Przetargi.pl
Usługa Inżyniera Kontraktu w ramach: Zadanie nr 1: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: „Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT. Zadanie nr 2: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: „Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT.

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2020-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa Inżyniera Kontraktu w ramach: Zadanie nr 1: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: „Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT. Zadanie nr 2: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: „Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: „Modernizacja budynku przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Zawierciu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT. 1. Usługa Inżyniera Kontraktu obejmować będzie: 1. Bieżące zarządzanie projektem i nadzór nad całym projektem oraz kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego, formalno - prawnego, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, budżetem, zawartą umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym oraz aktualnymi przepisami krajowymi i Unii Europejskiej: a) terminowe sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji na aktualnych wzorach, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie, procedur, standardów, instrukcji oraz innych obowiązujących dokumentów; b) monitorowanie realizacji projektu w celu osiągnięcia wskaźników określonych we wniosku o dofinansowanie, w tym w szczególności: monitorowanie i raportowanie postępów realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu; c) czuwanie nad jakością, prawidłową i terminową realizacją projektu, w tym zgodnością realizacji zadań z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu, jego harmonogramem, budżetem oraz umową o dofinansowanie; d) nadzór nad terminowością założonych działań - m.in. promocji, realizacji projektu; e) przygotowanie harmonogramu realizacji projektu oraz realizacja projektu zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym wynikającym z wniosku o dofinansowanie projektu, a w razie potrzeb przygotowanie dokumentów niezbędnych do wprowadzenia zmian w harmonogramie; f) sporządzanie wynikłych ze zgłoszonych i zaakceptowanych przez IZ RPO WSL 2014-2020 zmian wniosku aplikacyjnego do aneksu do umowy o dofinansowanie; g) nadzór i kontrola nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu oraz z wytycznymi w tym zakresie; h) poddanie się kontroli prowadzonej przez właściwe organy i instytucje w zakresie realizacji projektu; i) obecność podczas kontroli projektu oraz czynne współuczestniczenie w realizacji wniosków pokontrolnych; j) współpraca z instytucją wdrażającą w zakresie: przekazywania wszelkich informacji i dokumentów dotyczących projektu we wskazanym przez RPO WSL 2014-2020 zakresie i terminach; k) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach opóźnienia realizacji projektu w porównaniu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie lub niezrealizowaniu projektu oraz proponowanie działań zaradczych; l) uczestnictwo w spotkaniach, konferencjach, dotyczących realizacji projektu, na każde wezwanie Zamawiającego; m) opracowywanie projektów dokumentów związanych z realizacją projektu. Wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotowego projektu sporządzone przez Inżyniera Kontraktu muszą być uzgadniane z Zamawiającym; n) sporządzanie dla potrzeb Zamawiającego kwartalnych sprawozdań z przebiegu realizacji projektu, wykonywania zadań i obowiązków nałożonych na Inżyniera Kontraktu, i przedstawieniu ich Zamawiającemu, do dnia 5 każdego miesiąca, następującego po okresie sprawozdawczym; o) przekazanie Zamawiającemu po rozliczeniu projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu w wersji papierowej i elektronicznej o ile takie uzyskał w trakcie świadczenia usługi. 2. Wykonywanie usług administracyjno – rozliczeniowych, w tym zwłaszcza: a) nadzór nad wydatkami dotyczącymi realizacji projektu oraz nad spójnością projektu w aspekcie zarządzania finansami zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu; b) nadzór nad obsługą finansową i rachunkową projektu, w tym koordynacja rozliczeń finansowych; c) dokonywanie rozliczeń okresowych projektu (przygotowanie wniosków o płatność pośrednią, wniosków zaliczkowych, sprawozdań), dokonanie rozliczenia końcowego projektu (wniosek o płatność końcową, raport końcowy). Rozliczenie projektu musi być zgodnie z aktualnymi wytycznymi i wymogami RPO WSL 2014-2020. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wniosku o płatność pośrednią, wniosku zaliczkowego, sprawozdania oraz wniosku o płatność końcową celem akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych przed datą upływu terminu złożenia wniosku określonego w harmonogramie płatności i zgodnego z umową o dofinansowanie; d) sporządzanie niezbędnych załączników do wniosków o płatność pośrednią, wniosków zaliczkowych w wersji papierowej i elektronicznej. Załączniki muszą być zgodne z aktualnymi wytycznymi i wymogami RPO WSL 2014-2020; e) wprowadzanie danych i składanie dokumentów za pośrednictwem systemu LSI RPO WSL 2014-2020; f) przygotowywanie treści opisu faktur i innych dokumentów księgowych do wypłaty; g) sporządzanie planu finansowego projektu; h) weryfikacja zgodności wydatków z wydatkami zapisanymi we wniosku oraz ich kwalifikowania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 19 lipca 2017 r; i) monitoring budżetu projektu, zgodnie z wymogami RPO WSL 2014-2020; j) realizacja obowiązków administracyjno-rozliczeniowych, związanych z projektem w tym przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian do umowy o dofinansowanie projektu zgodnie z wymogami RPO WSL 2014-2020; k) uzgodnienie z RPO WSL 2014-2020 wzorów wszystkich dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji projektu; l) kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem robót; m) przygotowanie projektu do kontroli zewnętrznych pod względem dokumentacyjnym; n) doradztwo prawne w sprawie koniecznych do rozwiązania kwestii związanych ściśle z realizowanym projektem; o) uczestnictwo w spotkaniach dotyczących realizacji projektu, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie maksimum 2 dni od momentu wysłania Wykonawcy mailem powiadomienia na adres mailowy wskazany w umowie (Zamawiający uzyska telefoniczne potwierdzenie otrzymania maila od Wykonawcy); p) przesyłanie Zamawiającemu na adres mailowy wyjaśnień dotyczących realizacji projektu w terminie maksimum 2 dni od momentu wysłania mailem powiadomienia Wykonawcy na adres mailowy wskazany w umowie (Zamawiający uzyska telefoniczne potwierdzenie otrzymania maila od Wykonawcy); q) dostępność telefoniczna i mailowa w godzinach pracy Urzędu (Wykonawca wyznaczy do kontaktów telefonicznych i mailowych jedną osobę z ramienia Wykonawcy). 3. Szczegółową koncepcję i warunki realizacji projektu określa w szczególności umowa o dofinansowanie wraz z załącznikami, która będzie przekazana przez Zamawiającego, oraz inne dokumenty i wytyczne krajowe oraz wspólnotowe. 4. Czynności, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w ramach umówionego wynagrodzenia. 5. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca usunie wszelkie zgłoszone przez Zamawiającego wady (tj. błędy oraz innego rodzaju niezgodności w stosunku do wymagań określonych w umowie, wszelkie wady fizyczne lub prawne dokumentacji zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie albo wynikający z przeznaczenia dokumentacji, w tym rozwiązania niezgodne z parametrami ustalonymi w normach i przepisach technicznych) dotyczące odebranych od Wykonawcy dokumentów; 6. Wykonanie przez Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji nie wyłącza uprawnień ustawowych Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne, w szczególności do dzieł i utworów, które powstaną w wykonaniu umowy. 7. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę. 8. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT. 9. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71541000-2 Usługi zarządzania projektem budowlanym 72224000-1 Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem Zadanie nr 2: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: „Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT. 1. Usługa Inżyniera Kontraktu obejmować będzie: 1) Bieżące zarządzanie projektem i nadzór nad całym projektem oraz kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego, formalno - prawnego, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, budżetem, zawartą umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym oraz aktualnymi przepisami krajowymi i Unii Europejskiej: a) terminowe sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji na aktualnych wzorach, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie, procedur, standardów, instrukcji oraz innych obowiązujących dokumentów; b) monitorowanie realizacji projektu w celu osiągnięcia wskaźników określonych we wniosku o dofinansowanie, w tym w szczególności: monitorowanie i raportowanie postępów realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu; c) czuwanie nad jakością, prawidłową i terminową realizacją projektu, w tym zgodnością realizacji zadań z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu, jego harmonogramem, budżetem oraz umową o dofinansowanie; d) nadzór nad terminowością założonych działań - m.in. promocji, realizacji projektu; e) przygotowanie harmonogramu realizacji projektu oraz realizacja projektu zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym wynikającym z wniosku o dofinansowanie projektu, a w razie potrzeb przygotowanie dokumentów niezbędnych do wprowadzenia zmian w harmonogramie; f) sporządzanie wynikłych ze zgłoszonych i zaakceptowanych przez IZ RPO WSL 2014-2020 zmian wniosku aplikacyjnego do aneksu do umowy o dofinansowanie; g) nadzór i kontrola nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu oraz z wytycznymi w tym zakresie; h) poddanie się kontroli prowadzonej przez właściwe organy i instytucje w zakresie realizacji projektu; i) obecność podczas kontroli projektu oraz czynne współuczestniczenie w realizacji wniosków pokontrolnych; j) współpraca z instytucją wdrażającą w zakresie: przekazywania wszelkich informacji i dokumentów dotyczących projektu we wskazanym przez RPO WSL 2014-2020 zakresie i terminach; k) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach opóźnienia realizacji projektu w porównaniu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie lub niezrealizowaniu projektu oraz proponowanie działań zaradczych; l) uczestnictwo w spotkaniach, konferencjach, dotyczących realizacji projektu, na każde wezwanie Zamawiającego; m) opracowywanie projektów dokumentów związanych z realizacją projektu. Wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotowego projektu sporządzone przez Inżyniera Kontraktu muszą być uzgadniane z Zamawiającym; n) sporządzanie dla potrzeb Zamawiającego kwartalnych sprawozdań z przebiegu realizacji projektu, wykonywania zadań i obowiązków nałożonych na Inżyniera Kontraktu, i przedstawieniu ich Zamawiającemu, do dnia 5 każdego miesiąca, następującego po okresie sprawozdawczym; o) przekazanie Zamawiającemu po rozliczeniu projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu w wersji papierowej i elektronicznej o ile takie uzyskał w trakcie świadczenia usługi. 2) Wykonywanie usług administracyjno – rozliczeniowych, w tym zwłaszcza: a) nadzór nad wydatkami dotyczącymi realizacji projektu oraz nad spójnością projektu w aspekcie zarządzania finansami zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu; b) nadzór nad obsługą finansową i rachunkową projektu, w tym koordynacja rozliczeń finansowych; c) dokonywanie rozliczeń okresowych projektu (przygotowanie wniosków o płatność pośrednią, wniosków zaliczkowych, sprawozdań), dokonanie rozliczenia końcowego projektu (wniosek o płatność końcową, raport końcowy). Rozliczenie projektu musi być zgodnie z aktualnymi wytycznymi i wymogami RPO WSL 2014-2020. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wniosku o płatność pośrednią, wniosku zaliczkowego, sprawozdania oraz wniosku o płatność końcową celem akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych przed datą upływu terminu złożenia wniosku określonego w harmonogramie płatności i zgodnego z umową o dofinansowanie; d) sporządzanie niezbędnych załączników do wniosków o płatność pośrednią, wniosków zaliczkowych w wersji papierowej i elektronicznej. Załączniki muszą być zgodne z aktualnymi wytycznymi i wymogami RPO WSL 2014-2020; e) wprowadzanie danych i składanie dokumentów za pośrednictwem systemu LSI RPO WSL 2014-2020; f) przygotowywanie treści opisu faktur i innych dokumentów księgowych do wypłaty; g) sporządzanie planu finansowego projektu; h) weryfikacja zgodności wydatków z wydatkami zapisanymi we wniosku oraz ich kwalifikowania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 19 lipca 2017 r; i) monitoring budżetu projektu, zgodnie z wymogami RPO WSL 2014-2020; j) realizacja obowiązków administracyjno-rozliczeniowych, związanych z projektem w tym przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian do umowy o dofinansowanie projektu zgodnie z wymogami RPO WSL 2014-2020; k) uzgodnienie z RPO WSL 2014-2020 wzorów wszystkich dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji projektu; l) kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem robót; m) przygotowanie projektu do kontroli zewnętrznych pod względem dokumentacyjnym; n) doradztwo prawne w sprawie koniecznych do rozwiązania kwestii związanych ściśle z realizowanym projektem; o) uczestnictwo w spotkaniach dotyczących realizacji projektu, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie maksimum 2 dni od momentu wysłania Wykonawcy mailem powiadomienia na adres mailowy wskazany w umowie (Zamawiający uzyska telefoniczne potwierdzenie otrzymania maila od Wykonawcy); p) przesyłanie Zamawiającemu na adres mailowy wyjaśnień dotyczących realizacji projektu w terminie maksimum 2 dni od momentu wysłania mailem powiadomienia Wykonawcy na adres mailowy wskazany w umowie (Zamawiający uzyska telefoniczne potwierdzenie otrzymania maila od Wykonawcy); q) dostępność telefoniczna i mailowa w godzinach pracy Urzędu (Wykonawca wyznaczy do kontaktów telefonicznych i mailowych jedną osobę z ramienia Wykonawcy). 2. Szczegółową koncepcję i warunki realizacji projektu określa w szczególności umowa o dofinansowanie wraz z załącznikami, która będzie przekazana przez Zamawiającego, oraz inne dokumenty i wytyczne krajowe oraz wspólnotowe. 3. Czynności, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w ramach umówionego wynagrodzenia. 4. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca usunie wszelkie zgłoszone przez Zamawiającego wady (tj. błędy oraz innego rodzaju niezgodności w stosunku do wymagań określonych w umowie, wszelkie wady fizyczne lub prawne dokumentacji zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie albo wynikający z przeznaczenia dokumentacji, w tym rozwiązania niezgodne z parametrami ustalonymi w normach i przepisach technicznych) dotyczące odebranych od Wykonawcy dokumentów; 5. Wykonanie przez Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji nie wyłącza uprawnień ustawowych Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne, w szczególności do dzieł i utworów, które powstaną w wykonaniu umowy. 6. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę. 7. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla poddziałania 10.3.1. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych - ZIT. 8. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71541000-2 Usługi zarządzania projektem budowlanym 72224000-1 Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71541000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla każdego zadania). Uwaga W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach