Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-562 Olsztyn, ul. Emilii Plater
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 228 000, , fax. 895 228 082
- Data zamieszczenia: 2020-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie
ul. Emilii Plater 1
10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 228 000, , fax. 895 228 082
REGON: 51958409000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztyn.wsa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sądy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w budynku i całorocznie na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa sprzątania siedziby Sądu oraz terenów przyległych do budynku - całorocznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie Bank NBP Oddział Okręgowy w Olsztynie Nr 18 1010 1397 0029 7413 9120 0000. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem), Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - nr postępowania: Adm. 246 - 6/2020 na usługę utrzymania czystości w budynku i całorocznie na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie”. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299), należy złożyć w formie oryginału w kasie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie, ul. E. Plater 1, 10 - 562 Olszyn (pok. Nr 2). Z treści wyżej wymienionych dokumentów winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium: 1/ wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, 2/ Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3/ Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 21, art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp, 3. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp. 4. wykaz pracowników wykonawcy przewidzianych do wykonania usługi zatrudnionych na umowę o pracę wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, 5. potwierdzenie wniesienia lub wpłacenia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - kserokopia wpłaty wadium musi być dołączona do oferty, - jeżeli wadium będzie złożone w innej formie niż w pieniądzu (przelew bankowy) - oryginał dokumentu musi być złożony w kasie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie. 6. pełnomocnictwo (jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 7. jeśli oferta będzie składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ELBLĄSKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO W ELBLĄGU ORAZ CZĘŚCI TERENU DO NIEGO PRZYLEGŁEGO.”
Dodano: 2023-12-01 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w lokalach Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2023-05-23 - Usługa sprzątania pomieszczeń budynku administracyjno-socjalnego oraz budynku wagowego w Zakładzie Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie
Dodano: 2022-11-22 - Usługa utrzymania czystości w budynku i całorocznie na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie
Dodano: 2020-03-12 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Elblągu
Dodano: 2020-01-20 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych Rejonu Dróg Wojewódzkich i Obwodu Dróg w Elblągu, Obwodu Drogowego w Morągu i Obwodu Drogowego w Pieniężnie w latach 2020 -2021.
Dodano: 2019-11-29 - Sprzątanie pomieszczeń Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy w latach 2020 – 2022 z podziałem na części (3).
Dodano: 2019-11-20 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych w RDW Olecko i Obwodzie Drogowym w Gołdapi
Dodano: 2019-11-05 - „Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych, sanitarnych, korytarzy i klatki schodowej wyjścia ewakuacyjnego w budynku siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 28b o ogólnej powierzchni 979 m2 oraz w budynku biurowym zlokalizowanym na poziomie III piętra w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 76 o ogólnej powierzchni 394,3 m2. Łączna powierzchnia sprzątanych pomieszczeń 1 373,30 m2.”
Dodano: 2019-10-01 - Usługa sprzątania w budynku Starostwa Powitowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5, w budynku Centrum Użyteczności Publicznej w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 9 oraz terenu przynależnego do ww. budynków.
Dodano: 2019-07-10