Przetargi.pl
Wykonanie usługi przeglądów serwisowych urządzeń medycznych z podziałem na 52 zadania dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej

Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7537286 , fax. 75 7543883
  • Data zamieszczenia: 2016-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
    ul. Ogińskiego 6 6
    58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7537286, fax. 75 7543883
    REGON: 00029364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi przeglądów serwisowych urządzeń medycznych z podziałem na 52 zadania dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usługi przeglądów serwisowych urządzeń medycznych z podziałem na 52 zadania dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : Zadanie nr 1 : 24,00 zł. Zadanie nr 2 : 36,00 zł. Zadanie nr 3 : 54,00 zł. Zadanie nr 4 : 233,00 zł. Zadanie nr 5 : 54,00 zł. Zadanie nr 6 : 210,00 zł. Zadanie nr 7 : 570,00 zł. Zadanie nr 8 : 87,00 zł. Zadanie nr 9 : 30,00 zł. Zadanie nr 10 : 150,00 zł. Zadanie nr 11 : 150,00 zł. Zadanie nr 12 : 30,00 zł. Zadanie nr 13 : 150,00 zł. Zadanie nr 14 : 6,00 zł. Zadanie nr 15 : 570,00 zł. Zadanie nr 16 : 30,00 zł. Zadanie nr 17 : 75,00 zł. Zadanie nr 18 : 180,00 zł. Zadanie nr 19 : 8,00 zł. Zadanie nr 20 : 270,00 zł. Zadanie nr 21 : 150,00 zł. Zadanie nr 22 : 150,00 zł. Zadanie nr 23 : 1 140,00 zł. Zadanie nr 24 : 600,00 zł. Zadanie nr 25 : 15,00 zł. Zadanie nr 26 : 235,00 zł. Zadanie nr 27 : 30,00 zł. Zadanie nr 28 : 300,00 zł. Zadanie nr 29 : 120,00 zł. Zadanie nr 30 : 75,00 zł. Zadanie nr 31 : 30,00 zł. Zadanie nr 32 : 180,00 zł. Zadanie nr 33 : 2 190,00 zł. Zadanie nr 34 : 75,00 zł. Zadanie nr 35 : 180,00 zł. Zadanie nr 36 : 15,00 zł. Zadanie nr 37 : 120,00 zł. Zadanie nr 38 : 225,00 zł. Zadanie nr 39 : 75,00 zł. Zadanie nr 40 : 75,00 zł. Zadanie nr 41 : 300,00 zł. Zadanie nr 42 : 450,00 zł. Zadanie nr 43 : 75,00 zł. Zadanie nr 44 : 30,00 zł. Zadanie nr 45 : 375,00 zł. Zadanie nr 46 : 68,00 zł. Zadanie nr 47 : 45,00 zł. Zadanie nr 48 : 36,00 zł. Zadanie nr 49 : 75,00 zł. Zadanie nr 50 : 90,00 zł. Zadanie nr 51 : 30,00 zł. Zadanie nr 52 : 30,00 zł. a) wadium ma być wniesione: do dnia 5 kwietnia 2016 r. do godziny 10.00 . w poniższych formach : - w pieniądzu PLN ( na konto : PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna, nr rachunku : na konto : 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483 ) - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z 2008 roku Nr 116, poz.732 i Nr 227 , poz. 1505 oraz z 2010 roku Nr 96, poz. 620 z poźn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rozpatrzenia reklamacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz,jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach