Przetargi.pl
Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-137 Lublin, Marii Koryznowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081466 53 00 , fax. 081 466 53 01
  • Data zamieszczenia: 2021-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    Marii Koryznowej 2 d
    20-137 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081466 53 00, fax. 081 466 53 01
    REGON: 41654130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.lublin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka pomocy Rodzinie w Lublinie w 2021 roku, przy użyciu własnych środków czystości, dezynfekcyjnych, materiałów, sprzętu i maszyn czyszczących oraz transportu.Zamówienie jest podzielone na 4 części. W zakres usługi wchodzą: Czynności wykonywane codziennie: a. zamiatanie podłóg; b. odkurzanie wykładzin i dywanów; c. ścieranie podłóg na mokro; d. ścieranie kurzu z mebli biurowych; e. opróżnianie koszy na śmieci; f. zmywanie podłóg w toaletach środkami dezynfekcyjnymi, g. czyszczenie i dezynfekcja muszli klozetowych płynnymi i punktowymi żelami do wc; h. mycie zlewów i czyszczenie dostosowanymi detergentami; i. utrzymanie w czystości glazury w toaletach; j. utrzymywanie w czystości parapetów okiennych, balkonów, korytarzy, klatek schodowych tj. całości pomieszczeń będących w użytkowaniu MOPR; k. uzupełnianie dozowników mydła, ręczników oraz papieru toaletowego w oparciu o artykuły dostarczone przez Zamawiającego; Czynności wykonywane okresowo: a. mycie okien - 2 x w roku; b. pranie firan - 1 x w roku (dotyczy gabinetu Dyrektora przy ul. Koryznowej 2d); c. mycie drzwi – 2 x w roku; d. odkurzanie i mycie kaloryferów – 1 x w roku. e. pranie wykładzin dywanowych – wg potrzeb. Szczegółowy zakres usługi opisany jest w załącznikach nr 1.1. – 1.4 Wycena Wykonawcy oraz w załącznikach nr 2.1. – 2.4. Wykaz obiektów w poszczególnych obszarach (częściach) zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach