Przetargi.pl
Usługa kompleksowego sprzątania i fizycznej ochrony obiektów kontenerowej szkółki leśnej w Miłogostowicach 1B

Nadleśnictwo Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. Pawicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8767020, 8767021 , fax. 768 767 020
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Legnica
    ul. Pawicka 4
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8767020, 8767021, fax. 768 767 020
    REGON: 93102397728001
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego sprzątania i fizycznej ochrony obiektów kontenerowej szkółki leśnej w Miłogostowicach 1B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania i fizycznej ochrony obiektów kontenerowej szkółki leśnej w Miłogostowicach 1B. Zamówienie obejmuje łączne świadczenie przez jednego Wykonawcę usług sprzątania i fizycznej ochrony, opisanych odpowiednio w SIWZ jako części A i B. Od każdego Wykonawcy wymaga się złożenia jednej - łącznej oferty, obejmującej wszystkie części zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym określonym w SIWZ, tj. łącznie na część A i B. Część A - SPRZĄTANIE, obejmuje: Zamówienie dotyczy usługi sprzątania pomieszczeń w budynku administracyjno-socjalno-produkcyjnym kontenerowej szkółki leśnej w Miłogostowicach 1B. Usługa sprzątania dotyczy wyłącznie części administracyjnej oraz socjalnej budynku. Sprzątanie winno być wykonywane w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Wykonawca dokonuje nw. czynności: - własnym sprzętem ręcznym i mechanicznym (odkurzacz, wózki do sprzątania) - zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe i worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, - przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem, - Wykonawca będzie odnotowywał w rejestrze złożonym w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu wszelkie powstałe uszkodzenia urządzeń i umeblowania w poszczególnych pomieszczeniach budynku - Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, - Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usługi. Usługa obejmuje sprzątanie niżej wymienionych pomieszczeń: - laboratorium; - biuro; - kuchni na parterze i na I piętrze; - sala konferencyjno- edukacyjna; - toalet; -szatni; - korytarzy z wiatrołapami; - klatki schodowej. Szczegółowy zakres i harmonogram prac dotyczących sprzątania pomieszczeń zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Część „B” – FIZYCZNA OCHRONA, obejmuje: Przedmiotem zamówienia w zakresie części B - jest fizyczna ochrona obiektów kontenerowej szkółki leśnej w Miłogostowicach 1B, oddział 274 o, obręb Legnica o powierzchni 6,11 ha oraz mienia znajdującego się w obiekcie i w jego otoczeniu w granicach ogrodzenia (m.in. budynek administracyjno-produkcyjno- socjalny, wiata drewniana, tunele foliowe, budynek chłodni, budynek garażowo- magazynowy, linia technologiczna, ciągniki, wózki widłowe, pługi, deszczownia, palety stalowe, polowe ramiona deszczujące. Szczegółowy wykaz obiektów do ochrony będzie załącznikiem do umowy). Powierzchnia jest ogrodzona siatką o wysokości 1,8 m. W ogrodzeniu znajduje się 5 bram i 2 furtki. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony mienia według następujących warunków: 1) Zamawiający zapewnia ochronę obiektu w dni robocze- od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00. 2) Wykonawca zapewnia ochronę obiektu - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 15: 00 do godz. 7:00 oraz całodobowo w soboty, niedziele , święta i dni wolne od pracy u Zamawiającego. Szczegółowy opis obiektów i sprzętów oraz zakres ochrony zawierają załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. 3. W formularzu ofertowym, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1, Wykonawca przedstawi cenę ryczałtową za realizację zamówienia dla części A - sprzątanie i części B ochronę, liczoną według sposobu obliczania ceny podanego w rozdz. 13 SIWZ, w tym: 1) Sprzątanie dwa razy w tygodniu pomieszczeń opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ Tabeli nr 1, tj. laboratorium, biuro, kuchnia parter, toalety, szatnia męska z toaletą i prysznicem, korytarze i wiatrołapy. Wykonawca obliczy cenę ryczałtową za cały okres obowiązywania Umowy (36 m-cy) licząc zakres według powierzchni i specyfikacji zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ. 2) Sprzątanie dwa razy w tygodniu szatni damskiej z przedsionkiem, toaletą, prysznicami i suszarnią odzieży w okresie od marca do listopada (9 miesięcy) według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ Tabeli nr 2. Wykonawca obliczy cenę ryczałtową za cały okres obowiązywania Umowy (36 m-cy) licząc zakres według powierzchni i specyfikacji zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ. 3) Sprzątanie sali konferencyjno-edukacyjnej, kuchni, toalety i korytarza z klatką schodową i szatnią znajdujących się na I piętrze budynku według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ Tabeli nr 3. Czynności wykonywane trzy razy w miesiącu oraz dodatkowo w razie konieczności przed i po naradach. Termin sprzątania będzie ustalany z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości sprzątań w stosunku do zapotrzebowania określonego w niniejszej Specyfikacji. 4) Fizyczna ochrona obiektów - Wykonawca przedstawi wynagrodzenie ryczałtowe przy założeniu 20 264 godzin dozorowania w okresie obowiązywania umowy (36 miesięcy), uwzględniając wszelkie dodatki za pracę w nocy i święta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości 10 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach