Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10959 Olsztyn, ul. Mickiewicza
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 349 771 , fax. 089 523 67 59
- Data zamieszczenia: 2018-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie
ul. Mickiewicza 1
10959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 349 771, fax. 089 523 67 59
REGON: 1251326200091 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krus.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego utrzymania czystości w KRUS OR w Olsztynie i podległych PT - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Olsztynie oraz podległych placówkach terenowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz jednostek organizacyjnych KRUS objętych przedmiotem zamówienia, wraz z danymi adresowymi, określa Załącznik nr 1 do umowy, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w siedzibie Oddziału i placówkach terenowych, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy P.z.p. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, objętych przedmiotem zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku, co najmniej przez okres realizacji umowy. Ww. wymóg dotyczy również podwykonawców, których pracownicy wykonują prace wskazane w Załączniku nr 1 do umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór nad pracownikami wykonującymi prace, w tym kontrolować wykonywanie obowiązków, zgodnie z przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca, przy podpisywaniu umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 do umowy) oraz złoży oświadczenie o zatrudnieniu ww. osób przez cały okres trwania umowy. Ww. wymóg dotyczy również podwykonawców. 7. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowane (w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników) kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę, bądź też zanonimizowane kopie dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i należnych podatków z tytułu zatrudnienia pracowników, wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (zgodnie z wykazem osób – Załącznik nr 4 do umowy). W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracownika zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.). 8. W przypadku nie przestrzegania przez Wykonawcę lub podwykonawców ww. zapisów dotyczących zatrudnienia, Zamawiający ma prawo do naliczenia kar umownych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 2);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Pozostałe dokumenty, które składają się na ofertę (Załącznik nr 10 do SIWZ - Wykaz dokumentów-tabela): 8.1. wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); 8.2. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 8.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ); 8.4. oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub potwierdzona notarialnie kopia pełnomocnictwa, jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub gdy upoważnienie nie wynika z dokumentu rejestracyjnego (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego); 8.5. w przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawców - wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom i wykaz firm podwykonawców (Załącznik nr 6 do SIWZ); 8.6. w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z §8 ust. 6 oraz Załącznikiem nr 8 do SIWZ); 9. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ELBLĄSKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO W ELBLĄGU ORAZ CZĘŚCI TERENU DO NIEGO PRZYLEGŁEGO.”
Dodano: 2023-12-01 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w lokalach Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2023-05-23 - Usługa sprzątania pomieszczeń budynku administracyjno-socjalnego oraz budynku wagowego w Zakładzie Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie
Dodano: 2022-11-22 - Usługa utrzymania czystości w budynku i całorocznie na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie
Dodano: 2020-03-12 - Usługa utrzymania czystości w budynku i całorocznie na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie
Dodano: 2020-03-05 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Elblągu
Dodano: 2020-01-20 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych Rejonu Dróg Wojewódzkich i Obwodu Dróg w Elblągu, Obwodu Drogowego w Morągu i Obwodu Drogowego w Pieniężnie w latach 2020 -2021.
Dodano: 2019-11-29 - Sprzątanie pomieszczeń Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy w latach 2020 – 2022 z podziałem na części (3).
Dodano: 2019-11-20 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych w RDW Olecko i Obwodzie Drogowym w Gołdapi
Dodano: 2019-11-05 - „Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych, korytarzy i klatki schodowej wyjścia ewakuacyjnego w budynku siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 28b o ogólnej powierzchni 979 m2 oraz w budynku biurowym zlokalizowanym na poziomie III piętra w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 76 o ogólnej powierzchni 394,3 m2. Łączna powierzchnia sprzątanych pomieszczeń 1 373,30 m2.”
Dodano: 2019-10-01