Przetargi.pl
Usługa konserwacji i napraw platform przyschodowych do przewozu osób niepełnosprawnych oraz wind pionowych zainstalowanych na terenie miasta Sosnowca.

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-214 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22i
    41-214 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22, , fax. -
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji i napraw platform przyschodowych do przewozu osób niepełnosprawnych oraz wind pionowych zainstalowanych na terenie miasta Sosnowca.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i naprawy wskazanych niżej wind (platform) przyschodowych do przewozu osób niepełnosprawnych oraz wind pionowych zainstalowanych na terenie Sosnowca. Postępowanie podzielone jest na dwie części: Część 1 w zakresie której jest usługa konserwacji (i przeglądów) platform przyschodowych przeznaczonych do transportu osób niepełnosprawnych oraz wind pionowych. Część 2 w zakresie której jest usługa naprawy platform przyschodowych przeznaczonych do transportu osób niepełnosprawnych oraz wind pionowych. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia (wykaz i lokalizacja stanowią załącznik do SIWZ): a) urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych typ V65 wytwórca VIMEC - 26 sztuk, b) urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych typ OMEGA, wytwórca LIFT PLUS Kaczmarczyk SP – 2 sztuki, c) platforma pionowa hydrauliczna typ SIRO wytwórca EXTREMA S.R.L – 3 sztuki, d) platforma z napędem śrubowym typ SB 200 , wytwórca UAB BARDUVA – 2 sztuki. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI 1 POSTĘPOWANIA: Usługi konserwacji i przeglądów konserwacyjnych obejmują: 1. Kontrolę urządzeń raz w miesiącu wraz z usunięciem drobnych usterek oraz przeprowadzeniem drobnych regulacji. 2. Przyjazd (czas reakcji Wykonawcy) na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego o awarii urządzenia, w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, przez 7 dni w tygodniu, przy czym w przypadku wystąpienia nagłych awarii, w których zagrożone jest życie lub zdrowie ludzi, w tym m.in. zacięcie ludzi w dźwigu, Wykonawca jest zobowiązany do przysłania w miejsce użytkowania dźwigu Pogotowia Technicznego w ciągu 30 minut od zgłoszenia. 3. Usunięcie zgłoszonych przez Zamawiającego awarii urządzenia w czasie nie dłuższym niż 5 dni od zgłoszenia awarii przesłanego drogą elektroniczną lub zgłoszonego telefonicznie, chyba że wymagają one wykonania napraw mieszczących się w zakresie części 2 postępowania, o czym Wykonawca będzie każdorazowo zawiadamiał Zamawiającego. 4. Wymianę drobnych części i materiałów eksploatacyjnych m.in. żarówek sygnalizacyjnych, kontaktów drzwi, bezpieczników, styków styczników głównych, olejów, smarów, czyściwa. Koszty materiałów eksploatacyjnych pokrywa Wykonawca dlatego należy je wkalkulować w oferowaną cenę usługi kompleksowej. 5. Wykonanie dokumentacji dotyczącej stopnia wykorzystania resursu urządzeń dla potrzeb UDT. 6. Dokonywanie niezbędnych pomiarów elektrycznych zgodnie z przepisami UDT. 7. Wykonanie czynności mających na celu utrzymanie dźwigów w stanie sprawności technicznej. 8. Wykonanie czynności opisanych w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń. 9. Wykonanie innych czynności wynikających z przepisów UDT. 10. Uczestnictwo w imieniu Zamawiającego w przeglądach z udziałem inspektorów UDT, z wykonanie czynności szczegółowo wskazanych poniżej. 11. Wykonanie czynności opisanych w Rozporządzaniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 roku w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, w zakresie eksploatacji napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego, w tym terminy wykonywania przeglądów konserwacyjnych (minimum co 30 dni). 12. Wykonanie pozostałych czynności konserwacyjnych wynikających z warunków technicznych eksploatacji dźwigów a nieujęte w powyższym zestawieniu, a niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzeń. 13. Wykonawca zobowiązany będzie pisemnie informować Zamawiającego o zużytych w normalnym czasie eksploatacyjnym elementach konserwowanych urządzeń (m.in. liny, koła, części zespołu napędowego, suwaki, kabiny) lub o uszkodzonych (zdewastowanych) częściach urządzeń dźwigowych, nie objętych usługą konserwacyjną (jak w punkcie 1 i 4). Ponadto, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania comiesięcznych raportów o stanie technicznym dźwigów do upoważnionej osoby Zamawiającego, którą jest Sławomir Kopeć (numer telefonu: 515 296 247, adres poczty elektronicznej: s.kopec@mzuk.sosnowiec.pl). Awarie dźwigów lub konieczne ich naprawy, wskazane w punkcie 13 zgłaszane będą telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej do wskazanej wyżej upoważnionej osoby Zamawiającego. 14. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, jakie poniesie Wykonawca, w tym w szczególności koszty użycia przez Wykonawcę materiałów do konserwacji dźwigów, takich jak: oleje, smary, styki, żarówki sygnalizacyjne i oświetlenia kabiny, bezpieczniki, śruby, podkładki, czyściwa, zawleczki itp. oraz koszty dojazdu do Zamawiającego muszą być wkalkulowane w cenę oferty. Zakres czynności Wykonawcy w badaniach Urzędu Dozoru Technicznego (UDT): 1. Obowiązkiem Wykonawcy jest uczestniczenie w czynnościach dozoru technicznego wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca ma obowiązek przygotowania dźwigów do rewizji wewnętrznej, kontroli Urzędu Dozoru Technicznego, współpracy z Urzędem Dozoru Technicznego w celu zapewnienia ciągłości pracy dźwigów oraz przestrzegania kontroli technicznej. 2. W przypadku negatywnej opinii Urzędu Dozoru Technicznego, która to zabrania dalszej eksploatacji dźwigu, a negatywna opinia jest spowodowana niewłaściwym wykonaniem obowiązków Wykonawcy, wszelkie koszty napraw, części/ elementów (zgodnie z zakresem wskazanym w punkcie 4) i inne niezbędne nakłady, które są konieczne do uzyskania pozytywnej opinii Urzędu Dozoru Technicznego pokrywa Wykonawca (w tym koszty opłat związanych z kolejnym przeglądem Urzędu Dozoru Technicznego), chyba że udowodni, że wina nie leży po jego stronie. Wykonawca ma obowiązek wykonania ww. napraw i przygotowania dźwigu do sprawności technicznej umożliwiającej jego eksploatację w terminie do 7 dni. 3. Koszty przeglądów Urzędu Dozoru Technicznego ponosi Zamawiający, z wyjątkiem przypadku opisanego powyżej. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI 2 POSTĘPOWANIA: Usługi naprawy urządzeń spowodowanych aktami wandalizmu, kradzieżami, pożarem, zalaniem i zużyciem eksploatacyjnym podzespołów i części obejmują: 1. Wymianę lub naprawę wadliwych lub zużytych elementów nieobjętych czynnościami konserwacyjnymi, a wynikających z ich naturalnego zużycia w normalnym czasie eksploatacyjnym (m.in. liny, koła, części zespołu napędowego, suwaki, kabiny) oraz nieumyślnie lub celowo zniszczonych przez osoby trzecie elementów dźwigu. 2. Naprawy dźwigów wykonywane będą na podstawie pisemnych zleceń Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu ich zakresu oraz wstępnej kalkulacji ceny usługi obejmującej cenę robocizny oraz części zamiennych i materiałów, koszty dojazdu pracownika Wykonawcy lub koszty przesyłki. 3. Wymagany czas wykonania naprawy, liczony od dnia uzgodnienia zakresu naprawy oraz wstępnej kalkulacji ceny usługi obejmującej cenę robocizny oraz części zamiennych i materiałów wynosi: a) drobne naprawy niewymagające wymiany części lub gdy awarii uległa część dźwigu która jest powszechnie dostępna do 4 h; b) w przypadku gdy konieczna jest wymiana części dostępnych jedynie w autoryzowanym serwisie do 24 h; c) pozostałe naprawy, wymagające oczekiwania na dostawę części zamiennych - do 5 dni roboczych, przy czym w sytuacji gdy zużyte lub uszkodzone (zdewastowane) części powodują zatrzymanie dźwigu, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu zakres i kalkulacje wskazane w punkcie 2, w ciągu 24 godzin. 6. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy dźwigu w terminie do 5 dni roboczych, liczonych od dnia akceptacji przez Zamawiającego zakresu i kalkulacji wskazanych w punkcie 2 i 3. Termin może zostać wydłużony w uzasadnionych przypadkach, po przedstawieniu Zamawiającemu dokumentów potwierdzających oczekiwanie na zamówione części/elementy dźwigu. 7. Wymagana gwarancja: 7.1 na wykonane czynności naprawy wynosi minimum 6 miesięcy, liczonych od dnia złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia (wskazanego wyżej) o dopuszczeniu do eksploatacji urządzenia wraz z protokołem wykonanych czynności i wykazem wymienionych części i elementów oraz podpisania protokołu bezusterkowego odbioru wykonanych prac, 7.2 dla wymienionych części zamiennych wynosi minimum 12 miesięcy (lub, jeżeli producent ustali dłuższy okres gwarancji, gwarancji na okres zgodny z okresem gwarancji udzielonej przez producenta), liczonych od dnia złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o dopuszczeniu do eksploatacji urządzenia wraz z protokołem wykonanych czynności i wykazem wymienionych części i elementów oraz podpisania protokołu bezusterkowego odbioru wykonanych prac. Inne wymagania Zamawiającego dla części 1 i 2 postępowania: 1. Wszystkie czynności Wykonawcy wykonywane na dźwigach będą zgłaszane do upoważnionej osoby Zamawiającego, którą jest Sławomir Kopeć (numer telefonu: 515 296 247, adres poczty elektronicznej: s.kopec@mzuk.sosnowiec.pl, osobiście lub telefoniczne w momencie rozpoczęcia usługi. W momencie jej zakończenia Wykonawca każdorazowo złoży pisemne oświadczenie o dopuszczeniu do eksploatacji urządzenia wraz z protokołem wykonanych czynności. 2. Wykonawca w trakcie wykonywania usługi zobowiązuje się do należytego utrzymania porządku w miejscu wykonywania usługi. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać Instrukcji Konserwacji Dźwigów oraz obowiązujących przepisów prawa, w tym obowiązujących norm w zakresie konserwacji dźwigów. 3. Wykonawca powinien posiadać: 3.1 Uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, niezbędne do wykonywania przeglądów i konserwacji oraz napraw przedmiotowych urządzeń. 3.2 Uprawnienia do pracy przy urządzeniach elektrycznych do 1kV wydane przez SEP. 3.3 Dla części 1 postępowania: odpowiednie doświadczenie związane z wykonaniem serwisowania i konserwacji urządzeń dźwigowych- nie krótsze niż 12 miesięcy. 3.4 Autoryzację firmy VIMEC do konserwacji urządzeń. 3.5 Uprawnienia do modernizacji urządzeń dźwigowych. 3.5 System zarządzania jakością wg PN-EN ISO 9001:2015 w zakresie konserwacji i serwisu urządzeń dźwigowych. Zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia stanowi również projekt umowy załączony do niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku: zostanie uznany za spełniony, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosowne pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach