Przetargi.pl
USŁUGA KONSERWACJI I NAPRAWY KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I NISZCZAREK REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU

Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Podwale 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3704401 , fax. 071 3704401
  • Data zamieszczenia: 2012-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu
    ul. Podwale 30 30
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3704401, fax. 071 3704401
    REGON: 00068361900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA KONSERWACJI I NAPRAWY KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I NISZCZAREK REALIZOWANA DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądu konserwacyjnego kserokopiarek, faksów i niszczarek oraz napraw tychże urządzeń biurowych zainstalowanych w poszczególnych budynkach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu, a dokładnie: - w budynku przy ul. Podwale 30 we Wrocławiu - w budynku przy ul. Poznańskiej 20 we Wrocławiu - w budynku przy ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko oraz przeglądy okresowe, czyszczenie i konserwację kserokopiarek, faksów i niszczarek, usuwanie awarii kserokopiarek, faksów i niszczarek, w tym wymianę zużytych i uszkodzonych części, przez okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać wszystkie usługi związane z konserwacją i naprawą w dni robocze w godzinach 8:00 - 15.00, w siedzibach Zamawiającego wymienionych w rozdziale III pkt 4 SIWZ, a w przypadku gdy wykonanie naprawy okaże się niemożliwe, Wykonawca jest uprawniony do wykonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego. W przypadku zabierania urządzenia biurowego objętego umową poza siedzibę Zamawiającego Wykonawca musi pokwitować odbiór sprzętu, za który przejmuje odpowiedzialność materialną. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną (do wysokości rynkowego kosztu) za utratę urządzenia biurowego - objętego umową - w czasie wykonywania usługi serwisowej. Wykonawca przystąpi do wykonania usługi konserwacji lub naprawy po otrzymaniu zgłoszenia w formie elektronicznej zawierającego informacje o rodzaju urządzenia, lokalizacji oraz objawach uszkodzenia. Wykonanie konserwacji lub naprawy urządzeń biurowych objętych umową powinno być potwierdzone protokołem wykonania usługi. Gwarancja: Wykonawca udzieli minimum 6-miesięcznej gwarancji na zamontowane części i podzespoły. Jednocześnie okres gwarancji nie może być krótszy niż okres gwarancji producenta danej części/ podzespołów/modułów. Rozpoczęcie biegu terminu gwarancji będzie liczone od daty podpisania dokumentacji serwisowej przy odbiorze naprawionego sprzętu bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Usługa wykonania konserwacji kserokopiarek, faksów i niszczarek powinna obejmować: - czyszczenie i odkurzanie zespołu optyki - czyszczenie zespołu utrwalania - czyszczenie zespołu drogi papieru - testowanie i sprawdzanie stanu technicznego sprzętu zgodnie z wymogami instrukcji obsługi technicznej i eksploatacji - oliwienie zespołu noży tnących w niszczarce Usługa wykonania naprawy kserokopiarek, faksów i niszczarek powinna obejmować: - przywrócenie właściwego funkcjonowania urządzenia biurowego - usunięcie awarii (obejmujące w zależności od przyczyny awarii następujący zakres czynności: demontaż, wymiana zużytych lub niesprawnych części, montaż oraz sprawdzenie poprawności działania) - wymieniane części i podzespoły w kserokopiarkach, faksach i niszczarkach powinny spełniać techniczne warunki określone przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach