Przetargi.pl
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO ZABEZPIECZENIA ŁĄCZNOŚCI DLA ZOZ OŚWIĘCIM

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8448230 , fax. 33 8448384
  • Data zamieszczenia: 2012-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
    ul. Wysokie Brzegi 4 4
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 8448230, fax. 33 8448384
    REGON: 00030440900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oswiecim.pl www.przetargi.propublico.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA KOMPLEKSOWEGO ZABEZPIECZENIA ŁĄCZNOŚCI DLA ZOZ OŚWIĘCIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego zabezpieczenia łączności dla ZOZ Oświęcim (telefony, internet). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1. dzierżawę centrali telefonicznej cyfrowej z programem taryfikacji, 1.2. serwis i administracja centrali telefonicznej, 1.3. doprowadzenie łączy: a) ISDN PRA (30B+D) od operatora do centrali w lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi, b) 3 × ISDN BRA (2B+D) 2 do lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi, 1 do lokalizacji przy ul. Olszewskiego (oddział rehabilitacji), c) 15 × linia telefoniczna analogowa: 12 do lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi, 1 do lokalizacji przy ul. Olszewskiego (poradnia rehabilitacyjna), 1 do lokalizacji przy ul. Orzeszkowej (poradnia odwykowa), 1 do lokalizacji w Kętach, 1.4. zapewnienie usługi telefonicznej w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych w naliczaniu sekundowym generowanych na tym dostępie z centrali wewnętrznej Zamawiającego, 1.5. tory pod budowę kanału cyfrowego: a) relacji ul. Wysokie Brzegi - ul. Olszewskiego, b) relacji ul. Wysokie Brzegi - ul. Orzeszkowej, 1.6. usługi dostępu do Internetu: łącze symetryczne 10 Mbit. 2. Wymagania: 2.1. Konfiguracja i funkcje centrali telefonicznej: a) pojemność: co najmniej 32 łącza wewnętrzne cyfrowe oraz co najmniej 216 łączy analogowych, b) łącza miejskie: cyfrowe ISDN PRA (30B+D) oraz 8 analogowych, c) zdalne zarządzanie, d) zasilanie awaryjne, e) stanowisko do zarządzania oraz taryfikacji (serwer z oprogramowaniem), f) podgląd alarmów systemu, g) statystyki ruchu, h) zapowiedzi głosowe, i) system podpowiedzi głosowych, j) możliwość zarządzania po sieci IP k) aparaty systemowe: 12 podstawowych z wyświetlaczem, 3 wieloliniowe aparaty z min. 12 programowalnymi klawiszami, 3 aparaty wieloliniowe z 24 programowalnymi klawiszami, l) wybieranie po nazwisku, m) numery skrócone, n) przełącznica 660 par, o) możliwość konfigurowania zestawów sekretarsko dyrektorskich, p) możliwość dołączenia urządzeń faksowych do dowolnej wewnętrznej linii analogowej i bezbłędną transmisję faksową (faks grupy III) do wszystkich sieci stacjonarnych, q) tworzenie grup abonenckich, r) identyfikacja rozmówcy,(funkcja CLIP realizowana na liniach systemowych) s) rejestracja połączeń nieodebranych, t) zawieszanie rozmów, u) przejmowanie rozmów, v) połączenia konsultacyjne, w) blokowanie aparatu hasłem, x) ograniczenie połączeń zewnętrznych (restrykcje), y) ponowne wybieranie numeru zewnętrznego, z) tranzyt połączeń z łącza miejskiego na łącze miejskie, aa) przekazywanie natychmiastowe połączeń, bb) przekazywanie połączeń z opóźnieniem w razie braku odpowiedzi, cc) połączenie trójstronne, dd) rezerwacja połączenia, ee) tworzenie grup pick up (przechwytująca) - umożliwia przechwytywanie wywołań z jednego aparatu na inny w danej grupie, ff) awizo dla telefonistki, gg) elektroniczna książka telefoniczna, hh) bezpłatne połączenia pomiędzy numerami wewnętrznymi. 2.2. Serwis i administracja centrali telefonicznej: a) koszty usunięcia awarii i usterek wraz z kosztami części zamiennych ponosi Wykonawca, b) wykonywanie na życzenie Zamawiającego czynności administracyjnych w centrali (np. zmiana uprawnień abonentów wewnętrznych, tworzenie grup pick up itp.). 2.3. Doprowadzenie łączy ISDN i telefonicznych linii analogowych do poszczególnych lokalizacji: a) usługi telekomunikacyjne będą świadczone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. nr 171 poz. 1800 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi, b) usługi ISDN winny zapewniać możliwość transmisji cyfrowej w każdym kanale B z prędkością 64 kbps, c) usługi winny umożliwiać bezbłędną transmisję faksową (faks grupy III) w dla wszystkich posiadanych przez Zamawiającego urządzeń do wszystkich sieci stacjonarnych, d) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania numerów obecnie przydzielonych Zamawiającemu; aktualnie Zamawiający posiada numery telefoniczne: dla łącza ISDN PRA w zakresie od 8448200 do 8448499, dla łączy ISDN BRA: 8423522 (met org), 8423551 (oddział rehabilitacji), 8424587 (apteka szpitalna), dla telefonicznych linii analogowych: 8422011, 8422012, 8423940, 8424011, 8424012 (centrala), 8422211 (tomograf), 8422272 (pogotowie w Oświęcimiu), 8422423 (NFZ), 8423742 (dyrekcja - fax), 8424743 (dyrekcja), 8425225 (informatycy), 8443524 (księgowa), 8423996 (poradnia rehabilitacyjna), 8422977 (poradnia odwykowa), 8452999 (pogotowie w Kętach). e) Wykonawca wyraża zgodę, by na liniach analogowych (w szczególności 8422211 i 8422423) połączenie z Internetem było realizowane przez innego Wykonawcę. 2.4. Zapewnienie usługi telefonicznej w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych do krajów UE i do sieci komórkowych: a) rozliczenia za usługi połączeń będą się odbywać na następujących zasadach: Wykonawca będzie stosował do rozliczeń za połączenia stawki naliczania sekundowego, Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za inicjację połączenia, wysokość stawek za usługi telefoniczne nie ulegnie zwiększeniu w czasie trwania umowy, w przypadku powszechnego obniżenia stawek za usługi telekomunikacyjne w stosunku do innych abonentów Wykonawca obniży stawki dla zamawiającego w takiej samej proporcji. b) informacja o opłacie (AOC) dla wszystkich wychodzących połączeń, c) Wykonawca zapewni przełączenie z usług wykorzystywanych dotychczas przez Zamawiającego bez przerw w łączności (ciągła możliwość realizacji połączeń do Zamawiającego na obecnie wykorzystywaną numerację), d) płatność wyłącznie na rzecz Wykonawcy - jedna faktura za wszystkie usługi wchodzące w zakres zamówienia, e) termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego, f) linie 8422272 (Oświęcim) i 8452999 (Kęty) są podkładami pod numer alarmowy 999. 2.5. Tory pod budowę kanałów cyfrowych: a) w relacjach: 1 para: ul. Wysokie Brzegi - ul. Orzeszkowej, 1 para: ul. Wysokie Brzegi - ul. Olszewskiego, b) przepływność co najmniej 1024 kbps; przepływność określana jest jako wynik automatycznej negocjacji przez modemy typu Planet GRT-501. 2.6. Usługi dostępu do Internetu w lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi:: a) symetryczny dostęp do Internetu po medium światłowodowym prędkość transmisji od abonenta min. 10 Mbps prędkość transmisji do abonenta min. 10 Mbps b) min. 5 stałych adresów IP dostępnych dla urządzeń Zamawiającego, c) adresy IP z zakresów nie blokowanych przez powszechnie uznawane serwery antyspamowe, w szczególności SORBS.net, d) zakończenie po stronie zamawiającego - Ethernet (RJ45). 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 7. Czas reakcji po wystąpieniu uszkodzenia na poszczególnych usługach (SLA) nie może być dłuższy niż 2 godziny, natomiast czas usunięcia uszkodzenia 12 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oswiecim.pl www.przetargi.propublico.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach