Przetargi.pl
Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego - znak postępowania 4/2020.

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
    ul. Główna 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261474572, fax. 261474571
    REGON: 32099164900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SKARB PAŃSTWA - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego - znak postępowania 4/2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie” Usługi konserwacji i naprawy pogwarancyjnej sprzętu informatycznego” tj urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy, drukarek, komputerów, monitorów, faxów, skanerów, notebooków, ploterów, projektorów, itp. W ilościach w zależności od potrzeb w asortymencie różnych firm produkujących nw. sprzęt : - urządzenia wielofunkcyjne, drukarki , faxy, skanery, plotery, projektory, - zasilacze/ - różne/. - komputery , monitory , notebooki, itp. 2. Wykonawca w ciągu trzech dni roboczych po powiadomieniu otrzymanym od Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania bezpłatnie oględzin uszkodzonego sprzętu, polegających na wykonaniu wszelkich niezbędnych czynności do wystawienia ekspertyzy zawierającej kalkulację kosztów z wyszczególnieniem liczby roboczogodzin i wykazem fabrycznie nowych części zamiennych, które należy wymienić z podaniem ich wartości brutto , 3. Stawka roboczogodziny z tytułu naprawy sprzętu jest jednakowa dla wszystkich typów urządzeń i uwzględnia wszystkie koszty związane z terminowym i pełnym wykonaniem tej usługi, w tym koszty dojazdu serwisanta do Zamawiającego, oraz transportem uszkodzonego sprzętu w przypadku napraw warsztatowych (bez kosztów części zamiennych). UWAGA: poszczególne wartości stawki roboczogodziny wyłącznie w jednostkach monetarnych tj. dwa miejsca po przecinku (w przypadku nie zastosowania się do zalecenia Zamawiający samodzielnie dokona zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku) 4. Przekazania przez wykonawcę (bezpłatnie) ekspertyzy w formie pisemnej - fax lub e-mail z wykonanych oględzin, celem uzyskania lub nie – pisemnej zgody od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego na wykonanie naprawy / wymiany w terminie określonym w formularzu ofertowym. 5. Naprawy sprzętu muszą być wykonane w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia wyrażenia zgody przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą) 6. Naprawy sprzętu w sytuacjach awaryjnych muszą być wykonane do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Awarią nazywamy uszkodzenie newralgicznego urządzenia zabezpieczającego funkcjonowanie priorytetowych komórek organizacyjnych w uznaniu Zamawiającego . 7. W szczególnych przypadkach naprawa może być wykonana, za zgodą Zamawiającego, u Wykonawcy (naprawa warsztatowa) w terminie nie dłuższym niż 20 dni roboczych. Wszelkie koszty związane z transportem urządzenia przeznaczonego do naprawy warsztatowej ponosi Wykonawca. 8. Pozostałe warunki realizacji danej usługi zostały określone w Załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 2 (projekt umowy) do niniejszej SIWZ. 9. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp w ramach, którego zakłada, że szacowana wielkość prawa opcji nie przekroczy 60 % zamówienia podstawowego, przy czym prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe w czasie trwania umowy, cena jednostkowa prawa opcji będzie na takich samych warunkach jak zamówienia podstawowego określona w formularzu cenowym/ofertowym dołączonym do oferty przez Wykonawcę, o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia w wysokości 5 800,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – załącznik do SIWZ; 2) formularz cenowy – załącznik do SIWZ; 3) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach