sanitarnej
Dodano: 2024-02-12