Przetargi.pl
Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-137 Lublin, Marii Koryznowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081466 53 00, , fax. 081 466 53 01
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    Marii Koryznowej 2 d
    20-137 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081466 53 00, , fax. 081 466 53 01
    REGON: 41654130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.lublin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka pomocy Rodzinie w Lublinie w 2020 roku, przy użyciu własnych środków czystości, dezynfekcyjnych, materiałów, sprzętu i maszyn czyszczących oraz transportu. Szczegółowy zakres usługi opisany jest w załącznikach: nr 1.1. Wycena Wykonawcy oraz nr 2.1. Wykaz obiektów. W zakres usługi wchodzą: Czynności wykonywane codziennie: a. zamiatanie podłóg; b. odkurzanie wykładzin i dywanów; c. ścieranie podłóg na mokro; d. ścieranie kurzu z mebli biurowych; e. opróżnianie koszy na śmieci; f. zmywanie podłóg w toaletach środkami dezynfekcyjnymi, g. czyszczenie i dezynfekcja muszli klozetowych płynnymi i punktowymi żelami do wc; h. mycie zlewów i czyszczenie dostosowanymi detergentami; i. utrzymanie w czystości glazury w toaletach; j. utrzymywanie w czystości parapetów okiennych, balkonów, korytarzy, klatek schodowych tj. całości pomieszczeń będących w użytkowaniu MOPR; k. uzupełnianie dozowników mydła, ręczników oraz papieru toaletowego w oparciu o artykuły dostarczone przez Zamawiającego; Czynności wykonywane okresowo: a. mycie okien - 2 x w roku; b. pranie firan i zasłon - 2 x w roku (przed świętami Wielkanocnymi i Bożego Narodzenia); c. mycie drzwi – 2 x w roku; d. mycie lamp i oświetlenia - 1 x w roku; e. odkurzanie i mycie kaloryferów – 1 x w roku. f. pranie wykładzin dywanowych – wg potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 niniejszej SIWZ (Załącznik Nr 5). 2. Formularz „Oferta” oraz Wycena Wykonawcy załącznik nr 1.1. 3. Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 11.7. IDW; 4. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 11.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach