Przetargi.pl
USŁUGA KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BIŁGORAJU przy ul. Tadeusza Kościuszki 29 w Biłgoraju

Sąd Rejonowy w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 685 08 07 , fax. 84 685 08 08
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 29
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 685 08 07, fax. 84 685 08 08
    REGON: 32297900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BIŁGORAJU przy ul. Tadeusza Kościuszki 29 w Biłgoraju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa powinna być świadczona zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.). - Stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia będzie świadczona w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju przy ul. Tadeusza Kościuszki 29. - Ochrona budynku powinna być realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wykonywanej przez osobę wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia. - Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osoby w wieku poniżej 65 roku życia, wykonujące czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na świadczeniu ochrony fizycznej osób i mienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). - Wymaga się aby umowa o pracę była zawarta co najmniej na czas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, a także sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ. - Zamawiający wymaga, aby stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia świadczona była w sposób ciągły, w poniedziałki w godzinach od 700 do 1815, zaś od wtorku do piątku w godzinach od 700 do 1630, pięć dni w tygodniu. Przez okres realizacji zamówienia usługa ta wykonywana będzie przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej Wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.). - Dobowy wymiar czasu pracy każdego z pracowników nie będzie przekraczał 8 godzin i będzie przedstawiał się w sposób następujący: a) w poniedziałki: - jeden pracownik ochrony w godzinach 7:00-15:00, - drugi pracownik ochrony w godzinach 10:15-18:15, b) od wtorku do piątku: - jeden pracownik ochrony w godzinach 7:00-15:00 - drugi pracownik ochrony w godzinach 8:30-16:30. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż w przypadku tzw. „Dyżurów aresztowych” lub innych sytuacji nadzwyczajnych, które mogą wystąpić w dniach wolnych od pracy oraz dniach świątecznych – Wykonawca zobowiązany jest otworzyć budynek Sądu Rejonowego w Biłgoraju i w czasie trwania czynności jeden z pracowników ochrony pozostanie na terenie budynku Sądu, a następnie po skończonych czynnościach zamknie go oraz stosownie zabezpieczy uzbrajając system alarmowy. Zamawiający przewiduje maksymalną ilość tego typu zdarzeń na 12 (dwanaście) w ciągu roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu - spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów; Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedstawi koncesję na działalność gospodarczą w zakresie ochrony i mienia, wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.). Okres ważności koncesji nie może być krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizował bądź realizuje należycie minimum 2 (dwie) usługi obejmujące ochronę fizyczną obiektu użyteczności publicznej o pow. użytkowej minimum 3000 m2 w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych brutto każda; Wykonawca spełni warunek w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i są wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.) oraz są przeszkolone w zakresie obsługi „rentgenowskiego prześwietlacza bagażu” oraz „bramowego wykrywacza metalu”, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5.1.2.1 – 5.1.2.3 oceniane będzie łącznie. Poleganie na zasobach innych podmiotów Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 5.1.2.1 - 5.1.2.3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwolą na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają do oferty ustanowione pełnomocnictwo (należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza). Korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika. Jeżeli oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach