Przetargi.pl
Serwis urządzeń transportu bliskiego (UTB) zamontowanych w Muzeum Śląskim w Katowicach

Muzeum Śląskie w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-205 Katowice, T. Dobrowolskiego 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. + 48 32 779 93 01
  • Data zamieszczenia: 2023-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie w Katowicach
    T. Dobrowolskiego 1
    40-205 Katowice, woj. śląskie
    tel. + 48 32 779 93 01
    REGON: 001094121
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumslaskie.pl/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis urządzeń transportu bliskiego (UTB) zamontowanych w Muzeum Śląskim w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżący serwis dźwigów osobowych, towarowych, kuchennych, schodów ruchomych oraz urządzenia dla przemieszczania osób niepełnosprawnych (dalej UTB) zgodnie z obowiązującymi normami oraz procedurami określonymi w instrukcji producenta dla danego urządzenia. Wykaz urządzeń oraz szczegółowy zakres i harmonogram prac obejmujących przedmiot zamówienia określono w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ („OPZ”).Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) prace konserwacyjne, tj.:a) cykliczne prace konserwacyjne (konserwację), zgodne z obowiązującymi normami oraz procedurami przewidzianymi w instrukcji producenta dla danego urządzenia, w tym zapewnienie całodobowej obsługi Pogotowia Technicznego w sytuacjach nieprawidłowego działania UTB oraz awaryjnych, w szczególności w przypadku uwięzienia osób w UTB,b) prace konserwacyjne wykonywane raz w roku (przygotowanie urządzeń do badania UDT) zgodne z obowiązującymi normami oraz procedurami przewidzianymi w instrukcji producenta dla danego urządzenia oraz wykonanie resursu urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie z Rozporządzeniem ministra przedsiębiorczości i technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176);2) naprawy eksploatacyjne polegające na montażu, demontażu oraz wymianie elementów eksploatacyjnych wymienionych w ust. 1 pkt 1) Tabeli 2 Formularza ofertowego – Załącznik nr 3 do SWZ, pn.: „Materiały eksploatacyjne i ich wymiana (CM)” (Kosztorysie ofertowym), realizowane w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zleci wykonanie napraw eksploatacyjnych wyłącznie w przypadku wystąpienia konieczności wymiany danego materiału oraz wg stawki określonej w Kosztorysie ofertowym. Szczegółowa procedura zlecania napraw eksploatacyjnych została opisana w OPZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.2. 11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, dalej „Pracowników”.Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia Pracowników na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę:1) prace bezpośrednio związane w wykonywaniem prac konserwacyjnych i naprawczych;2) prace osób związane z obsługą Centrum Zgłoszeniowego i Pogotowia Technicznego.Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w rozdziale VII ust. 11 pkt 1) i 2) SWZ będą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem niniejszego zamówienia. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - regulują zapisy Istotnych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IV SWZ, oraz spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej:(1) dwie usługi polegające na wykonaniu serwisu (konserwacji i napraw) urządzeń dźwigowych, z których każda obejmowała co najmniej 10 urządzeń dźwigowych oraz była wykonywana przez okres co najmniej 6 miesięcy,(2) dwie usługi polegające na wykonaniu serwisu (konserwacji i napraw) dźwigu towarowego o udźwigu co najmniej 3 ton, z których każda była wykonywana przez okres co najmniej 6 miesięcy,(3) dwie usługi polegające na wykonaniu serwisu (konserwacji i napraw) dźwigu gastronomicznego, z których każda była wykonywana przez okres co najmniej 6 miesięcy.Dwie usługi o których mowa w podpunktach (2) i (3) powyżej mogą być zrealizowane w ramach dwóch usług o których mowa w podpunkcie (1).W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4) lit. a) SWZ, które wykonywał lub nadal wykonuje wspólnie z innymi wykonawcami, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał jedynie te usługi, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.Zamawiający uznawał będzie nie tylko wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem w oparciu o zamówienia już zrealizowane (zakończone), ale również zamówieniami wykonywanymi. W przypadku wykazywania przez Wykonawcę doświadczenia za pomocą usług wykonywanych (będących w trakcie wykonywania umowy) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert część zamówienia w ramach takiej usługi jest już faktycznie wykonana i spełnia ww. wymogi Zamawiającego. Powyższe oznacza, że wymagany okres wykonywania danej usługi, tj. co najmniej 6 miesięcy, musi dotyczyć części umowy już zrealizowanej.Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną lub wykonywaną w ramach jednej umowy lub jednego zamówienia, lub następujących po sobie dwóch umów pomiędzy którymi nie było przerwy w ich wykonywaniu.b) dysponuje co najmniej 2 osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia w zakresie cyklicznych prac konserwacyjnych i napraw eksploatacyjnych, z których każda posiada co najmniej roczne doświadczenie nabyte w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w konserwacji i naprawie urządzeń dźwigowych.Wymieniony powyżej skład osobowy Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy.Pod pojęciem urządzeń dźwigowych, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4) lit. a) ppkt (1) oraz lit. b) SWZ, należy rozumieć dźwigi osobowe, dźwigi towarowe, dźwigi gastronomiczne, schody ruchome, urządzenia dla przemieszczania osób niepełnosprawnych.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innego podmiotu zapisy dotyczące braku możliwości sumowania doświadczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 3 SWZ, stosuje się odpowiednio do podmiotu(-ów) udostępniającego(-ych) swoje zasoby Wykonawcy.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają przedmiot zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane.4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach