Przetargi.pl
Usługa Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Termomodernizacja budynku głównego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie”

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 64100 Leszno, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 296 058 , fax. 655 296 076
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego
    ul. Adama Mickiewicza 5
    64100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 296 058, fax. 655 296 076
    REGON: 41112335100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Termomodernizacja budynku głównego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi Inżyniera Kontraktu w ramach projektu „Termomodernizacja budynku głównego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie”. Obowiązki Inżyniera Kontraktu i Etapy realizacji zamówienia 1. ETAP I – przedinwestycyjny – do obowiązków IK należeć będzie: a) odebranie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej składającej się z projektów budowlano-wykonawczych, dokumentacji kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, b) przygotowanie i zorganizowanie w imieniu Zamawiającego przetargu nieograniczonego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U z 2015 poz. 2116 ze zm.), c) odebranie od Zamawiającego kopii kosztorysu ofertowego wraz z kopią umowy z Wykonawcą robót budowlanych w terminie 7 dni od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, d) sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz weryfikację dokumentacji pod katem wzajemnej zgodności składających się na nią opracowań, e) wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych przed rozpoczęciem prac opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie robót budowlanych i przedłożenie go Zamawiającemu do akceptacji, f) powołanie Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich wymaganych branżach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, 2. ETAP II – realizacja robót – do obowiązków IK należeć będzie: a) Inżynier Kontraktu przekazuje Wykonawcy robót budowlanych plac budowy w imieniu Zamawiającego, b) powiadamia właściwy organ nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie, c) Inżynier Kontraktu kontroluje jakość materiałów, weryfikuje i zatwierdza wszelkie źródła pozyskiwania materiałów i wszystkich elementów przewidzianych w realizacji inwestycji w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej oraz STWiOR, d) Inżynier Kontraktu ma obowiązek podjąć decyzję w sprawie zatwierdzenia jakości materiałów w okresie nie dłuższym niż 3 dni robocze, od przedstawienia ich przez Wykonawcę robót do akceptacji, e) Inżynier Kontraktu decyduje o dopuszczeniu do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi Wykonawcy, przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej i STWiOR a także w przepisach BHP i p/poż, f) Inżynier Kontraktu podejmuje decyzje we wszystkich sprawach związanych z interpretacją Dokumentacji Projektowej, STWiOR oraz w sprawach właściwej interpretacji prawnej wszelkich zaistniałych faktów i zdarzeń przy realizacji robót, a także terminowego udzielania odpowiedzi, g) Inżynier kontraktu pełni swoją funkcję przy pomocy Zespołu, którym kieruje i za pracę którego odpowiada, h) Inżynier Kontraktu zapewnia pobyt osób przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót budowlanych w czasie odpowiadającym wykonaniu i rozliczeniu poszczególnych elementów zadań robót, i) Inżynier Kontraktu realizuje zadania wynikające z Nadzoru Inwestorskiego, wydaje polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski dla Wykonawcy wyłącznie na piśmie, j) powołani przez Inżyniera Kontraktu Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień, które określone są w art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane, k) W trakcie realizacji robót Inżynier Kontraktu nadzoruje realizację robót zgodnie z szczegółowym harmonogramem rzeczowo – finansowym oraz dba o ewentualne uaktualnienia harmonogramu, l) Inżynier Kontraktu ma prawo wstrzymać płatności faktur o ile Wykonawca robót budowlanych nie przedstawi uaktualnionego harmonogramu robót w czasie określonym przez Inżyniera Kontraktu, m) Inżynier kontraktu weryfikuje czy Podwykonawcy zatrudnieni przez Wykonawcę robót budowlanych wykonują rzeczywiście takie prace, które Wykonawca deklarował w swojej ofercie jako prace planowane przez nich do podzlecenia. W przypadku podzlecenia przez Wykonawcę innych prac dla podwykonawstwa Inżynier Kontraktu wnioskuje do Zamawiającego o wyrażenie zgody na jego zatrudnienie, n) w przypadku konieczności przesunięcia terminu wykonania robót Inżynier Kontraktu analizuje wszystkie zaistniałe fakty i przedstawia Zamawiającemu uzasadnienie do przesunięcia terminu zakończenia realizacji robót budowlanych, o) Inżynier kontraktu kontroluje i dba o należytą jakość wykonywanych robót przez Wykonawcę robót budowlanych, sprawdza pracę i wszelkie roboty oraz powiadamia ich o wszelkich stwierdzonych wadach usterkach i uchybieniach. p) Inżynier kontraktu zobowiązany jest do: • kontrolowania wykonanych robót w zakresie zgodności z rysunkami, specyfikacjami i warunkami umowy, • zlecenia jeżeli trzeba odsłonięcia ukończonych robót lub usunięcia i zastąpienia właściwymi materiałami, • dokonywania obmiarów dla określenia wartości robót, • uczestniczeniu w odbiorach robót zanikających, • badania i pomiarów ukończonych robót, • wydawania okresowych raportów postępu robót, • wystawiania przejściowych Świadectw płatności, inspekcji placu budowy sprawdzających jakość wykonania, q) Inżynier Kontraktu ma obowiązek uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, r) Inżynier Kontraktu kontroluje prowadzenie Dziennika Budowy, s) Inżynier Kontraktu organizuje narady co najmniej jeden raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego z udziałem Wykonawcy robót budowlanych, Inspektorów Nadzoru i przedstawicieli Zamawiającego, t) Inżynier Kontraktu organizuje pracę Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego tak aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót budowlanych, u) Inżynier Kontraktu winien upewnić się przed rozpoczęciem prac, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa, v) Inżynier Kontraktu weryfikuje faktury oraz protokoły odbioru wystawione przez Wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym. w) Inżynier Kontraktu wydając decyzje niosące konsekwencje finansowe i terminowe musi każdorazowo uzyskać zgodę Zamawiającego, x) Inżynier Kontraktu prowadzi całość spraw dotyczących osób trzecich w uzgodnieniu z Zamawiającym i z Władzami Terenowymi, współpracuje z administracją dróg w zakresie prawidłowego utrzymania dróg w rejonie budowy. 3. ETAP III – odbiór robót - do obowiązków IK należeć będzie: a) Inżynier Kontraktu po zgłoszeniu przez Wykonawcę zakończenia prac przeprowadzi Odbiór Wewnętrzny i sporządzi listę usterek z wyznaczeniem czasu do ich usunięcia, b) kompletuje 2 egzemplarze dokumentacji powykonawczej z wszystkimi niezbędnymi rysunkami, sprawdza kompletność i prawidłowość operatu kolaudacyjnego i przedkłada go Zamawiającemu, c) sprawdza ostateczną kwotę należną Wykonawcy oraz ustala ewentualne korekty wyliczeń, d) wyznacza ostateczny termin Odbioru Końcowego Robót i powiadamia o tym wszystkie zainteresowane strony, e) Inżynier Kontraktu uczestniczy w Odbiorze Końcowym Robót i przygotowuje protokół z tego odbioru, f) wystąpi w imieniu Zamawiającego do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji – pozwolenie na użytkowanie. 4. ETAP IV – rozliczenie środków finansowych - do obowiązków IK należeć będzie: a) Inżynier Kontraktu aktualizuje harmonogram rzeczowo finansowy do jednostki współfinansującej , b) przygotuje dla Zamawiającego dokumenty będące podstawą do sporządzenia wniosków o płatności, a w szczególności sprawozdania etapowe, protokoły odbioru stwierdzające wykonie prac i ich odebranie przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, c) będzie czuwał nad prawidłowością treści protokołów odbioru oraz faktur sporządzonych przez Wykonawcę robót d) będzie zgłaszał konieczność przyspieszenia robót lub konieczność aneksowania umów zawartych z jednostkami współfinansującymi w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo-finansowym, e) przygotuje dla Zamawiającego dokumenty w celu zawiadamiania jednostki współfinansującej o zakończeniu realizacji każdego etapu jak i całego przedsięwzięcia, w terminach określonych w zawartych umowach, f) Inżynier Kontraktu przygotowuje i wydaje końcowe świadectwo wykonania robót. g) Inżynier kontraktu bierze udział w przeglądach gwarancyjnych i w odbiorze pogwarancyjnym. h) Inżynier Kontraktu będzie pełnił swoje funkcje nad zrealizowanymi robotami w okresie gwarancji udzielonych przez poszczególnych wykonawców. Okres gwarancji trwał będzie 5 lat, licząc od daty sporządzenia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót (budowlanych – montażowych) lub usunięcia wad w nim wskazanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy muszą spełniać minimum następujące warunki, tj.: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - złożą stosowne dokumenty wymienione w Rozdziale 6 SIWZ 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony, o ile: - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 usługę pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego robót budowlanych na obiekcie użyteczności publicznej na kontrakcie zakończonym, o wartości nie mniejszej niż 5.000.000 PLN (brutto). - Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania następujących osób: a) Kierownika zespołu prowadzącego nadzór budowlany nad przedmiotową inwestycją posiadającego: - wykształcenie wyższe, - 10-letnie doświadczenie w nadzorze budowlanym, w tym, co najmniej 2 na kontrakcie obejmującym nadzór nad robotą budowlaną na obiekcie użyteczności publicznej o wartości 5.000.000 PLN brutto, - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającego: - 7-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych, w tym, co najmniej 1 na kontrakcie obejmującym roboty budowlane o wartości 5.000.000 PLN brutto, - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. c) inspektorów nadzoru w specjalności elektrycznej i instalacji sanitarnej posiadających - 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót z zakresu robót elektrycznych i instalacji sanitarnej, w tym, co najmniej 1 na kontrakcie obejmującym roboty budowlane o wartości 1.000.000 PLN brutto, - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń elektrycznych i sanitarnych bez ograniczeń, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach