Przetargi.pl
Usługa kompleksowego sprzątania budynku oraz terenu przylegającego do budynku Urzędu Skarbowego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Legionów 7

Urząd Skarbowy w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Legionów 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7659040 , fax. 022 7659099
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Legionów 7 7
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7659040, fax. 022 7659099
    REGON: 01203781500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego sprzątania budynku oraz terenu przylegającego do budynku Urzędu Skarbowego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Legionów 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe sprzątanie budynku oraz terenu przylegającego do budynku Urzędu Skarbowego w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Legionów 7, w tym: codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz toalet o łącznej powierzchni 1.305,10 m2; codzienne uzupełnianie dozowników do mydła, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego; sprzątanie magazynów, archiwów raz w miesiącu; mycie okien o powierzchni 411 m2 (raz na pół roku); pranie wykładzin dywanowych o powierzchni 775,70 m2 (raz na pół roku); maszynowe czyszczenie podłóg z gresu (raz na kwartał); codzienne sprzątanie posesji urzędu (w tym pielęgnacja zieleni); dyżur konserwatora; dyżur osoby na tzw. serwisie dziennym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiającego: Nr 65 10101010 016678 139120 0000 NBP O/O Warszawa z adnotacją: Wadium- 1414/OL/25/PN-1/2012.4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt.3) zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu chyba, że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach