16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg
- Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
- Data zamieszczenia: 2020-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
ul. Główna 1
78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
tel. 261474572, fax. 261474571
REGON: 32099164900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: SKARB PAŃSTWA - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego - znak postępowania 4/2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie” Usługi konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego” tj urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy, drukarek, komputerów, monitorów, faxów, skanerów, notebooków, ploterów, projektorów, itp. W ilościach w zależności od potrzeb w asortymencie różnych firm produkujących nw. sprzęt : - urządzenia wielofunkcyjne, drukarki , faxy, skanery, plotery, projektory, - zasilacze/ - różne/. - komputery , monitory , notebooki, itp. 2. Wykonawca w ciągu trzech dni roboczych po powiadomieniu otrzymanym od Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania bezpłatnie oględzin uszkodzonego sprzętu, polegających na wykonaniu wszelkich niezbędnych czynności do wystawienia ekspertyzy zawierającej kalkulację kosztów z wyszczególnieniem liczby roboczogodzin i wykazem fabrycznie nowych części zamiennych, które należy wymienić z podaniem ich wartości brutto , 3. Stawka roboczogodziny z tytułu naprawy sprzętu jest jednakowa dla wszystkich typów urządzeń i uwzględnia wszystkie koszty związane z terminowym i pełnym wykonaniem tej usługi, w tym koszty dojazdu serwisanta do Zamawiającego, oraz transportem uszkodzonego sprzętu w przypadku napraw warsztatowych (bez kosztów części zamiennych). UWAGA: poszczególne wartości stawki roboczogodziny wyłącznie w jednostkach monetarnych tj. dwa miejsca po przecinku (w przypadku nie zastosowania się do zalecenia Zamawiający samodzielnie dokona zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku) 4. Przekazania przez wykonawcę (bezpłatnie) ekspertyzy w formie pisemnej - fax lub e-mail z wykonanych oględzin, celem uzyskania lub nie – pisemnej zgody od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego na wykonanie naprawy / wymiany w terminie określonym w formularzu ofertowym. 5. Naprawy sprzętu muszą być wykonane w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia wyrażenia zgody przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą) 6. Naprawy sprzętu w sytuacjach awaryjnych muszą być wykonane do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Awarią nazywamy uszkodzenie newralgicznego urządzenia zabezpieczającego funkcjonowanie priorytetowych komórek organizacyjnych w uznaniu Zamawiającego . 7. W szczególnych przypadkach naprawa może być wykonana, za zgodą Zamawiającego, u Wykonawcy (naprawa warsztatowa) w terminie nie dłuższym niż 20 dni roboczych. Wszelkie koszty związane z transportem urządzenia przeznaczonego do naprawy warsztatowej ponosi Wykonawca. 8. Pozostałe warunki realizacji danej usługi zostały określone w Załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 2 (projekt umowy) do niniejszej SIWZ. 9. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp w ramach, którego zakłada, że szacowana wielkość prawa opcji nie przekroczy 60 % zamówienia podstawowego, przy czym prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe w czasie trwania umowy, cena jednostkowa prawa opcji będzie na takich samych warunkach jak zamówienia podstawowego określona w formularzu cenowym/ofertowym dołączonym do oferty przez Wykonawcę, o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia w wysokości 5 800,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – załącznik do SIWZ; 2) formularz cenowy – załącznik do SIWZ; 3) dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego - znak postępowania 833/2020.
Dodano: 2021-02-01 - Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego - znak postępowania 833/2020
Dodano: 2020-12-01 - Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego - znak postępowania 957/2019.
Dodano: 2019-10-24