Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji ogłasza przetarg
- Adres: 00-032 Warszawa, Przeskok
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (+48 22) 101-4600, , fax. 22 3767801
- Data zamieszczenia: 2020-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
Przeskok 2
00-032 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (+48 22) 101-4600, , fax. 22 3767801
REGON: 14027840000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipold.aotm.gov.pl/index.php/zamowienia-publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji – przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis warunków świadczenia usługi oraz zakres określa załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikiem, dalej: OPZ oraz załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy. 2. Zamawiający przewiduje prawo opcji I – polegające na możliwości zlecania dodatkowych podobnych usług nie objętych zamówieniem podstawowym (za które to czynności sprzątania będzie wypłacane poza comiesięczną zryczałtowaną kwotą za zamówienie podstawowe – określona kwota za zlecone i wykonane konkretne ilości sztuk lub m2 – zgodnie z cenami przedstawionymi w ofercie, na podstawie dodatkowych pozycji na fakturze VAT). 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji II – (polegające na powtórzeniu tożsamych usług co zamówienie podstawowe), w tym celu może przedłużyć okres obowiązywania umowy maksymalnie o kolejne 12 miesięcy albo do momentu wyczerpania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Decyzja o zwiększeniu zamówienia lub/i wydłużeniu trwania umowy o kolejne maksymalnie 12 miesięcy podjęta zostanie przez Zamawiającego w zależności od potrzeb. Skorzystanie z prawa opcji (zarówno opcji nr I jak i nr II) jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Jakkolwiek na potrzeby niniejszego postępowania wartość zamówienia oraz wartość oferty ma zostać kalkulowana w oparciu o sumę cen w ilościach podstawowych (minimalnych) oraz wartości maksymalnych zamówień opcjonalnych, to wynagrodzenie wypłacane przez Zamawiającego w ramach zamówienia odpowiadać będzie równowartości rzeczywiście świadczonych usług. Ceny jednostokowe (miesięczny ryczałt) wpłacane w ramach prawa opcji II będą takie same jak w zamówieniu podstawowym – określone na podstawie formularza ofertowego. Ceny jednostokowe wpłacane w ramach prawa opcji I będą określone na podstawie formularza ofertowego – będą obowiązywać w całym okresie trwania umowy. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy oraz terenu zewnętrznego wokół budynku przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15 w Warszawie.
Dodano: 2024-03-26 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19.
Dodano: 2024-03-26 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości, transportu wewnątrzszpitalnego, usługi dodatkowe i pomocowe w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu biur i innych pomieszczeń w Sieć Badawcza Łukasiewicz – Warszawskim Instytucie Technologicznym
Dodano: 2024-03-21 - Utrzymanie porządku i czystości na m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek Rejon Terenów Publicznych
Dodano: 2024-03-18 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach prokuratur okręgu płockiego
Dodano: 2024-03-15 - "Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych obiektu Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddział w Poznaniu"
Dodano: 2024-03-13 - Kompleksowa usługa sprzątania oraz mycia okien wraz z ramami w okresie od 01.04.2024-31.12.2024 w budynku Urzędu Miasta przy al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 95 w Markach
Dodano: 2024-03-13 - Dozór i sprzątanie obiektu Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie
Dodano: 2024-03-11 - Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie
Dodano: 2024-03-09