Przetargi.pl
Usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców w dniach 14 - 17 maja 2015 roku

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców w dniach 14 - 17 maja 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców w dniach 14-17 maja 2015 roku realizowana ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 2. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Misja gospodarcza będzie trwała 4 dni (wraz z przylotem i wylotem zagranicznych uczestników misji) i odbędzie się w Sandomierzu i jego okolicach. 5. Liczba uczestników przyjazdowej misji gospodarczej to 20 przedsiębiorców, (4 osoby z Algierii, 3 osoby z Maroka, 3 osoby ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, 3 osoby z Ukrainy, 4 osoby z Kazachstanu, 3 osoby z Białorusi). 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił min. 3 (trzech) tłumaczy (z których min. jeden posługuje się biegłą znajomością języka polskiego i francuskiego, min. jeden posługuje się biegłą znajomością języka polskiego i angielskiego oraz min. jeden posługuje się biegłą znajomością języka polskiego i rosyjskiego), którzy będą towarzyszyć uczestnikom misji gospodarczej przez cały czas jej trwania. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian na liście uczestników w terminie nie późniejszym niż 14 dni przed datą rozpoczęcia misji. 8. Liczba osób reprezentujących Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego to 3 osoby. 9. W ramach misji do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.: a. Zabezpieczenie logistyczne misji gospodarczej, w tym: - transport, - ubezpieczenie uczestników, - zakwaterowanie, - wyżywienie. b. Obsługa misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców z zakresie zapewnienia tłumaczenia ustnego symultanicznego i konsekutywnego. c. Zapewnienie identyfikatorów z etui dla wszystkich uczestników przyjazdowej misji gospodarczej. d. Prowadzenie listy obecności. e. Opracowanie i przygotowanie pisemnego raportu podsumowującego misję. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania polisy - umowy ubezpieczenia uczestników misji i do przedłożenia Zamawiającemu oryginału polisy lub jej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem - nie później niż 24 godzin przed terminem przyjazdu. 11. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. 12. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonany był z zachowaniem należytej staranności, będzie wysokiej jakości i kompletny. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do konsultowania ze wskazanymi przedstawicielami Zamawiającego wszelkich działań podejmowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635150002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach