Przetargi.pl
Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego - znak postępowania 957/2019.

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
    ul. Główna 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261474572, fax. 261474571
    REGON: 32099164900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SKARB PAŃSTWA - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego - znak postępowania 957/2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego. 1. Przedmiotem zamówienia jest wycena kosztów (cena za 1-roboczogodzinę) obejmującą: konserwację, naprawę) wykonania usługi polegającej na naprawie i konserwacji pogwarancyjnej sprzętu informatycznego tj urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy, drukarek, komputerów, monitorów, faxów ,skanerów, notebooków, ploterów, projektorów. 2. Usługa obejmuje asortyment różnych firm produkujących nw. sprzęt : - urządzenia wielofunkcyjne, drukarki , faxy, skanery, plotery, projektory, - zasilacze - różne, - komputery , monitory i notebooki. 3. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: 1) faktycznego stwierdzenia uszkodzenia sprzętu, 2) oszacowanie - naprawa czy wymiana wadliwych / zużytych części, 3) oszacowania kosztów naprawy uszkodzonego sprzętu, 4) naprawy uszkodzonego sprzętu, 5) konsultacji w rozwiązywaniu bieżących problemów eksploatacyjnych poprzez 6) kontakt telefoniczny, e-mailem lub osobisty. 4. Częstotliwość wykonywania usługi – doraźnie (ustalane telefonicznie, mailowo lub osobiście). 5. Czas naprawy – nieprzekraczający 14 dni ( po uzgodnieniu może być dłuższy). 6. Czas stawiennictwa w razie powstałej awarii sprzętu w terminie do 3 dni roboczych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru wszystkich pojemników i opakowań po materiałach eksploatacyjnych, częściach zamiennych i wszystkich zdemontowanych zużytych części. 8. Gwarancja wykonawcy na wykonane prace – 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia w wysokości 3 600,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy – załącznik do SIWZ; 2. dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach