Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji projektu pn.: "Nowoczesna szkoła – modernizacja i doposażenie pracowni, laboratoriów i sal dydaktycznych szkół powiatu mikołowskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego, Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2017-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury
    43190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji projektu pn.: "Nowoczesna szkoła – modernizacja i doposażenie pracowni, laboratoriów i sal dydaktycznych szkół powiatu mikołowskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego, Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji projektu pn.: "Nowoczesna szkoła – modernizacja i doposażenie pracowni, laboratoriów i sal dydaktycznych szkół powiatu mikołowskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego, Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego - ZIT, w tym w szczególności nadzór techniczny nad robotami budowlanymi i jakością ich wykonania, nadzór nad całością dokumentacji sporządzonej przez wnioskodawcę, zarządzenia finansowe zadania, sprawowanie kontroli prawidłowości stosowania procedur unijnych oraz dopełnienia w tym zakresie wszelkich formalności wymaganych przepisami prawa, sporządzenie sprawozdań oraz realizacja rozliczeń zgodnie z wytycznymi projektu. Wartość projektu wynosi 3 005 784,49 zł. Inżynier Kontraktu będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami. Terytorium realizacji zamówienia: Zamówienie obejmuje terytorium obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego tj. - Powiat Mikołowski - Gminy Powiatu Mikołowskiego: Mikołów, Łaziska Górne, Ornontowice Usługi będą wykonywane w szczególności w następujących zakresach: 1) Audyt dokumentacji wykonanej na etapie przygotowawczym realizacji Projektu, w tym aktualizacja kosztorysów inwestorskich w celu określenia aktualnej wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia w ramach prowadzonych w projekcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający posiada dokumentację projektową wraz z kosztorysami inwestorskim i przedmiarami robót sporządzoną na stan obowiązujący w miesiącu marcu 2016 roku. 2) Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnych do realizacji Projektu zwłaszcza dot. następujących obszarów inwestycyjnych: a) wykonania robót remontowo - budowlanych w 20 pracowniach kształcenia zawodowego; b) wykonania robót adaptacyjnych, instalacyjnych (instalacje elektryczne) w 16 pracowniach kształcenia zawodowego; c) zakupu doposażenia, środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych w 20 pracowniach kształcenia zawodowego d) promocji projektu, w tym wykonania 6 tablic informacyjnych, oznakowania pracowni i sal oraz środków trwałych 3) Nadzór nad wykonaniem prac remontowo – budowlanych i adaptacyjnych oraz prowadzenie i nadzór nad dokumentacją oraz przekazaniem infrastruktury do użytkowania Zamawiającemu, w tym w szczególności: 3.1) bieżący nadzór prowadzonych przez wykonawców prac remontowo-budowlanych i adaptacyjnych w następujących szkołach: Zespół Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, Zespół Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych; 3.2) prowadzenie w imieniu Zamawiającego nadzoru od strony organizacyjnej i technicznej na etapie wykonawstwa i odbioru prac projektu (w tym pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru), 4) Nadzór nad procesem doposażania pracowni kształcenia w następujących szkołach: Zespół Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, Zespół Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych. 5) Realizację zadań w zakresie rozliczenia finansowego i sprawozdawczości dla Projektu z Instytucją Zarządzającą zgodnie z wytycznymi dla projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71541000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: X. Wymagania dotyczące wadium. 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4000 zł (słownie: czterytysiącezłotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 14.04.2017 r. do godz.9:30. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5.Pozostałe formy wadium należy złożyć ,w oryginale, do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 14.04.2017 r. do godz.930.W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/Zamawiającego należy wpisać : Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą przy: ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów 7.Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; 12.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1,oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach