Przetargi.pl
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Izby Skarbowej we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, II piętro bez pokoi nr: 383,385,386,387.

Izba Skarbowa we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-983 Wrocław, ul. Pretficza 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 797 16 06 , fax. 071 797 16 17
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa we Wrocławiu
    ul. Pretficza 11 11
    50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 797 16 06, fax. 071 797 16 17
    REGON: 00102086100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Izby Skarbowej we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, II piętro bez pokoi nr: 383,385,386,387.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa obejmuje: a) Prace wykonywane codziennie: A) sprzątanie pomieszczeń biurowych: zakres: - opróżnianie koszy na śmieci i pojemników niszczarek oraz wymiana wkładów foliowych; odkurzanie dywanów i wykładzin, wycieranie na mokro podłóg B) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych i kuchni zakres: - mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych - mycie i czyszczenie podłóg, ścian wykładanych glazurą i luster - mycie zlewu, kuchenki, - opróżnianie koszy, wymiana wkładów foliowych - w razie konieczności uzupełnianie pojemników na mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe. Zamawiający wymaga, aby gramatura dostarczanych ręczników papierowych wynosiła 38-40 g/m2. - w razie konieczności uzupełnianie kostek zapachowo-dezynfekujących w muszlach klozetowych i pomieszczeniach WC C) sprzątanie ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych zakres: - mycie okładzin kamiennych i posadzek - przetarcie z kurzu balustrad wzdłuż klatek schodowych - czyszczenie wycieraczek z kurzu i piasku D) usuwanie nieczystości z budynku i umieszczanie ich w kontenerach przeznaczonych do tego celu. b) Prace wykonywane raz w tygodniu: zakres: - mycie listew maskujących instalacje, - mycie luster; usuwanie kurzu z kaloryferów, żaluzji, obrazów, zewnętrznych powierzchni mebli i elementów wyposażenia (szafy, półki, biurka, stoliki, nadstawki itp.) w pomieszczeniach biurowych, - mycie parapetów okiennych wewnętrznych, - wycieranie lub mycie drzwi - usuwanie pajęczyn usuwanie kurzu z szaf, listew przyściennych i tablic informacyjnych w ciągach komunikacyjnych c) Prace wykonywane dwa razy w roku: - rozmrażanie i mycie lodówki d) Prace wykonywane raz w roku: - mycie opraw oświetleniowych - mycie okien wraz z ramami - wyczyszczenie posadzki i położenie polimeru na korytarzu i klatkach schodowych e) Zapewnienie środków czystości (mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe). 3. Zamawiający oświadcza, że wedle obmiarów szacunkowych, powierzchnia sprzątania objęta umową, jest następująca: Powierzchnia do sprzątania: a) Pokoje biurowe 77 -1442,50m? b) Kuchnia 1 -6,10m? c) Garderoba+ kuchnia 1 -6,97m? d) Sanitariaty 7(14 kabin) -77,91m? e) Korytarz całe piętro -478,48m? f) Powierzchnia do polimeryzacji -416m? g) Klatki schodowe -39,55m? Razem 2051,51 m ? 4. Zamawiający oświadcza, że inne przedmioty objęte usługą, to: -Punkty świetlne -355 szt. -Kosze na śmieci i niszczarki małe -ok. 230 szt. -Niszczarki duże -worki o poj. 120l -5 szt. -Okna zespolone drewniane (nowe) -269,38 m ?
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie zawartych w ofercie dokumentów i oświadczeń. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, warunki, o których mowa w ust. 1 pkt 1) i 4) muszą zostać spełnione przez każdego z Wykonawców, natomiast wystarczającym będzie, jeżeli warunki o których mowa w pkt 2) i 3) zostaną spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 2) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (zawarte na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia za spełnione, gdy: 1) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty, 2) przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami: a) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.), b) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach