Przetargi.pl
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIURA RZECZNIKA PRAW PACJENTA

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta ogłasza przetarg

  • Adres: 01-171 Warszawa, ul. Młynarska 46
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 532 82 16 , fax. 22 833 08 86
  • Data zamieszczenia: 2013-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
    ul. Młynarska 46 46
    01-171 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 532 82 16, fax. 22 833 08 86
    REGON: 01744521700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIURA RZECZNIKA PRAW PACJENTA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku siedziby Biura Rzecznika Praw Pacjenta przy ul. Młynarskiej 46 i 48 w Warszawie, o łącznej powierzchni 1.719,51 m2, w tym: pomieszczenia biurowe, klatki schodowe, schody, korytarze, sanitariaty, kuchnie, sala konferencyjna, pomieszczenia pomocnicze. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych w budynku Młynarska 48: piętro 2 oraz w budynku Młynarska 46: kondygnację -1, parter, 1 piętro, 2 piętro, dwa wejścia: główne i dodatkowe służbowe wejście na zaplecze budynku, schody wejściowe zewnętrzne do Biura, podjazd dla osób niepełnosprawnych. Budynki są połączone; pomiędzy budynkami można przemieszczać się bez wychodzenia na zewnątrz. Wykonawca będzie świadczył usługi przy zastosowaniu własnego sprzętu, materiałów oraz własnych środków czystości spełniających normy sanitarno - epidemiologiczne oraz posiadających atesty PZH. Usługi sprzątania będą świadczone w dniach pracy Zamawiającego, do godz. 8.00 i od godz. 16.00. W ramach zawartej umowy Wykonawca będzie wykonywał mycie okien (szyb, ram okiennych i parapetów) oraz mycie innych powierzchni szklanych w pomieszczeniach Zamawiającego (drzwi, ściany, elementy dachu, inne elementy szklane) o metrażu wynoszącym łącznie ok. 667m2. Z uwagi na fakt, iż nie można określić ilości oraz zakresu zleceń mycia okien i innych powierzchni szklanych (jest to uzależnione m. in. od warunków pogodowych), Wykonawca będzie wykonywał w/w prace na podstawie odrębnych zleceń. Przewidywana ilość zleceń mycia powierzchni szklanych to nie mniej niż dwa i nie więcej niż cztery, w czasie trwania umowy. Wartość każdego zlecenia stanowić będzie iloczyn metrów kwadratowych umytych (zgodnie ze zleceniem) powierzchni szklanych oraz ryczałtowej ceny jednostkowej określonej w formularzu ofertowym (tabela B). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy wymagany zakres prac, został określony w ZAŁĄCZNIKU 1 DO SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach