Przetargi.pl
Usługa kompleksowej przeprowadzki mienia Poczty Polskiej S.A.

Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-940 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5346569, 5325499 , fax. 081 5346569, 5325499
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 50 50
    20-940 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5346569, 5325499, fax. 081 5346569, 5325499
    REGON: 01068496000441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: poczta.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej przeprowadzki mienia Poczty Polskiej S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej przeprowadzki mienia Poczty Polskiej S.A. z obiektów przy ul. Krakowskie Przedmieście 50, ul. Pocztowej 1, ul. Energetyków 19 w Lublinie do nowego obiektu w Lublinie mieszczącego się przy ul. Wincentego Witosa 72. W zakres świadczonej usługi wchodzą w szczególności: a. demontaż i montaż mebli, b. całkowite opróżnienie wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń z mebli, wyposażenia biurowego, technologicznego, dokumentacji archiwalnej, ładunków pocztowych oraz innego asortymentu - zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy; c. zniesienie, załadunek na samochód i transport do miejsca docelowego, d. rozładunek mienia i jego wniesienie do nowych pomieszczeń oraz dokonanie ich rozmieszczenia zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, e. przeprowadzki muszą być zrealizowane zgodnie z podziałem na zadania, w godzinach oraz w dniach określonych w harmonogramie. Zdemontowane meble, wyposażenie biurowe, dokumentacja archiwalna, ładunki pocztowe oraz inny asortyment, Wykonawca winien zapakować w kartony, w folie bąbelkową. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia terminów, wskazanych w § 1 ust. 2 wzoru umowy oraz w załączniku nr 1 do wzoru umowy, na późniejsze, a także prawo zmiany zakresu prac do wykonania, nie przekraczające 10 % liczby przeprowadzanego sprzętu, wskazanego w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: - aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu rzeczy; 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia; - wykaz wykonanych / wykonywanych usług przeprowadzek mienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencji). Wymagane jest wykonanie w ww. okresie jednej lub więcej usług mających za przedmiot przeprowadzkę mienia, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 75 000 złotych brutto 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach wskazanych art. 24 ust. 1 Wykonawca przedstawi: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wzór zawiera pkt 5 załącznika nr 2 do SIWZ); 2) Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu rzeczy; 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia, wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Wykaz wykonanych / wykonywanych usług przeprowadzek mienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencji). Wymagane jest wykonanie w ww. okresie jednej lub więcej usług mających za przedmiot przeprowadzkę mienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 75 000 złotych brutto. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach