Przetargi.pl
Usługa kompleksowego żywienia pacjentów szpitala Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-252 Koszalin, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3406542 , fax. 94 3423339
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
    ul. Niepodległości 44-48
    75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3406542, fax. 94 3423339
    REGON: 00029075900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego żywienia pacjentów szpitala Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi kompleksowego żywienia pacjentów szpitala Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie”. 2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożoną ofertą. Obejmować będzie przygotowanie posiłków w ilościach wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów Zamawiającego, z uwzględnieniem wymogów Zamawiającego wraz z zaleceniami dietetycznymi Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie przez 7 dni w tygodniu. 3) Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia kuchni z zapleczem i wyposażeniem wraz z niezbędnymi mediami potrzebnymi do realizacji przedmiotu umowy na podstawie odrębnej umowy, zgodnie z Uchwałą Nr ….. Zarządu Województwa Zachodniopomorskiego z dnia …………… 4) Zaproponowana w ofercie stawka czynszu za 1m2 najmu pomieszczeń nie może być mniejsza niż 14 zł netto + Vat Wykonawca zapewni ciągłość świadczenia usługi przez cały okres obowiązywania umowy. Ilość łóżek w oddziałach: Oddział I Chorób Płuc i Gruźlicy - szt. 37 Oddział II Chorób Płuc i Gruźlicy - szt. 36 Zakład Opiekuńczo Pielęgnacyjny - szt. 27 Ilość łóżek ogółem: szt. 100 Każdy Oddział posiada kuchenkę oddziałową wyposażoną w zmywarkę/wyparzarkę do naczyń i sztućców. Szacunkowa, przeciętna ilość posiłków całodobowych (osobodni) na 1 rok wyniesie 28.800 w tym miesięcznie 2.400. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia codziennie i nieodpłatnie konsumpcji każdego z przygotowanych posiłków w zakresie wszystkich diet dla uprawnionego pracownika Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na prowadzenie stołówki szpitalnej/bufetu dla chętnych pracowników, jak i osób niezwiązanych ze szpitalem. Dopuszcza się przygotowywanie posiłków w formie cateringu na zewnątrz, po uprzednim przedstawieniu na piśmie ilości wykonywanych posiłków i uzyskaniu zgody Zamawiającego. Czynności te nie mogą kolidować z wykonywaniem posiłków dla pacjentów szpitala jak również stanowić zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz wiązać się z obniżeniem jakości posiłków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55322000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 ) przed upływem terminu składania ofert wskazanego w rozdziale XIV pkt. 1 SIWZ. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz.359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na konto Bank PEKO S.A. II Oddział Koszalin 51 1240 3653 1111 0000 4188 1738 z dopiskiem na przelewie .,Usługę kompleksowego żywienia pacjentów szpitala Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie. „ 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia bezpośrednio wpięta do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej wydane przez właściwy Powiatowy Inspektorat Sanitarny potwierdzający, że Wykonawca objęty jest nadzorem sanitarnym i spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa procesu przygotowania posiłków oraz realizuje program i procedury z zakresu bezpieczeństwa żywności zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U z 2015 r., poz. 594 ze zm.); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunek określony w rozdziale IV pkt. 2.1 za spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia wykonawcy – Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) –wzór zobowiązania stanowi - załącznik nr 7 do SIWZ; 5) Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie jak w pkt. 7.2, 7.3) 6) Upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach