Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 50-369 Wrocław, ul. M. Skłodowskiej-Curie 58
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7842030 , fax. 071 3270911
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
ul. M. Skłodowskiej-Curie 58 58
50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7842030, fax. 071 3270911
REGON: 00028899800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa konserwacji Gamma Kamer wg. pakietów 1 - 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje usługę konserwacji Gamma Kamer wg. pakietów: pakiet nr 1 - Gamma Kamery Nucline - x Ring/R, pakiet nr 2 - Gamma Kamery Nucline - TH/33. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe. Wartość zamówienia nie przekrac - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca złoży ofertę wraz z wymaganymi załącznikami. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowi DRUK ZP - 17 - załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /Dz. U. z 2008 r., Nr 188, poz. 1154/)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Wypełniony formularz cenowy. Ceny będą wyrażone w złotych polskich netto i brutto, zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku, a formularz cenowy będzie obliczany w ten sposób, aby cena brutto wynikała z wartości netto powiększonej o należny podatek VAT. W wierszu razem należy wpisać sumę wierszy danej kolumny. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokument, o którym mowa w pkt. 5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 5 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 6 stosuje się odpowiednio
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi polegającej na serwisowaniu aparatu RTG AXION LUMINOS drf prod. Siemens ( rok instalacji 2011) przez okres 36 m-cy dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Dodano: 2016-07-20 - naprawa, wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej będącej we władaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu i Placówce Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śląskich z listy pakietów, w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie usługi polegającej na serwisowaniu aparatu RTG AXION LUMINOS drf prod. Siemens ( rok instalacji 2011) przez okres 24 m-cy dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Dodano: 2016-05-27 - Świadczenie usług serwisowych sprzętu medycznego produkcji Olympus Polska Sp. z o.o
Dodano: 2016-04-12 - Wykonanie usługi przeglądów serwisowych urządzeń medycznych z podziałem na 52 zadania dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Dodano: 2016-03-25 - Świadczenie usług serwisowych sprzętu medycznego produkcji Olympus Polska Sp. z o.o.
Dodano: 2016-03-21 - Wykonanie usługi polegającej na serwisowaniu śródoperacyjnego aparatu RTG Arcadic Orbic z ramieniem C produkcji Siemens ( rok. Inst. 2012) dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Dodano: 2015-11-23 - Pogwarancyjna obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Achieva1,5 T
Dodano: 2015-08-28 - ZP/PN/2015/45 - serwis urządzeń medycznych
Dodano: 2015-07-10 - Wykonanie usługi polegającej na serwisowaniu kardioangiografu Artis ZEE produkcji Siemensa dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Dodano: 2015-04-17