SZPITAL MAZOWIECKI W GARWOLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 08-400 Garwolin, Aleja Legionów 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SZPITAL MAZOWIECKI W GARWOLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Aleja Legionów 11
08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
REGON: 142032872 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.smwg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego utrzymania czystości, transportu wewnątrzszpitalnego, usługi dodatkowe i pomocowe w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości pomieszczeń Zamawiającego, a w szczególności: oddziałów, pracowni, poradni, gabinetów lekarskich, zabiegowych, sanitariatów, korytarzy, holi, klatekschodowych i innych pomieszczeń Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o. oraz świadczenie usług dodatkowych i pomocowych wykonywanych na rzecz pacjentów, jak również świadczenie usług transportu wewnątrzszpitalnego.Obiekty Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o. posiadają w swojej strukturze następujące komórki:1) Oddziały szpitalne:Oddział dzienny logopedyczno- foniatryczny – 50 miejsc pobytu dziennegoOddział dzienny rehabilitacji zaburzeń wieku rozwojowego - 50 miejsc pobytu dziennegoOddział dzienny całościowych zaburzeń rozwojowych - 30 miejsc pobytu dziennegoOddział nerwic młodzieżowych – 36 łóżekOśrodek rehabilitacji i terapii psychiatrycznej dla osób z podwójną diagnozą - 30 łóżekOddział terapii całościowych zaburzeń rozwojowych - 40 łóżekIzba przyjęć - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Zamawiający wymaga aby oferta zabezpieczona była wadium w wysokości:6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)zasady oraz formy wniesienia wadium określa swz
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnychpoziomów zdolności;4) w zakresie zdolności technicznej i zawodowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający wymaga by na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca wykazał że:4.1) w wymaganym okresie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie usługę odpowiadającą swym charakterem przedmiotowi zamówienia.W złożonych dokumentach Wykonawca musi wykazać, że w wymaganym okresie wykonał należycie lub wykonuje należycieciągle minimum 1 usługę polegającą na świadczeniu usługi utrzymania czystości w placówce medycznej, trwającąnieprzerwanie przez okres co najmniej 10 miesięcy o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto w tym okresie, Do wykazunależy załączyć dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.Wzór Wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.4.2) dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej:1) wózek dwuwiaderkowy duży - mycie i dezynfekcja - minimum 10 szt,2) wózek dwuwiaderkowy mały- mycie i dezynfekcja - minimum 10 szt,3) odkurzacz wodny/sucho-mokro/ - gruntowne czyszczenie i konserwacja posadzek - 1 szt.,4) szorowarka do powierzchni przed arylowaniem - gruntowne czyszczenie i konserwacja posadzek - pranie wykładzin - 1szt.,5) froterka do pielęgnacji powierzchni akrylowej - pielęgnacja powierzchni arylowanej - 1szt.,6) maszyna szorująco-czyszcząca do utrzymania czystości podłóg korytarzy - 1 szt.7) polerka do akryli - konserwacja posadzek - 1 szt.,8) odkurzacz biurowy - odkurzanie podłóg - 2 szt.,9) wózek zamknięty do transportu bielizny brudnej - transport bielizny brudnej - 1 szt.,10) wózek zamknięty do transportu odpadów medycznych/specyficznych - 1 szt.,11) wózek zamknięty do transportu odpadów komunalnych - transport odpadów komunalnych - 1 szt.,12) mop 40 cm stelaż, kij i nakładka bawełniana - mycie i dezynfekcja podłóg - minimum 50 stelaży i 1250 nakładek,13) ściereczki, gąbki, szczotki i inny sprzęt ręczny w kodzie kolorystycznym - mycie i dezynfekcja - minimum 160 kpl douzupełniania wg potrzeb,14) wiadra w kodzie kolorystycznym - wydzielone do sanitariatów, sal, gabinetów zabiegowych minimum 45 szt.,15) kuwety w kodzie kolorystycznym - wydzielone do małych powierzchni - minimum 65 szt.Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2023-02-21usługa sprzątania siedziby FRSE.
- Dodano: 2023-02-21Wykonywanie usług sprzątania
- Dodano: 2023-02-20Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie
- Dodano: 2023-02-12Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Publicznej Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Dzieci w Przytyku, ul. Szkolna 3, 26 – 650 Przytyk
- Dodano: 2023-02-10Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Węgrowie oraz posesji Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie
- Dodano: 2023-02-10ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIURA RZECZNIKA FINANSOWEGO
- Dodano: 2023-02-10Sprzątanie w budynkach biurowych oraz na terenie przyległym Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie przy ul. Bródnowskiej 13/15 i podległych jej Prokuratur Rejonowych w 2023r
- Dodano: 2023-02-01Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach obejmujących budynki komunalne zarządzane przez TBS „Zieleń Miejska” Sp. z o.o.
- Dodano: 2023-02-01Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.
- Dodano: 2023-01-31Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń będących własnością miasta Mińsk Mazowiecki