Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie przy ul. Kilińskiego 25 a - łącznie 46 szt, w tym 5 szt o szerokości 70 cm, 28 szt o szerokości 80 cm i 13 szt o szerokości 90 cm

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 25 A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 74-63-400 , fax. 076 74-63-401
  • Data zamieszczenia: 2012-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Jana Kilińskiego 25 A 25 A
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 74-63-400, fax. 076 74-63-401
    REGON: 00404128900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie przy ul. Kilińskiego 25 a - łącznie 46 szt, w tym 5 szt o szerokości 70 cm, 28 szt o szerokości 80 cm i 13 szt o szerokości 90 cm
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie przy ul. Kilińskiego 25 a - łącznie 46 szt, w tym 5 szt o szerokości 70 cm, 28 szt o szerokości 80 cm i 13 szt o szerokości 90 cm W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: -demontaż starych drzwi i ościeżnic, -dostawa i montaż nowych ościeżnic i drzwi, -wykończenie krawędzi ościeży poprzez uzupełnienie tynku i przemalowanie, -montaż listew maskujących płaskich od strony wewnętrznej i ćwirećwałkami od strony zewnętrznej. Opis przedmiotu zamówienia: -skrzydło drzwiowe wraz z ościeżnicami w kolorze orzecha (odcień do uzgodnienia po wyborze Wykonawcy) pokryte okleiną CPL HQ o grubości 0,2 mm, w drzwiach do łazienek należy zamontować kratki wentylacyjne lub otwory. -wypełnienie skrzydła - płyta wiórowa otworowa wzmocniona wewnętrznym ramiakiem ze sklejki. Skrzydło frezowane pionowo (5 frezów) na całej wysokości skrzydła po stronie klamki, -ościeżnice o szerokości 100 mm, dwa zawiasy czopowe standard, nakładki zabezpieczające dół ościeżnicy przed zawilgoceniem, -zamek na klucz zwykły, -klamki z uchwytem standardowym w szyldzie otwór na zamek, kolor tytan - typu Porta Opal lub zbliżony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442212007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium do godziny 11.00 dnia wyznaczonego jako termin składania ofert (jest to termin, do którego wadium powinno znajdować się w kasie lub na rachunku bankowym Zamawiającego) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy. Wysokość wadium wynosi: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 3. Wadium musi być wniesione w formie i w sposób gwarantujący jego ważność przez cały okres związania ofertą. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy wpłacić je na rachunek bankowy w PeKaO SA O/Lubin 95 1240 3464 1111 0010 4533 7391. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć je w kasie Zamawiającego, pokój nr 138 - kasa czynna: od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 13.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach