Przetargi.pl
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Prokuratury Generalnej wraz z myciem okien i praniem

Prokuratura Generalna ogłasza przetarg

  • Adres: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 12 51 390 , fax. 22 12 51 313
  • Data zamieszczenia: 2015-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Generalna
    ul. Rakowiecka 26/30 26/30
    02-528 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 12 51 390, fax. 22 12 51 313
    REGON: 14216703000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pg.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Prokuratury Generalnej wraz z myciem okien i praniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Prokuratury Generalnej wraz z myciem okien, praniem firan, zasłon, obrusów, tóg i wykładzin w dwóch budynkach przy ulicy Rakowieckiej 26/30 - Budynek II i Budynek III oraz w budynku przy ul. Krasińskiego 65 w Warszawie, wraz ze sprzątaniem i pielęgnacją terenów zewnętrznych przy ul. Krasińskiego 65 w Warszawie. 2. Budynek II przy ulicy Rakowieckiej 26/30 w Warszawie - o pow. 3 445,23 m2. 3. Budynek III przy ulicy Rakowieckiej 26/30 w Warszawie - o pow. 10 100,76 m2 wraz z dziennym serwisem sprzątającym strefa VIP - III piętro. 4. Aula z holem - o pow. 578,11 m2 (Aula 544,00 +hol 34,11). 5. Budynek przy ulicy Krasińskiego 65 w Warszawie - o pow. 3 962,3 m2 , Teren zewnętrzny gruntu i tarasy przylegające do kilku pokoi - o łącznej powierzchni 484,01 m2 . 6. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 9 lit. d ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na co najmniej 1/2 etatu co najmniej 50 % osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia (w tym dwie osoby na serwis dzienny na umowę o pracę na cały etat). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Wzór Umowy. 9. Przed złożeniem ofert Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach, w których świadczona będzie usługa sprzątania, po uprzednim ustaleniu terminu. 10. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: PG XF 292/8/15
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium społeczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pg.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach