Sąd Rejonowy w Biłgoraju ogłasza przetarg
- Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Kościuszki
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 685 08 07 , fax. 84 685 08 08
- Data zamieszczenia: 2018-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Biłgoraju
ul. Kościuszki 29
23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 84 685 08 07, fax. 84 685 08 08
REGON: 32297900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BIŁGORAJU przy ul. Tadeusza Kościuszki 29 w Biłgoraju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju przy ul. Tadeusza Kościuszki 29, MODUŁ A, ogółem: 1 845,49 m2, tym: - piwnice – 419,09 m2; - parter- 475,94 m2; - I piętro – 499,65 m2; - II piętro – 450,81 m2 . MODUŁ B, ogółem 1 408,30 m kw: - piwnice – 341,45 m kw.; - parter- 345,86 m kw.; - I piętro – 357,74 m kw.; - II piętro – 363,25 m kw. Budynek Sądu Rejonowego w Biłgoraju jest budynkiem składającym się z dwóch modułów: A i B. Moduł A (od ul. 3-go Maja) składa się z pięciu kondygnacji (włącznie z kondygnacją podziemną), natomiast moduł B (od ul. Tadeusza Kościuszki) składa się z czterech kondygnacji (włącznie z kondygnacją podziemną). Przedmiot zamówienia dotyczy usługi sprzątania na czterech kondygnacjach modułów A i B, z uwagi na fakt, iż w module A piątą kondygnację zajmuje Prokuratura Rejonowa w Biłgoraju, która usługi sprzątania zapewnia sobie we własnym zakresie. W Sądzie Rejonowym w Biłgoraju zatrudnionych jest 69 osób. Dziennie budynek odwiedza ok. 100 interesantów. Zamawiający wymaga, aby w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju przy ul. Tadeusza Kościuszki 29, usługi kompleksowego utrzymania czystości były świadczone przez co najmniej 5 osób w wieku poniżej 65 roku życia, w tym: - co najmniej 1 (jedna) osoba powinna sprzątać w godzinach od 13.30 do 19.30; - co najmniej 4 (cztery) osoby powinny sprzątać w godzinach od 15:30 do 19:30. Pomieszczenia kasy, księgowości, archiwów, pokój informatyka oraz serwerowni powinny być sprzątane do godz. 15:30. Zakres prac objętych zamówieniem: Usługi sprzątania powinny być świadczone minimum 5 razy w tygodniu (w dni robocze). Wykonawca zapewnia środki i sprzęt niezbędny do realizacji usługi. Stosowane przez Wykonawcę środki myjąco-czyszczące muszą posiadać aktualne atesty lub certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca zapewnia: - toaletach: mydło w płynie, papier toaletowy w rolkach (biały, dwuwarstwowy, gofrowany, miękki), - w pokojach socjalnych: płyn do mycia naczyń, ręczniki papierowe białe na rolce (w budynku jest 6 pokoi socjalnych). Mydło w płynie powinno posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważny, o dopuszczeniu do obrotu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość codziennej oceny i okresowej kontroli usługi będącej przedmiotem zamówienia. W związku z tym Wykonawca (lub upoważniony pracownik) zobowiązany jest do stawiennictwa we wskazanym przez Zamawiającego budynku, w określonym terminie w celu przeprowadzenia wspólnej kontroli. Dopuszczalne formy powiadomienia Wykonawcy o wyznaczonym miejscu i czasie: telefonicznie, faksem, pisemnie w formie tradycyjnej (pocztą) lub e-mailem (pocztą elektroniczną). Utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach. Do sprzątania zabrania się używania octu i preparatów na jego bazie. Do sprzątania zabrania się używania preparatów, które mogą uszkodzić elementy urządzenia wykonane ze stali nierdzewnej lub chromowanej. Zamiatanie, zmywanie podłóg. Odkurzanie dywanów i mebli tapicerowanych. Wycieranie kurzu ze wszystkich mebli, parapetów, kontaktów prądu, wyłączników oświetlenia, kaloryferów, gniazd komputerowych, usuwanie pajęczyn. Wyrzucanie śmieci z koszów i pojemników do tego przystosowanych. Wycieranie drzwi i płytek naściennych i ich gruntowne mycie. Utrzymanie w czystości ubikacji, łazienek – w tym mycie ich całego wyposażenia. Dbanie o rośliny zielone, podlewanie, usuwanie suchych liści i pędów. Usuwanie pajęczyn. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają warunki określone w SIWZ, m.in Wykonawca winien wykazać, że w okresie nie wcześniej niż w ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, minimum dwie usługi polegające na sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej o pow. użytkowej minimum 3000 m2 w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie pomieszczeń Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Dodano: 2024-04-05 - Sprzątanie pomieszczeń Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Dodano: 2023-05-16 - Sprzątanie obiektu oraz terenu zewnętrznego
Dodano: 2023-03-16 - „Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń- czerwiec 2023r.”
Dodano: 2022-12-14 - USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BIŁGORAJU
Dodano: 2022-11-21 - RDW w Białej Podlaskiej Usługi sprzątania pomieszczeń w 2023 r.
Dodano: 2022-11-16 - Usługa sprzątania w budynku i na posesji będącej w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego w Hrubieszowie
Dodano: 2022-10-24 - Usługa sprzątania w budynku i na posesji będącej w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego w Hrubieszowie
Dodano: 2022-09-07 - Zapytanie o ofertę cenową usługi
Dodano: 2021-12-01 - Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych
Dodano: 2021-02-25